דרוש מתכון מה אפשר להכין מחזה עוף קפוא חוץ ממרק???

קודם כל-בן אדם.

משתמש פעיל
חזה שלם?
אם לא רוצה להתעסק מדי-פסטרמה. רק לתבל-ולתנור. (יצריך קצת יותר אפייה.)
אפשר גם מוקפץ/ שווארמה, וכו'-
פשוט לשים במחבת, על חום נמוך ואחרי כמה דקות כשמתרכך-לחתוך, ולהחזיר למחבת/ תנור.
 

שרה UI/UX

משתמש מקצוען
יוצרי ai
לא ניסיתי, אבל לדעתי כל המתכוני פסטרמות יכולים להתאים
סוג שמתבלים חזה שלם ולתנור
תחפשי פה בפורום, זכור לי שהיו כמה מעניינים.
 

saryk

משתמש מקצוען
אין מיקרוגל :(
שמים בקערה עם מים פושרים זורמים. אחרי כמה דקות כבר אפשר לפרוס פרוסות מהקצוות שהפשירו וכך הלאה.
אפשר אחרי הפשרה קלה- לנעוץ סכין טובה ומסיבית ולחתוך את הגוש ל2 או יותר וא מפשיר יותר מהר.
 

saralulu

משתמש מקצוען
אני שואלת איך להפשיר נכון
או איך להשתמש קפוא בחוסר ברירה
תודה על כל ההמלצות!
 

ברוכה תהיי

משתמש מקצוען
איך מכינים מוקפץ?
אשמח למתכון
מטגנים רצועות בצל, מוסיפים רצועות מפלפלים, (עדיף כמה צבעים) קישוא, גזר, אפשר גם כרוב לבן. נותנים אידוי עד רמת הריכוך הרצויה, אפשר להוסיף גם שעועית צהובה/ירוקה, אפונה, תירס, פטריות וכו.
מוסיפים את רצועות החזה ומערבבים.
מתבלים ברוטב סויה.
טעים להוסיף אטריות סבתא מבושלות, ושומשום בסיום.
(הצעת יעול- קוצצים בצל ומתחילים לטגן, ואז קוצצים כל ירק מהנל לפי סדר ומוסיפים למחבת ועוברים לירק הבא)
פסטרמה כוונתך למתכון של שפע׳לה?
לדוגמה. יש עוד מתכונים לפי הרצוי והמצוי.
 

saralulu

משתמש מקצוען
שניצלים, ירקות מוקפצים, חזה על גריל, שיפודים, שווארמה, פרוסות חזה מטוגן, חזה ממולא, מעורב ירושלמי, חזה על פלנצ'ה, רצועות חזה בתנור.
פתחתי את האשכול להתייעצות אבל אם כבר יש לך כזה מגוון
אני ממש אשמח לגוון ולהכיר מאכלים חדשים ומוצלחים
אשמח שתשתפי אותי במה שאת יכולה
תודה!
מעריכה מאוד!!!
 

מיכל הולנד

משתמש פעיל
פתחתי את האשכול להתייעצות אבל אם כבר יש לך כזה מגוון
אני ממש אשמח לגוון ולהכיר מאכלים חדשים ומוצלחים
אשמח שתשתפי אותי במה שאת יכולה
תודה!
מעריכה מאוד!!!
בכיף. אין לי מתכונים מידי מדויקים..
שניצלים- ביצה עם רוטב צילי, מערבבת בשקית, משליכה חתיכות חזה, ומוציאה אחד אחד לתוך פרורי לחם, שומשום ושום. מטגנת. (או אופה עם ספריי שמן מעל, אבל מוציאה בקבוק שמן ומרטיבה מחבת ושמה במייבש כלים כדי שיחשבו שטיגנתי )
ירקות מוקפצים- מטגנת בצל, מוסיפה חתיכות חזה. מוציאה אותם כשהם מלבינים. מוסיפה פלפלים, קישוא, לפעמים גזר, לפעמים תירס גמדי, שעועית ירוקה, פטריות, ברוקולי, כרובית- או כל ירק שבא לריכוך. מוסיפה בערך 2 כפות רוטב סויה- מכסה ומבשלת לריכוך. מגישה עם אורז לבן.
חזה על גריל- מכינה רוטב של קטשופ, דבש, שמן, פפריקה, הרבה שום, פלפל שחור- מערבבת פנימה את החזה. כמה דק' בתנור או על גריל. מעדן.
שיפודים- משחילה על שיפודים קוביות חזה ברוטב הנל- ובין לבין ירקות. פטריות, קישואים, חציל, עגבניות שרי.
פרוסות חזה מטוגן- מטגנת הרבההה בצל חתוך דק עם גזר מגורד. ממכניסים פנימה חתיכות חזה. מבשלים כמה דק. תיבול של מלח ושום. ג"כ הולך מצוין עם אורז.
חזה על פלנצ'ה- המתכון הולך שחמותי מכינה ואני לוקחת. אבל אני יכולה לברר את זה אם זה חשוב.
מעורב ירושלמי- מטגנים הרבה בצל. מוסיפים קוביות חזה, מוסיפים קוביות כבד (אפשר גם חתיכות של נקניקיות, אני לא אוהבת) מוסיפים תיבול: מלח, פפריקה, שום, פלפל וקצת כמון. מערבבים.
שכחתי משו?
 

חני גרינשטיין

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
הפשרה יחסית מהירה - להשרות בקערה עם מי ברז.
בישול חזה קפוא שלם -
לוקחים נייר אלומניום גדול, פורסים עליו נייר אפיה,
על נייר האפיה שמים פרוסות ירקות מכל הבא ליד - בצל, שום, פלפלים, עגבניות, בטטה, תפו"א, קולרבי, סלרי (אפשר גם עלים) - בקיצור מה שיש במקרר
מעל הירקות מניחים את העוף.
מכינים מרינדת תבלינים טובה - רוטב צ'ילי, טריאקי, סויה, פפריקה, שמן זית, חרדל, שום, דבש וכו' מה שאתם אוהבים
מורחים על העוף מכל צדדיו
סוגרים את נייר האפיה ומעליו את נייר האלומיניום.
אם הוא לא מכסה הכל היטב - לוקחים עוד חתיכה.

מכניסים לתנור, חום 200 מעלות כחצי שעה עד 40 דקות.
בתאבון
 

חני גרינשטיין

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מעורב ירושלמי- מטגנים הרבה בצל. מוסיפים קוביות חזה, מוסיפים קוביות כבד (אפשר גם חתיכות של נקניקיות, אני לא אוהבת) מוסיפים תיבול: מלח, פפריקה, שום, פלפל וקצת כמון. מערבבים.
מומלץ להוסיף קוביות פרגית. מאד מאד משביח.
 

שיר770

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני גילתי שכשמפשירים בתוך מים יוצא יבש.
לאחרונה אני משאירה על השיש כמה דקות ואז כשזה עדיין קפוא אבל לא קרח ממש חותכת לקוביות/שניצלים עם סכין טובה מאוד. כשהחזה חתוך לוקח לו ממש עוד כמה דקות להפשיר אפשר להשרות במרינדה/ביצים וזה יזרז את ההפשרה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה