~נעמי~
עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
D I G I T A L
•
אני מנסה להבין- כשלקוח מגיע אלי, ואחרי שאני שולחת לו את הסלוגן לפי כל הבריף שבניתי עבורו.
הוא מעוניין להתיעץ עם כל החברים והשכנים ומה X אומר וכו' ואז בא אלי עם סלוגן יותר טוב לטעמו... (ה"י)
האם עלי ללמד אותו את כל כללי הפרסום למה זה לא טוב עבורו? ומה שכתבתי בהשקעה וחשיבה מרובה כן?
לזרום איתו? לחכות לאישור מכל החברים? להסביר שוב ושוב מה התפקיד של סלוגן ומה יכול להכלל לצד הלוגו? אני מוצאת את עצמי ממש נבוכה מכל ההתנהלות הזו שבהתחלה כמובן היתה דחופה ואז במחשבה שניה- זה לא המקום למהר, יש דברים שצריך ביישוב הדעת...
אשמח לעצות.
הוא מעוניין להתיעץ עם כל החברים והשכנים ומה X אומר וכו' ואז בא אלי עם סלוגן יותר טוב לטעמו... (ה"י)
האם עלי ללמד אותו את כל כללי הפרסום למה זה לא טוב עבורו? ומה שכתבתי בהשקעה וחשיבה מרובה כן?
לזרום איתו? לחכות לאישור מכל החברים? להסביר שוב ושוב מה התפקיד של סלוגן ומה יכול להכלל לצד הלוגו? אני מוצאת את עצמי ממש נבוכה מכל ההתנהלות הזו שבהתחלה כמובן היתה דחופה ואז במחשבה שניה- זה לא המקום למהר, יש דברים שצריך ביישוב הדעת...
אשמח לעצות.