לימוד נהיגה לימוד נהיגה בצפת

יראת גאולה

משתמש מקצוען
עיר מצויינת ללימוד נהיגה.
(למדתי אצל מורה אישה, לפני כמה וכמה שנים, אז אין לי מידע לגבי מורים או מחירים עדכניים)
 

Anastesia

משתמש פעיל
הנדסת תוכנה
עיר נוחה לנהיגה!
כיכרות ונתיב נסיעה יחיד בכל העיר (אם לא פספסתי משהו)
מקווה רק שמכין היטב לנהיגה אמיתית (אולי יוצאים גם מחוץ לעיר)
 

סשה

משתמש צעיר
ממה שאני יודעת היום המחירים בין 150-180 לשיעור של 45 דקות(אם אני זוכרת נכון)
העיר מאוד נוחה לנהיגה יוצאים לראש פינה ,מירון ,לבריה (אזור מאוד מבוקש לטסטים בגלל שהוא צר עם 2 נתיבים ותמיד הנתיב חסום בגלל החניה)
אני למדתי גם אצל מורת נהיגה וממש אהבתי אני חושבת שהדרך של הלימוד שלה ממש מובנת (בונוס יש לה רכבים חשמליים וגם רגיל והיא גם מלמדת ידני)
תהילה-0507334324 בהתחלה קשה למצוא שיעור פנוי, אחרי כמה שיעורים את כבר בפנים ואת קובעת מתי שנוח לך
 

במקום כהן

משתמש צעיר
יוצרי ai
יש לי חבר שלמד ועשה כמה טסטים גם בירושלים וגם בצפת. לטענתו העיר לא יותר נוחה, פחות מסומן ויותר בלגן. מה שכן לפעמים הטסט הוא בכבישים מהירים, דבר שאין אותו בירושלים, וזה הרבה יותר קל. מה שכן שזה אקראי לגמרי, וחופשי אפשר לקבל טסט/ים רק בתוך העיר.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לב

א לְדָוִד מַשְׂכִּיל אַשְׁרֵי נְשׂוּי פֶּשַׁע כְּסוּי חֲטָאָה:ב אַשְׁרֵי אָדָם לֹא יַחְשֹׁב יְהוָה לוֹ עָוֹן וְאֵין בְּרוּחוֹ רְמִיָּה:ג כִּי הֶחֱרַשְׁתִּי בָּלוּ עֲצָמָי בְּשַׁאֲגָתִי כָּל הַיּוֹם:ד כִּי יוֹמָם וָלַיְלָה תִּכְבַּד עָלַי יָדֶךָ נֶהְפַּךְ לְשַׁדִּי בְּחַרְבֹנֵי קַיִץ סֶלָה:ה חַטָּאתִי אוֹדִיעֲךָ וַעֲוֹנִי לֹא כִסִּיתִי אָמַרְתִּי אוֹדֶה עֲלֵי פְשָׁעַי לַיהוָה וְאַתָּה נָשָׂאתָ עֲוֹן חַטָּאתִי סֶלָה:ו עַל זֹאת יִתְפַּלֵּל כָּל חָסִיד אֵלֶיךָ לְעֵת מְצֹא רַק לְשֵׁטֶף מַיִם רַבִּים אֵלָיו לֹא יַגִּיעוּ:ז אַתָּה סֵתֶר לִי מִצַּר תִּצְּרֵנִי רָנֵּי פַלֵּט תְּסוֹבְבֵנִי סֶלָה:ח אַשְׂכִּילְךָ וְאוֹרְךָ בְּדֶרֶךְ זוּ תֵלֵךְ אִיעֲצָה עָלֶיךָ עֵינִי:ט אַל תִּהְיוּ כְּסוּס כְּפֶרֶד אֵין הָבִין בְּמֶתֶג וָרֶסֶן עֶדְיוֹ לִבְלוֹם בַּל קְרֹב אֵלֶיךָ:י רַבִּים מַכְאוֹבִים לָרָשָׁע וְהַבּוֹטֵחַ בַּיהוָה חֶסֶד יְסוֹבְבֶנּוּ:יא שִׂמְחוּ בַיהוָה וְגִילוּ צַדִּיקִים וְהַרְנִינוּ כָּל יִשְׁרֵי לֵב:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

אומנות הנייר • אתגר 58

לוח מודעות

למעלה