כפי שבוודאי שמתם לב, חווינו מתקפת סייבר ופריצת האקרים בליל שבת ללוח הבקרה של פרוג, הם ניסו למחוק ולהוציא נתונים מהאתר, ללא הצלחה יתרה. שלחו מייל ספאם לחלק משתמשים עם בקשות כופר וכדו', כמובן, אין שום צורך להתייחס לכך. ואדרבה, חשוב שלא ללחוץ על שום קישור שנשלח באותו מייל.

חשוב להדגיש, כי לא נפרצו שום פרטי אשראי (מנויים באתר נרשמים דרך פייפאל, מערכת סליקה הטובה בעולם, אין לנו נתוני אשראי כלל, אפילו לא את ארבעה ספרות האחרונות).

וכן חשוב לציין שהפורצים לא השיגו גישה לסיסמאות כלל, אך עדיין, אנו ממליצים לשנות סיסמאות באתר פרוג, לייתר ביטחון.

מיד במוצאי שבת קודש צוות התכנות שלנו יחד עם מערך הסייבר הלאומי ועוד התגייסו לטיפול מהיר ויסודי, עלינו על הפרצה, היא נחסמה מידית, והורדנו את האתר מהאוויר עד לפריסה מלאה של הגיבוי, ובדיקות שאין עוד חשש.

ביצענו פריסת גיבוי של האתר מליל חמישי 14/11/24 בשעה 02:00, למרות שהפריצה בוצעה בליל שבת, כדי לקחת מרווח ביטחון, ולוודא שהאתר ומשתמשיו מוגנים לחלוטין.

מתנצלים מאוד על אי הנעימות, לצערנו כל התוכן שנכתב בימים חמישי ושישי הוסרו, אתם מוזמנים לכתוב מחדש :)

תודה על תמיכתכם, מרגישים את זה!
המשך שבוע טוב לכולם!

מידע שימושי למה לא לבנות סוכה משותפת?

מצב
הנושא נעול.

H. Clin

משתמש מקצוען
עברתי ברחובות ירושלים וב"ב בסוכות וראיתי שמתחת לכל בניין יש מלא סוכות, כל אחת יותר קטנה מהשניה. יש כאלה שאפשר בקושי להכניס שני אנשים ויש גם יותר קטנים. כמה חברות סיפרו לי שהם אוכלות בבית בגלל שאין מקום לנשים בסוכה.

אני גדלתי בניו יורק בבנין גדול עם כמה משפחות חרדיות/דתיות וכל השכנים בנו ביחד סוכה ענקית בחצר של הבניין. היו שם בערך 20 שולחנות, והיה מקום לכולם. כל משפחה אכלה בנפרד בקצב שלה ובשעה שנוחה לה. לפעמים שרו זמירות ביחד ובתור ילדים היה לנו ממש כיף.

למה לא לעשות משהו דומה כאן?

היום שיש לנו בית עם חצר ומקום לסוכה גדולה מאוד, ברור לי שעדיף סוכה פרטית לכל משפחה אבל אם אין מקום לכל המשפחה, אז לא עדיף לבנות סוכה אחד גדולה לכולם?
 

משששששה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
בחו"ל זה הולך איפה שלא יושנים רק אוכלים..
אבל בארץ שנוהגים כולם לישון אז פחות..
 

H. Clin

משתמש מקצוען

בחור חושב -חשוב

משתמש פעיל
עברתי ברחובות ירושלים וב"ב בסוכות וראיתי שמתחת לכל בניין יש מלא סוכות, כל אחת יותר קטנה מהשניה. יש כאלה שאפשר בקושי להכניס שני אנשים ויש גם יותר קטנים. כמה חברות סיפרו לי שהם אוכלות בבית בגלל שאין מקום לנשים בסוכה.

אני גדלתי בניו יורק בבנין גדול עם כמה משפחות חרדיות/דתיות וכל השכנים בנו ביחד סוכה ענקית בחצר של הבניין. היו שם בערך 20 שולחנות, והיה מקום לכולם. כל משפחה אכלה בנפרד בקצב שלה ובשעה שנוחה לה. לפעמים שרו זמירות ביחד ובתור ילדים היה לנו ממש כיף.

למה לא לעשות משהו דומה כאן?

היום שיש לנו בית עם חצר ומקום לסוכה גדולה מאוד, ברור לי שעדיף סוכה פרטית לכל משפחה אבל אם אין מקום לכל המשפחה, אז לא עדיף לבנות סוכה אחד גדולה לכולם?
כלומר-ישיבה באופן מעורב.
מה שונה זה מישיבה בחתונה באופן מעורב [אע''פ שכל משפחה לעצמה בכל אופן כולם ביחד]
ולעצם העניין לדעתי דבר כזה יכול להצליח רק בחו''ל שם יש הרבה יותר את המושג חברויות בין משפחות משא''כ פה שכל משפחה לעצמה, בבחינת ''חיה ותן לחיות''.
 

משתמש משודרג

משתמש סופר מקצוען
אני גדלתי בניו יורק בבנין גדול עם כמה משפחות חרדיות/דתיות וכל השכנים בנו ביחד סוכה ענקית בחצר של הבניין. היו שם בערך 20 שולחנות, והיה מקום לכולם. כל משפחה אכלה בנפרד בקצב שלה ובשעה שנוחה לה. לפעמים שרו זמירות ביחד ובתור ילדים היה לנו ממש כיף.

למה לא לעשות משהו דומה כאן?
זה לא המנטליות של הישראלים, מה לעשות????
 

H. Clin

משתמש מקצוען
כלומר-ישיבה באופן מעורב.
מה שונה זה מישיבה בחתונה באופן מעורב [אע''פ שכל משפחה לעצמה בכל אופן כולם ביחד]
ולעצם העניין לדעתי דבר כזה יכול להצליח רק בחו''ל שם יש הרבה יותר את המושג חברויות בין משפחות משא''כ פה שכל משפחה לעצמה, בבחינת ''חיה ותן לחיות''.
ישיבה מעורבת אבל כל משפחה לעצמה. די התעלמנו מהמשפחות האחרות (חוץ מהילדים ששיחקו בחוץ רוב הזמן).
רק כשמישהו שכח להוריד את המלחיה מהבית, אז במקום לעלות 3 קומות, בקשנו משולחן אחר, אבל בגדול לא ממש דיברנו עם המשפחות האחרות בסוכה.
אני זוכרת רק מקרה אחד שהרב דוד פיינשטיין זצ"ל התארח בסוכה שלנו ואמר דבר תורה ואז היה רגע של ביחד כי כולם שתקו והקשיבו, אבל זה היה משהו חריג.
 

אברך צעיר (?)

משתמש פעיל
ישיבה מעורבת אבל כל משפחה לעצמה. די התעלמנו מהמשפחות האחרות (חוץ מהילדים ששיחקו בחוץ רוב הזמן).
רק כשמישהו שכח להוריד את המלחיה מהבית, אז במקום לעלות 3 קומות, בקשנו משולחן אחר, אבל בגדול לא ממש דיברנו עם המשפחות האחרות בסוכה.
אני זוכרת רק מקרה אחד שהרב דוד פיינשטיין זצ"ל התארח בסוכה שלנו ואמר דבר תורה ואז היה רגע של ביחד כי כולם שתקו והקשיבו, אבל זה היה משהו חריג.
שוב
כאן ישנים בסוכה. ישנתם פעם עם השכנים שלכם שבוע ביחד?
 

כל שם שתרצה

מהמשתמשים המובילים!
למה לא לעשות משהו דומה כאן?
אמרו חכמים: להצלחה אבות רבים, הכשלון יתום.
אך לכשלון הקהילתיות החרדית - אבות רבים, ופתרון אין. עדי יבוא גואל, מחמד כל עין.

בימי קדם - שנים עשר אחים אנחנו, ולכל היותר שבעים נפש היו אבותינו, ועתה - לשנים עשר רבבות חוגים נתחלקנו.
זה אינו אוכל מפתו של זה, וזה אינו מביט בארוחתו של זה.
זה יביט על חוג חבירו, כאילו היו גרים ותושבים עמדו. ורעהו יסתכל עליו בעליונות, שלו לבדו ניתנו הלוחות.
ונתקיים בדור הפלגה הלזה: אשר לא ישמעון איש שפת רעהו.
ובכל שכונה של מאה נפשות, ירבו בתי כנסת לעשרות.
ואם לקיבוץ תפילה נצטרך קריעת ים סוף, לקיבוץ אכילה נצטרך יש מאין.

הגע עצמך, הפעל מוחך, ושור במחזה זה:
ישוב לו החכם מבית תפילתו, לאחר תפילת הנץ, מגיע הוא לסוכתו לקיים ושמחת בחגך, יאכל וישתה ואף ילמד ברינה, והנה הוא עובר על גזל שינה, כי רק כאשר יפרוש לשנת קדם-צהרים, יקום שכנו בעצלתיים.
וכאשר יפתח פיו בשירה, ילעגו לו ילדי שכניו ויכסו פיהם במבוכה.
ואם בגברים תפול שלהבת, בנשים על אחת כמה וכמה, כאש בנעורת.
(וזאת מבלי לדבר על ההפרדה המגדרית, אשר אחוזה ומהודרת בארץ הקודש יתר על בני חו"ל).
וזמני השינה אשר אפילו במשפחה אחת אינם שווים, עוד יוסיפו עליהם אויבים וצרים.

אמנם לאמיתו של דבר, לכל ענין היה נמצא פתרון,
אלא שההרגל אשר בקיבוץ הגלויות בארצנו לפני זה כמה עשרות,
הוביל לחוגיות-יתר ולחגיגות-קיבוץ מועטות.
ואין אתה מוצא בכל ערינו אפילו חצי בנין, שיאכלו בו ארוחת שבת משותפת, וכיצד זה נדבר על שהות מגורים ממושכת..
והוא אשר גורם לעצור כל מחשבה בנושא זה, עודנה באיבה יקטענה.

הוא אשר אמרתי: אבות רבים לו, לכשלון זה.
חלקם נכונים, ורובם עצת היצר.
מקצתם מוצדקים, אך את רובם - השטן ברינה קוצר.

אין זו שאלה על סוכה זו או אחרת, אף לא על תלמוד תורה משותף או ישיבה כוללת.
שאלה היא על תמצית ליבה של מערכת חיינו. מהותה של פלגנותנו..
וזו העת לבקש על ביאת גואל, אשר יאחד את כל ישראל, להיות תחת סוכה אחת, ושלום על ישראל.
 

משתמש משודרג

משתמש סופר מקצוען
אמרו חכמים: להצלחה אבות רבים, הכשלון יתום.
אך לכשלון הקהילתיות החרדית - אבות רבים, ופתרון אין. עדי יבוא גואל, מחמד כל עין.

בימי קדם - שנים עשר אחים אנחנו, ולכל היותר שבעים נפש היו אבותינו, ועתה - לשנים עשר רבבות חוגים נתחלקנו.
זה אינו אוכל מפתו של זה, וזה אינו מביט בארוחתו של זה.
זה יביט על חוג חבירו, כאילו היו גרים ותושבים עמדו. ורעהו יסתכל עליו בעליונות, שלו לבדו ניתנו הלוחות.
ונתקיים בדור הפלגה הלזה: אשר לא ישמעון איש שפת רעהו.
ובכל שכונה של מאה נפשות, ירבו בתי כנסת לעשרות.
ואם לקיבוץ תפילה נצטרך קריעת ים סוף, לקיבוץ אכילה נצטרך יש מאין.

הגע עצמך, הפעל מוחך, ושור במחזה זה:
ישוב לו החכם מבית תפילתו, לאחר תפילת הנץ, מגיע הוא לסוכתו לקיים ושמחת בחגך, יאכל וישתה ואף ילמד ברינה, והנה הוא עובר על גזל שינה, כי רק כאשר יפרוש לשנת קדם-צהרים, יקום שכנו בעצלתיים.
וכאשר יפתח פיו בשירה, ילעגו לו ילדי שכניו ויכסו פיהם במבוכה.
ואם בגברים תפול שלהבת, בנשים על אחת כמה וכמה, כאש בנעורת.
(וזאת מבלי לדבר על ההפרדה המגדרית, אשר אחוזה ומהודרת בארץ הקודש יתר על בני חו"ל).
וזמני השינה אשר אפילו במשפחה אחת אינם שווים, עוד יוסיפו עליהם אויבים וצרים.

אמנם לאמיתו של דבר, לכל ענין היה נמצא פתרון,
אלא שההרגל אשר בקיבוץ הגלויות בארצנו לפני זה כמה עשרות,
הוביל לחוגיות-יתר ולחגיגות-קיבוץ מועטות.
ואין אתה מוצא בכל ערינו אפילו חצי בנין, שיאכלו בו ארוחת שבת משותפת, וכיצד זה נדבר על שהות מגורים ממושכת..
והוא אשר גורם לעצור כל מחשבה בנושא זה, עודנה באיבה יקטענה.

הוא אשר אמרתי: אבות רבים לו, לכשלון זה.
חלקם נכונים, ורובם עצת היצר.
מקצתם מוצדקים, אך את רובם - השטן ברינה קוצר.

אין זו שאלה על סוכה זו או אחרת, אף לא על תלמוד תורה משותף או ישיבה כוללת.
שאלה היא על תמצית ליבה של מערכת חיינו. מהותה של פלגנותנו..
וזו העת לבקש על ביאת גואל, אשר יאחד את כל ישראל, להיות תחת סוכה אחת, ושלום על ישראל.
אואה....
 

H. Clin

משתמש מקצוען
אמרו חכמים: להצלחה אבות רבים, הכשלון יתום.
אך לכשלון הקהילתיות החרדית - אבות רבים, ופתרון אין. עדי יבוא גואל, מחמד כל עין.

בימי קדם - שנים עשר אחים אנחנו, ולכל היותר שבעים נפש היו אבותינו, ועתה - לשנים עשר רבבות חוגים נתחלקנו.
זה אינו אוכל מפתו של זה, וזה אינו מביט בארוחתו של זה.
זה יביט על חוג חבירו, כאילו היו גרים ותושבים עמדו. ורעהו יסתכל עליו בעליונות, שלו לבדו ניתנו הלוחות.
ונתקיים בדור הפלגה הלזה: אשר לא ישמעון איש שפת רעהו.
ובכל שכונה של מאה נפשות, ירבו בתי כנסת לעשרות.
ואם לקיבוץ תפילה נצטרך קריעת ים סוף, לקיבוץ אכילה נצטרך יש מאין.

הגע עצמך, הפעל מוחך, ושור במחזה זה:
ישוב לו החכם מבית תפילתו, לאחר תפילת הנץ, מגיע הוא לסוכתו לקיים ושמחת בחגך, יאכל וישתה ואף ילמד ברינה, והנה הוא עובר על גזל שינה, כי רק כאשר יפרוש לשנת קדם-צהרים, יקום שכנו בעצלתיים.
וכאשר יפתח פיו בשירה, ילעגו לו ילדי שכניו ויכסו פיהם במבוכה.
ואם בגברים תפול שלהבת, בנשים על אחת כמה וכמה, כאש בנעורת.
(וזאת מבלי לדבר על ההפרדה המגדרית, אשר אחוזה ומהודרת בארץ הקודש יתר על בני חו"ל).
וזמני השינה אשר אפילו במשפחה אחת אינם שווים, עוד יוסיפו עליהם אויבים וצרים.

אמנם לאמיתו של דבר, לכל ענין היה נמצא פתרון,
אלא שההרגל אשר בקיבוץ הגלויות בארצנו לפני זה כמה עשרות,
הוביל לחוגיות-יתר ולחגיגות-קיבוץ מועטות.
ואין אתה מוצא בכל ערינו אפילו חצי בנין, שיאכלו בו ארוחת שבת משותפת, וכיצד זה נדבר על שהות מגורים ממושכת..
והוא אשר גורם לעצור כל מחשבה בנושא זה, עודנה באיבה יקטענה.

הוא אשר אמרתי: אבות רבים לו, לכשלון זה.
חלקם נכונים, ורובם עצת היצר.
מקצתם מוצדקים, אך את רובם - השטן ברינה קוצר.

אין זו שאלה על סוכה זו או אחרת, אף לא על תלמוד תורה משותף או ישיבה כוללת.
שאלה היא על תמצית ליבה של מערכת חיינו. מהותה של פלגנותנו..
וזו העת לבקש על ביאת גואל, אשר יאחד את כל ישראל, להיות תחת סוכה אחת, ושלום על ישראל.
החוגיות שאתה מדבר עליה באמת הרבה פחות קיימת בחו"ל ובמיוחד בשכונה בה אני גדלתי.
כולנו היינו יהודים שומרי תורה ומצוות וזהו.
היה בזה משהו נחמד מאוד.
 

efrats

משתמש צעיר
יותר כיף להיות בסוכה לבד
למי יש כוח לשמוע צרחות של תינוקות
ולא לדבר על הבלגן שיתחולל שם...
בקיצור פחות... (לדעתי)
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  17  פעמים

לוח מודעות

למעלה