זקוקים לעצה.
לפני כחצי שנה קנינו מיקסר.
לאחר התיעצויות עם חברים ומשפחה, החלטנו להשקיע ולקנות מיקסר קיצ'נאייד.
יקר אמנם, אבל כולם אמרו שהוא מיקסר טוב.
לאחר כחודשיים המיקסר התחיל לעשות רעשים.
נסעתי במיוחד לחיפה, (40 דקות) שם יש נקודת שירות של ניופאן שהיא היבואן.
המיקסר חזר עם אותו הרעש.
לאחר שבועיים הוא התחיל להשמיע רעש כמו של חצוצרה (ממש!!).
הפעם ניופאן הסכימו לשלוח חברה שתיקח את המיקסר אליהם ולא אצטרך לנסוע לחיפה.
המיקסר חוזר והפעם ללא הרעש ברוך ה'.
אבל, לאחר בערך חודש פתאום באמצע לישה של בצק (אחרי בערך שש דקות) נהיה ריח נוראי של חשמל חרוך והמיקסר מעלה עשן פשוטו כמשמעו.
אני מנסה לכבות את המיקסר והוא לא נכבה, עד שפשוט שלפתי את החוט מהחשמל.
הזוי.
פנינו לניופאן בבקשה שיחליפו מיקסר. שום תיקון לא עוזר.
לא משנה שצריך לחכות בערך חצי שעה עד שמישהו עונה,
אלא שהם פשוט מדקלמים שוב ושוב, תשלחו את המיקסר ונתקן אותו.
ניסינו לברר איך מגיעים למנהלי ניופאן או משהו כזה, ונאדה. באינטרנט לא מופיע כלום חוץ מכתובת אימייל.
שלחנו מייל כמה פעמים ופשוט אין תגובה.
מבחינה חוקית לכאורה אנחנו לא יכולים לעשות כלום, כי החברה מציעה לתקן את זה.
אבל מבחינת שירות, האם זה הגיוני שפעם בשלושה שבועות אני צריך לשלוח מיקסר למעבדה בחולון ולהיות ללא מיקסר שבועיים?
וכאן מבקש אני את עזרתכם בהפניה לגורם שיכול לשלוח אתי למישהו מהמנהלים של ניופאן.
אין לי ספק שאם אי מי ממנהלי ניופאן ישמע מהסיפור אנחנו נזוכה במיקסר חלופי.
אודה מראש לכל עזרה או עצה.
לפני כחצי שנה קנינו מיקסר.
לאחר התיעצויות עם חברים ומשפחה, החלטנו להשקיע ולקנות מיקסר קיצ'נאייד.
יקר אמנם, אבל כולם אמרו שהוא מיקסר טוב.
לאחר כחודשיים המיקסר התחיל לעשות רעשים.
נסעתי במיוחד לחיפה, (40 דקות) שם יש נקודת שירות של ניופאן שהיא היבואן.
המיקסר חזר עם אותו הרעש.
לאחר שבועיים הוא התחיל להשמיע רעש כמו של חצוצרה (ממש!!).
הפעם ניופאן הסכימו לשלוח חברה שתיקח את המיקסר אליהם ולא אצטרך לנסוע לחיפה.
המיקסר חוזר והפעם ללא הרעש ברוך ה'.
אבל, לאחר בערך חודש פתאום באמצע לישה של בצק (אחרי בערך שש דקות) נהיה ריח נוראי של חשמל חרוך והמיקסר מעלה עשן פשוטו כמשמעו.
אני מנסה לכבות את המיקסר והוא לא נכבה, עד שפשוט שלפתי את החוט מהחשמל.
הזוי.
פנינו לניופאן בבקשה שיחליפו מיקסר. שום תיקון לא עוזר.
לא משנה שצריך לחכות בערך חצי שעה עד שמישהו עונה,
אלא שהם פשוט מדקלמים שוב ושוב, תשלחו את המיקסר ונתקן אותו.
ניסינו לברר איך מגיעים למנהלי ניופאן או משהו כזה, ונאדה. באינטרנט לא מופיע כלום חוץ מכתובת אימייל.
שלחנו מייל כמה פעמים ופשוט אין תגובה.
מבחינה חוקית לכאורה אנחנו לא יכולים לעשות כלום, כי החברה מציעה לתקן את זה.
אבל מבחינת שירות, האם זה הגיוני שפעם בשלושה שבועות אני צריך לשלוח מיקסר למעבדה בחולון ולהיות ללא מיקסר שבועיים?
וכאן מבקש אני את עזרתכם בהפניה לגורם שיכול לשלוח אתי למישהו מהמנהלים של ניופאן.
אין לי ספק שאם אי מי ממנהלי ניופאן ישמע מהסיפור אנחנו נזוכה במיקסר חלופי.
אודה מראש לכל עזרה או עצה.