אשמח להסברנכתב ע"י אפכא מסתברא;1377962:לְקָחָתַם
מה לגבי שאר המלה - מה הרציונל מאחורי הניקוד?נכתב ע"י אפכא מסתברא;1377990:ב'אותם' הטעם על התי"ו. ב'לקחתם' הטעם על החי"ת. וראי ביהושע ב,ו: והיא הֶעֱלָתַם הגגה.
תודה, זו בדיוק אותה גזרה.נכתב ע"י למען דעת;1377992:וְלֹא יָדַע יַעֲקֹב כִּי רָחֵל גְּנָבָתַם
תודה, מעולה.נכתב ע"י אפכא מסתברא;1377995:אגב, הסתכלתי עכשיו במילון אבן שושן בכרך האחרון ויש שם טבלה זו (יש עוד טבלאות, בכ"א במהדורה שבידי).
נכתב ע"י אפכא מסתברא;1378002:העקרון אותו עקרון גם בגזרות האחרות. חיפשתי במחשבתי דוגמאות - פר' ויצא קראנו מזמן והפטרת פר' שלח היתה לא כל כך מזמן, ולכן עלתה דוגמא זו בדעתי...
הידע שלך מדהים!נכתב ע"י אפכא מסתברא;1378008:מקובל לראות בצורת ההפסק את צורת הפועל המקורית, ובהפסק זה "לָקָחָה".
לא סותרנכתב ע"י אפכא מסתברא;1378018:יש לי עוד מספיק מה ללמוד...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיג
א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ: