מידע שימושי למישהו יש ניסיון עם מצלמות פולארויד?

אמיר88

משתמש חדש
רציתי לשאול אם למישהו פה יש ניסיון עם מצלמות פולארויד ויכול לענות לי על כמה שאלות:
1. כשקונים מצלמה, היא באה עם ניירות להדפסה או שצריך לקנות את זה בנפרד? אם כן, עם כמה ניירות היא באה בדרך כלל? וכמה עולים ניירות כאלה, הם יקרים יחסית? ומה עם הדיו? גם אותו צריך להחליף מתישהו?
2. קראתי פה http://www.kolhazman.co.il/455016 שיש היום מצלמות פולארויד שהן יותר "משוכללות" ממה שהיה פעם - מה זה אומר? יש להן זום וכאלה? ואיך באמת האיכות של התמונה שלהן?
3. של איזה חברה הכי כדאי לקנות מבחינת האיכות של הצילום והמחיר?
תודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה