וזה רעיון לתמונה הגדולה והיפה בפרסומת.נכתב ע"י mig;636235:לא לקהל החרדי, אבל מה שילדים עושים אחרי כזו שתיה:
מוציאים את הלשון ועושים תחרות של מי יותר צבועה...
וזה רעיון לתמונה הגדולה והיפה בפרסומת.נכתב ע"י mig;636235:לא לקהל החרדי, אבל מה שילדים עושים אחרי כזו שתיה:
מוציאים את הלשון ועושים תחרות של מי יותר צבועה...
נכתב ע"י יערי;636171:אני מסכים עם דבריך.
אני הבנתי עד היום שמותג זה או איכות, או יוקרה.
טוב אז אני יספר לך על מבחן שעשו בכיתה,נכתב ע"י אברומי נויבירט;636201:ברור.
אם ישימו לי RC בבקבוק של קוקה קולה
אפי' לא אחשוד שהחליפו.
אבל סופר דרינק אפי' עוורי טעם ירגישו...
נכתב ע"י איצה מאייר;636269:טוב אז אני יספר לך על מבחן שעשו בכיתה,
לקחו בקבוק קוקה קולה ובקבוק סופר דרינק והחליפו את המשקאות זה בזה.
שמו על שלחן בשביל שהקהל יתכבד.
כמובן שכולם לקחו מ....הקוקה קולה.
ומה שקרה זה שאף אחד לא צייץ ולא אמר כלום.
אם נוח לך לחשוב כך אז בבקשה,נכתב ע"י coffee-righter;636275:טעות בידך.
כולם לקחו מהקוקה, בגלל שזה היה קוקה.
אתה הוא זה שעבדו עליו
וסיפרו לך סיפורים שהחליפו...
הדוגמאות שהבאת הם דוגמאות מצויינות לסוג השני של המותגים שמה שהופך אותם למותג הוא לא האיכות אלא סיבות צדדיות, כגון ראשוניות חברה מפורסמת ויוקרתית וכדומה.נכתב ע"י טוהר;636261:אתן לך שתי דוגמאות שיסייעו לך.
1. אם נניח אני אכין בבית משקה אגדי עם טעם גן עדן שעלות הייצור שלו 100 ש"ח לבקבוק וכל מי שיטעם אותו ישתגע מהטעם שלו, האם זה הופך אותו למותג או שהוא רק מוצר איכותי ויקר???
2. נניח שהמצאתי משחק עשוי פלסטיק ממוחזר שעלות הייצור שלו בסין 10 אגורות לחתיכה. למוצר קראתי "זיג" (או זיגים) עשיתי לו מיתוג (אם לא תקנה זיגים לילדים שלך, הם יהיו דחויים ומסכנים ואם תקנה תוכל לישון צהריים בכיף) ועכשיו כולם מדברים על ה"זיג" כמוצר חובה בכל בית... והילדים... מתים על זה!!!
האם לדעתך המוצר הוא איכותי (בחומר)??? כולה פלסטיק ממוחזר... והאם הוא יוקרתי???? כולה פלסטיק ממוחזר (רואים אפילו את הטביעות אצבע של הסיני שארז אותו)...
כל העניין הוא מיתוג...
האיכות והיוקרה נמדדים בערך שהוא נותן לילדים ולהורים במקרה הזה...
לצורך הדוגמה...בבנית האסטרטגיה השיווקית, מכרתי את המוצר בזול (ביחס לצעצועים אחרים) אך ביוקר ביחס לעלות היצור, כדי לתת למוצר "ערך". יצרתי לו תדמית של משחק כייפי (מי שזוכר את ה"פוגים"... עלו הון ביחס למוצר וכולה היה מדובר בחתיכת פלסטיק או פח) מיתגתי אותו כטרנד חובה בכל בית וכמשחק שיסחף את הילדים אחריו במקום להציק להורים וכ"ו
וה"זיגים"... נחטפו כמו לחמניות... כי עכשיו כולם רוצים "זיגים" בבית....
נכון שדי מהר יקומו מתחרים... אז אני אחזק את המיתוג עם "הזיג המקורי" בגדול על האריזה ובחנויות המכירה.במקביל אייצר מוצרים נלווים\משלימים, כדי להיות צעד לפני החיקויים וכן הלאה...
מקווה שהובנתי כראוי... (מי שרוצה לרכוש חבילת "זיגים"... אני מצטער, המלאי חוסל...)
ערב שמח (-:
אדיר
נכתב ע"י יערי;636335:הדוגמאות שהבאת הם דוגמאות מצויינות לסוג השני של המותגים שמה שהופך אותם למותג הוא לא האיכות אלא סיבות צדדיות, כגון ראשוניות חברה מפורסמת ויוקרתית וכדומה.
ואני יחדד את הדברים יש הרבה מאד אנשים שקונים דווקא פסטה ובייגלך של אסם, רק בגלל שאוסם זה חברה מכובדת, על אף שאני לא ירדתי אף פעם לעומק ההבדל בין הטעמים של אוסם לבין של טעמן ובייגל למשל. אפילו שבדרך כלל אוסם מרשה לעצמה לקחת מחיר גבוה יותר.
מה זה אומר, לא יודע, אולי בתת מודע של האנשים אוסם נתפשת כחברה איכותית יותר, וממילא כל מוצר שלה יהפך אוטומטית למותג.
עוד דוגמא, יש הרבה אנשים שחברה בעלת שם לועזי בפרט אם היא בעלת שם עולמי ומוכר גורם להם לקנות את אותו בגד יותר מכל בגד אחר, אפילו אם החברה הראשונה מייצרת בסין והשניה בארץ, למה ? כי זה יותר מכובד (בלשון נקיה).
אבל להגיד שמוצר זול הוא מותג בגלל שהוא זול או בגלל רמת השיח שהוא מעורר\ זה דבר שלא מובן לי וגם לא הבאת לי דוגמאות לזה.
נכתב ע"י טוהר;636352:מותג בשם "פלאפל מוסקו". הוא בונה קמפיין שלם על פלאפל ותיק בתל אביב עם טעם חבל"ז (ואל תשכח שאי אפשר לראות ולשמוע טעם) ויוצר תדמית לפלאפל לא קיים. אחרי שאנשים התחילו להתקשר ולחפש את הפלאפל המהולל ברשת ב' גילו את הסוד המדהים על המותג שלא היה קיים מעולם...
(אני אגב חושב שלהוגה הרעיון מגיע פרס נובל על גאוניות ויצרתיות).
אז מסתבר שאפשר אפילו למתג מוצר שאף אחד בעולם לא ראה שמע או טעם קודם. כמוצר אוכל איכותי ויוקרתי (כולה פלאפל)...
ערב שמח (-:
אדיר
נכתב ע"י coffee-righter;636370:אפשר גם אפשר להמציא פלאפל מוסקו
עד לרגע שהם יגלו שאין כזה דבר, פה נגמר הסיפור וה"מותג".
נכתב ע"י דובדבני;636492:מי אמר שסופר דרינק פחות טעים מקוקה קולה? אולי בכל אשמה הלשון שלנו שהתרגלה לטעם, ומוחנו, שקיבע עצמו שקוקה קולה הוא 'המשקה' הטעים?
חסרים ממתקים ממותגים בטעמים מזוויעים?
פעם ראשונה, שטעמתי, לפני כ15 שנה את הטעם החמוץ מתוק, חשבתי שקורה לי משהו.....
נכתב ע"י אברומי נויבירט;636564:אני נזכר שבעבר
קוקה קולה ניסתה לשווק במחנינו קולה בטעם חדש,
בטעם שרי, דובדבן, לא זוכר בדיוק.
מישהו יכול להראות לי היום כזה בקבוק?
אין לי מושג אם במגזר הכללי אפשרי למצוא אחד שכזה.
מה שאומר, שאפי' קוקהקולה
השופכים מליונים על קמפיין שיווק
לא תמיד מצליחים,
כי ישנם טעמים בלתי נרכשים.
עוד דוגמא, של אוסם, בטעמים חדשים של ה'בסלי'
שבמשך השנים ניסו דברים חדשים, ולא הצליח
בילדותי יצא 'בסלי' חדש של 'אוסם' בטעמים של קטשופ וטאקו.
שנה וחצי, והם נעלמו מהמדפים ומהנוף.
אז לא בכל מקרה המיתוג יעיל.
ולא תמיד קונים האסקימואים קרח.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון
בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה
א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ: