שיתוף בתהליך לרחם על גנבים ?

יחיאל ב.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
חשבתם על זה פעם ?
הנקודת מבט של הגנב ?
ממש מזדהה איתם ... :p.
(כל זה באמצע הנקיונות , כמובן ..)

בכל אופן , מהלך הסיפור שהגיבור מכור לגניבה .
קוראים לזה קליפטומניה למיטב זכרוני.
כמובן תופסים אותו וכו ...
למרות שהדגש בסיפור לא בהכרח על הנקודה הזאת (אומללות הגנב),
חשבתי שזה הרבה יותר מעניין לספר את הסיפור מהזוית הזאת .
הנה סקיצה, עם ובלי בועות
תגידו לי אם המסר עובר גם בלי הבועות .
חייבל היות שכן, אין מצב שלא, אין מצב אין מצב
בהמשך נעלה את העמוד הגמור.
לכשייגמר.
אי"ה.
28 1.jpg
28 2.jpg
 

נתנאל Art

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
לא,
לא לרחם על גנבים,
בטח לא באמצע הניקיונות,
וברור שהמסר עובר!
 

גרשיים

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
לא מתערב, אבל נראה לי שיש הרבה ועדות רוחנית שיכולים לפסול כזה דבר.
לטענתם, אסור לתת לילדים שום הצדקה בעולם לגניבה.
(שמעתי את זה מרב חשוב כביקורת על ספר שניתח אופי ועבר של רוצח - עד לכדי הזדהות עם ה'מסכן')

ואגב, האיור מהמם!!!
והמסר חד כתער
 
נערך לאחרונה ב:

נאור שהם

משתמש רשום
לא מתערב, אבל נראה לי שיש הרבה ועדות רוחנית שיכולים לפסול כזה דבר.
לטענתם, אסור לתת לילדים שום הצדקה בעולם לגניבה.
(שמעתי את זה מרב חשוב כביקורת על ספר שניתח אופי ועבר של רוצח - עד לכדי הזדהות עם ה'מסכן')
מה שכן נראה אפשרי זה לספר על צדיק שהעדיף לוותר על ממון והעיקר לא לבייש גנב מול צדיק שהצליח לגרום לגנב להבין שדרכו היתה בלתי טובה לעצמו ובלתי נכונה לכלל..
ולהשאיר את המסרים לילד!
 

נאור שהם

משתמש רשום
תלוי ממש באיזה גיל הילד. ועדיף להתייעץ לפני כל תגובה כלפי הילד, שלפעמים יכולה ח"ו לחולל הרס גם שנים אחרי.
בעצם יתכן שגם אנחנו בעצמנו צריכים לשמוע רק סיפורים נכונים וחיוביים, אומנם אצל הילדים זה יותר קניין נצח, אבל יתכן שקשה לנו להסכים עם זה שגם אנחנו מושפעים מכל מיני דברים כי זה יגרום ל'תת מודע' שלי לחשוב על עצמי שאני פתי וילדותי מדי, מה שבפועל גם המבוגר נהיה מושפע במידת מה...
 

גרשיים

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

מצודת דוד​

"לא יבוזו" - אין מרבים לבזות את הגנב כאשר יגנוב למלא נפשו כי רעב הוא וגנב לשבור הרעבון, וכמעט לאונס יחשב.

ואם כבר ציטוט:
א"ר אלעזר כל שנעשה רחמן על האכזרי לסוף נעשה אכזר על הרחמנים
אמנם יש לחלק ואכמ"ל...
 
נערך לאחרונה ב:

יחיאל ב.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
לא מתערב, אבל נראה לי שיש הרבה ועדות רוחנית שיכולים לפסול כזה דבר.
לטענתם, אסור לתת לילדים שום הצדקה בעולם לגניבה.
(שמעתי את זה מרב חשוב כביקורת על ספר שניתח אופי ועבר של רוצח - עד לכדי הזדהות עם ה'מסכן')
תודה על ההערה,
קודם כל , תנוח דעתך , יש ועדה רוחנית קפדנית ביותר שעוברת על הסיפור
(אל תשאל איזה דברים ביקשו ממני לתקן בעמודים גמורים ומוכנים ...).
שנית, יש הבדל גדול מאד בין הצדקה להבנה. ואכמ"ל.
הסיפור הזה מבוסס על סיפור על המהר"ל מפראג, דמיוני ככל הנראה,
ונכתב על ידי אותו הסופר שכתב את סיפורי הגולם מפראג.
תודה , זה בדיוק המסר, פחות או יותר.
 

נתנאל Art

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
@יחיאל ב. הייתי אומר להוסיף בפריים האחרון משמאל את אגלי הזיעה שעשית בסקיצה ולהקטין ממש מעט את האישונים, זה מוסיף לחץ לדרמה..
 

יחיאל ב.

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
יוצרי ai
וואו!
כל כך יפה והמסר שעובר...
ההבעות של הילד כל כך ממחישות...
וכמובן, אי אפשר שלא לומר שהאיורים מהממים ומרתקים!
תודה רבה !
@יחיאל ב. הייתי אומר להוסיף בפריים האחרון משמאל את אגלי הזיעה שעשית בסקיצה ולהקטין ממש מעט את האישונים, זה מוסיף לחץ לדרמה..
יש מצב
אני יש לי בעיה
אחרי שאני סוגר קוץ,
אני לא מסוגל לפתוח אותו ולתקן שם דברים.
אל תשאל איזה עצבים כשלקוח מבקש תיקון לעמוד גמור ...:mad::eek: o_O
 

yosefM

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
וואו הצביעה הופכת את זה לפשוט מטורף!
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה