לספק ללקוחות מקסימום מקצועיות

יהודהלה

משתמש רשום
בס"ד

לפני מספר ימים פנו אלי להתייעץ בנושא Continues Delivery לעסק שבונה אתרים
ופתאום הבנתי שאני והלקוח מדברים בשפות שונות.

שאלתי אותו: "תגיד, והתהליך הזה לדעתך כמה הוא יעלה לך?"
חשבתי שיענה משהו בסגנון "500 ש"ח", וכך היה..

אחרי שיחה עם הרבה הקשבה: גיליתי! הלקוח רצה לוודא שהאתרים של הלקוחות שלו כל הזמן תקינים. זהו! פשוט. שירות נפלא מאת בונה אתרים

הסבתרי לו שיש דבר כזה שנקרא CD שזה תהליך שמטרתו לצמצם את הזמן בין פיתוח לבין "פרודקשין" (מוצר באוויר) ובין היתר בתהליך יש שלבים כגון בילד של קוד, מיניפיקציה, בדיקות, העלאה לשרת, ווידוא שהשרת תקין. בקיצור תהליך שמחירו מתחיל מכ-2,000$ לחברות בינוניות - ארגונים גדולים.

אמרתי לו: מה שאתה צריך דווקא זה בחינם.
איך?
1. נרשמים http://uptimerobot.com - שירות שדוגם את האתר
2. נרשמים ל- https://ifttt.com - אתר מדהים שמאפשר חיבור של כל מיני "מתכונים" כגון "אם העלתי תמונה ב WORDPRESS - תעלה אותה גם ב TWITTER וגם ב FACEBOOK"
3. מחברים בין 1 ל 2 https://ifttt.com/recipes/148951-monitor-your-server-with-uptimerobot-and-send-sms-when-is-down

וזהו, כל פעם שהשרת למטה - תקבל מייל לג'מייל ותוכל לעדכן מיידית את אחראי על האתר.

יש לקוחות לא נכנסים לאתר שלהם כמה חודשים ויום אחד כשהם נכנסים מגלים שהאתר היה למטה - וה"לידים הפוטנציאליים" לא הגיעו. הלקוחות האלו - לא לקוחות שלו.

כך חסכתי בממונם של ישראל.:)
 

דוד וינברג

משתמש רשום
תודה רבה. מאוד נוח.
אם כי הבדיקה האם מילה מסויימת קיימת באתר לא עובדת במילים בעברית באתר שבנוי באנגולר. אינני יודע מה הסיבה (עברית או אנגולר) אבל העיקר שזה בודק האם האתר למעלה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה