לסדר את שולחן העבודה (Desktop)

נפוליאון

משתמש רשום
מטבע העולם שאם לא משקיעים זמן לסדר, צומח בלגן פרא שמוציא את החשק לסדר.
גם שולחן העבודה, שעיקר השהיה בסביבתו מוקדש לעבודה, מטבעו להיות מבולגן, עד שטבעו את המשפט "שולחן מסודר מראה על מוח מעוות".
כך גם שולחן העבודה במחשב, שכל תוכנה משאירה בו קיצור דרך, וכל פריט זמני מוצא בו מקומו ומכה שורשים עד שהופך לקבוע. וישנם רבים שמשתמשים בו במקום תיקיית המסמכים במחשב.
שנים חלמתי לפתח תוכנה שתסדר את שולחן העבודה. תמקם את הסמלים במקום קבוע, ניתן יהיה להגדיר איזורים לקיצורי דרך לפי נושא, (עבודה, פיננסים, משחקים, תמונות, מוזיקה וכדו').
עד שבאחד מההרצאות שהשתתפתי, במהלך המצגת המגיש הציג את שולחן העבודה של המחשב והבחנתי בדבר נפלא. בצד המסך יש לו משבצות בהם מקבצים הסמלים לפי נושא. מיד אמרתי לחברי, אני חייב את התוכנה הזו.
למחרת, ניגשתי אל ידידי גוגל, לחפש את התוכנה הזו. בס"ד לא בזבזתי זמן רב, ומצאתי יחסית מהר את התוכנה, ויש לה גירסה חופשית.
כל חבר שאני משתף אותו התוכנה, מתקין אותה ולא גומר להלל ולשבח אותה.
מגיע לחברי הפורום הנכבד הזה, להנות מהתוכנה.

אז הנה לינק לאתר התוכנה.
http://www.stardock.com/products/fences/

קובץ ההתקנה (אני מקוה שאין בעיה להעלות קובץ בגודל הזה לאתר)

ויש גם צילום מסך:
attachment.php


שימוש בסיסי בתוכנה:
1. לחציה ימנית על השולחן עבודה תוך גרירה ויצירת ריבוע על המסך, פותח תפריט עם אפשרות ליצירת מסגרת חדשה.
2. בלחיצה ימנית על המסך, ניתן לפתוח חלון הגדרות לתוכנה. בחלון ההגדרות ניתן ליצור העתק של שולחן העבודה, ולשחזר את השולחן העובדה למצב זה בכל הזדמנות.
3. לחיצה כפולה על מקום ריק בשולחן העבודה מציג/מסתיר את כל קיצורי הדרך שבשולחן העבודה.

מקווה שתהנו.
 

קבצים מצורפים

  • fences_image_4.png
    KB 407.5 · צפיות: 5
  • fences_public.zip
    8.7 MB · צפיות: 5

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
זה לא מובנה בוויגאג'טים של ווינדוס?
 

trew

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
הדמיות בתלת מימד
D I G I T A L
אני רגיל ללינוקס שזה ברירת מחדל
חשבתי שגם לווינדוס יש את זה מסתבר שטעיתי
 

vrah

משתמש צעיר
הדמיות בתלת מימד
תודה רבה, נראה מעולה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה