הבן שלי מתקשה מאד בהבנת עיקרון ה'שברים'.
השלב הראשון הוא תפס, שכאשר מחלקים צורה לחלקים מסויימים אז כל חלק נקרא לפי כמה חלקים זה נתחלק. אבל הוא לא מצליח להבין שבעצם ה'שברים' הם חלק 'וירטואלי' של צורה, כלומר, שזה לא משנה לכמה חלקים יחלקו ה'רבע' או לכמה חלקים יחלקו השלש רבעים, תמיד יישאר הגודל של 'רבע' הצורה, 'רבע'.
אני מתעניין, האם יש מביניכם שהתמודד עם אותו קושי, ומצא פתרון. אני חשבתי לעצמי, שבאמצעות צורות תלת מימדיות, שאפשר לחלק לחלקים שווים, והחלקים לעוד חלקים שווים וכדו', זה יעזור לו להבין. השאלה האם קיים מוצר כזה בשוק.
אשמח לכ מי שיכול להעשיר אותי ברעיונות או דרכי הלימוד.
השלב הראשון הוא תפס, שכאשר מחלקים צורה לחלקים מסויימים אז כל חלק נקרא לפי כמה חלקים זה נתחלק. אבל הוא לא מצליח להבין שבעצם ה'שברים' הם חלק 'וירטואלי' של צורה, כלומר, שזה לא משנה לכמה חלקים יחלקו ה'רבע' או לכמה חלקים יחלקו השלש רבעים, תמיד יישאר הגודל של 'רבע' הצורה, 'רבע'.
אני מתעניין, האם יש מביניכם שהתמודד עם אותו קושי, ומצא פתרון. אני חשבתי לעצמי, שבאמצעות צורות תלת מימדיות, שאפשר לחלק לחלקים שווים, והחלקים לעוד חלקים שווים וכדו', זה יעזור לו להבין. השאלה האם קיים מוצר כזה בשוק.
אשמח לכ מי שיכול להעשיר אותי ברעיונות או דרכי הלימוד.