לימודים בצל הקורונה- בקו התוכן הטלפוני של ביה"ס // מורות מעלות רעיונות...

תמר בר אילן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
בס"ד

אז גם ביה"ס שלנו מתנהל עם קו תוכן להודעות כלליות.
כמחנכת וכרכזת חברתית אשמח שנעלה כאן רעיונות לתכנים מעניינים לקו התוכן [כמובן, יש להמיר כל טקסט למשהו קולי ומעניין הרבה יותר...]
אז גם חומר יתקבל כאן בברכה
וגם רעיונות לעידוד התלמידות במעקב אחר הלמידה, לשתוף חוויות
רעיונות לתלמידות בזמן זה לתעסוקה...
הפורום הזה ממש בשבילנו לגמרי.
אשמח לתת לכן גם רעיונות משל עצמי.
פסכ"ש! בשו"ט!!!
@תמר בר אילן
 

תמר בר אילן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לדוגמא סיפרתי את הסיפור של דוד המלך עם המגיפה ויזמנו מבצע ברכות בית ספרי...
[קראתי בעלון אז נדברו על האפשרות לצרף ל-100 ברכות את כל בני הבית עם השכבה הצעירה....]
ביקשתי מהן ליצור טבלה של 100 משבצות וכל אחד שמברך-בא ומסמן... ברכות השחר זה כבר קרוב ל-20!
ומשפחה שהצליחה למלא טבלה של 100 ברכות במשך 3 ימים מתקשרת לתא הקולי בקו התוכן...
ואני מראיינת את תלמידות המשפחה אודות החופשה והמבצע וכו'...
אצלינו התלמידות מאד התלהבו והן ממש נתרמות.
 

תמר בר אילן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
בס"ד

אז גם ביה"ס שלנו מתנהל עם קו תוכן להודעות כלליות.
כמחנכת וכרכזת חברתית אשמח שנעלה כאן רעיונות לתכנים מעניינים לקו התוכן [כמובן, יש להמיר כל טקסט למשהו קולי ומעניין הרבה יותר...]
אז גם חומר יתקבל כאן בברכה
וגם רעיונות לעידוד התלמידות במעקב אחר הלמידה, לשתוף חוויות
רעיונות לתלמידות בזמן זה לתעסוקה...
הפורום הזה ממש בשבילנו לגמרי.
אשמח לתת לכן גם רעיונות משל עצמי.
פסכ"ש! בשו"ט!!!
@תמר בר אילן
@OR_Design
 

מומחית

משתמש מקצוען
אני מורה לכיתה א'- כעת אני מספרת בקו את סיפור השיעבוד וכו'
אשמח לרעיונות נוספים....
@תמר בר אילן איך הם יכולות להשאיר הודעה בקו התוכן?ואיך אפשר לראיין אותם?
אהבתי את הרעיון של מבצע ברכות...אשמח לעזרתך..
 

נקודה אחת

משתמש סופר מקצוען
וואו תמר! בהצלחה גדולה! נשמע נפלא מה שכתבת שם על רעיון ומבצע ברכות! מדהים ממש. אשרייך.
אז מה אצלינו בקו? ומה אפשר לחדש לך?
כמה דברים נחמדים:
1. החידה היומית- האחראית כל יום בשעה קבועה שואלת שאלה אחת שהתשובה מתחבאת בשיעורים שפרסמו המורות באותו היום.
הילדות מתקשרות לפל', ויש מענה אנושי ומעודד ובפעם הבאה מכריזים על הזוכה המאושרת, שבעז"ה איכשהו השם יעזור תקבל את הפרס כשיתאפשר.
מרוויחים- עידוד לשמוע את התכנים. השתתפות. ערנות.
2. המבצע השבועי- כל שבוע המנהלת יוצאת במבצע, כאן גם האימהות משתתפות ואמורות להתקשר לאחת המורות המתנדבות בשביל לתת על הבת שלהן "פתק נחת קולי". המורה הזו עולה לקו ומספרת על הבנות המיוחדות והמצטיינות, וזה מדרבן ומשמח לב.
3. אני משתדלת לעשות שיעור חברה, ולתת להן רעיונות למשחקים פסחיים כאלו... שלא לוקחים חומרים, והם סוג של משחקים מוכרים בתחפושת. (תופסת קורונה, פינוקיו שמי-גאולה שמי וכולי...) אשמח לרעיונות נוספים ושמתי לכן אשכול לפני כמה ימים.
4. חשבתי על רעיון חדש אבל עדיין לא ניסיתי לבצע- "מחברת פסח" שילוב של כתיבה ונגינה. צריך לחשוב איך אפשר להפעיל אותן דרך הטלפון בתוך המחברת ובלי לוח. חצי הרפייה כזה, ויצירה.
נגיד: ציירי עיגול במרכז המחברת (את ממתינה ושמה מוזיקת רקע) יפה מאוד! עכשיו נסמל בתוך העיגול חמישה עיגולים קטנים, כדי שתצא לנו קערת סדר יפהפייה, מוכנה? קדימה! (שוב שמה מוזיקה)
מה נשים ראשון ממש בראש? בעיגול העליון ביותר? וכולי....
זה הגיוני בעיניכן? אם כן, קדימה, שכללו את הרעיון!
אני גם רוצה, רק שלא הגעתי לידי מעשה עדיין.
 

OR_Design

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
יוצרי ai
לדוגמא סיפרתי את הסיפור של דוד המלך עם המגיפה ויזמנו מבצע ברכות בית ספרי...
[קראתי בעלון אז נדברו על האפשרות לצרף ל-100 ברכות את כל בני הבית עם השכבה הצעירה....]
ביקשתי מהן ליצור טבלה של 100 משבצות וכל אחד שמברך-בא ומסמן... ברכות השחר זה כבר קרוב ל-20!
ומשפחה שהצליחה למלא טבלה של 100 ברכות במשך 3 ימים מתקשרת לתא הקולי בקו התוכן...
ואני מראיינת את תלמידות המשפחה אודות החופשה והמבצע וכו'...
אצלינו התלמידות מאד התלהבו והן ממש נתרמות.

רעיון ממש יפה!
אחשוב על עוד בע"ה,

התוכנית זה לכל הכיתות?
הבת שלי ממש תשמח להשתתף, היא לא עוקבת שם בקו של הבי"ס
מחר אני אזכיר לה

אישית הבת שלי יחסית קטנה בשביל דברים כאלו, ולמרות זה היא למשל עוזרת לי מאד בלהפעיל את שאר האחים
אולי יכול להיות לך לרעיון?
אני לפעמים מכוונת אותה, והיא אחראית על פעילות יצירה באותו יום, על תפילת הבוקר (של כל האחים) וכו'
שזה בגדר עזרה לאמא (או יותר נכון הצלת נפשות חחח)
 

תמר בר אילן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
רעיון ממש יפה!
אחשוב על עוד בע"ה,

התוכנית זה לכל הכיתות?
הבת שלי ממש תשמח להשתתף, היא לא עוקבת שם בקו של הבי"ס
מחר אני אזכיר לה

אישית הבת שלי יחסית קטנה בשביל דברים כאלו, ולמרות זה היא למשל עוזרת לי מאד בלהפעיל את שאר האחים
אולי יכול להיות לך לרעיון?
אני לפעמים מכוונת אותה, והיא אחראית על פעילות יצירה באותו יום, על תפילת הבוקר (של כל האחים) וכו'
שזה בגדר עזרה לאמא (או יותר נכון הצלת נפשות חחח)
מתוקה שהיא!
אבל היוזמה הזו היא ממש מתאימה לכלל התלמידות [שימי לב שזה נמצא בהקלטות של הכיתה שלה...]
זה יוזמה שכל הילדים בבית נתרמים ל-100 ברכות. פתאום גם לברכת השחר יש משמעות...
בקיצור, תשמעו [אותי] ואת הסיפור
ואם את צריכה עוד רעיונות...קראתי ב'הדרך' וב'ילדים'[משפחה] רעיונות מעניינים
אעתיק לכאן לטובתכן...
 

חלומית10

משתמש רשום
אולי למישהי יש רעיון לשיעור בעיניני פסח מענין ? לכיתה ג' בית ספר דתי כמו לדוגמה בעניין ליל הסדר...
תודה רבה!
 

תמר בר אילן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
 

תמר בר אילן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי

כאן יש חוברות תלחצי על הקישור
 

תמר בר אילן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
4. חשבתי על רעיון חדש אבל עדיין לא ניסיתי לבצע- "מחברת פסח" שילוב של כתיבה ונגינה. צריך לחשוב איך אפשר להפעיל אותן דרך הטלפון בתוך המחברת ובלי לוח. חצי הרפייה כזה, ויצירה.
נגיד: ציירי עיגול במרכז המחברת (את ממתינה ושמה מוזיקת רקע) יפה מאוד! עכשיו נסמל בתוך העיגול חמישה עיגולים קטנים, כדי שתצא לנו קערת סדר יפהפייה, מוכנה? קדימה! (שוב שמה מוזיקה)
מה נשים ראשון ממש בראש? בעיגול העליון ביותר? וכולי....
זה הגיוני בעיניכן? אם כן, קדימה, שכללו את הרעיון!
אני גם רוצה, רק שלא הגעתי לידי מעשה עדיין.
תודה.
אני אעלה כאן חומרים שאם יש לכן איך להדפיס או להעביר או להמליץ לערוך. הנה לכם קבצים נפלאים ביותר. הועבר למורות ב'מרכז החינוך העצמאי' ברשימת תפוצה...
 

תמר בר אילן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
וואו תמר! בהצלחה גדולה! נשמע נפלא מה שכתבת שם על רעיון ומבצע ברכות! מדהים ממש. אשרייך.
אז מה אצלינו בקו? ומה אפשר לחדש לך?
כמה דברים נחמדים:
1. החידה היומית- האחראית כל יום בשעה קבועה שואלת שאלה אחת שהתשובה מתחבאת בשיעורים שפרסמו המורות באותו היום.
הילדות מתקשרות לפל', ויש מענה אנושי ומעודד ובפעם הבאה מכריזים על הזוכה המאושרת, שבעז"ה איכשהו השם יעזור תקבל את הפרס כשיתאפשר.
מרוויחים- עידוד לשמוע את התכנים. השתתפות. ערנות.
הגשת רעיונות מעניינים ביותר! תודה.
חשבתי על ביצוע הומיקס בעיתון 'ילדים' אשר ממחיש 4 טיפים של הימנעות מקורונה בקומיקס באורך שורה [מקווה שאצליח לצרף אותו]. בכל אופן ניתן לומר לתלמידות שיסריטו טיפים לזהירות מקורונה באופן דרמתי במצלמה הביתית שנראה לי כי יש לכל בת. כך, ה'חברים' שלהם בימים אלה הם אלו האחים'... ייקח להם זמן להתארגן, לתכנן, לכתוב לאהוב ולצחק.
כילדים עשינו את זה הרבה ואנחנו לא מפסיקים לצחוק
כייף שהדור הבא כבר מבצע את היצירתיות האלו- - -
אם כבר הסרטה אפשר לתת להן בעיה וכיצד ניתן לפתור אותה בימי הקורונה- בקטע כתיבה או בהסרטה...
העניין הוא: איך מעבירים? נכון... :(
מה שכן, אני אומרת שבע"ה אחרי שהמצב ייגמר ונחזור בע"ה ממש בקרוב אני אשמע, אראה וכו'.
בנות שמשתפות פעולה אני מראיינת את אותן עם המשפחה אודות החופשה והמבצע וכו'... בשיחת ועידה מוקלטת. כפי שציינתי.
אעלה עוד בע"ה.
 

תמר בר אילן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני מורה לכיתה א'- כעת אני מספרת בקו את סיפור השיעבוד וכו'
אשמח לרעיונות נוספים....
@תמר בר אילן איך הם יכולות להשאיר הודעה בקו התוכן?ואיך אפשר לראיין אותם?
אהבתי את הרעיון של מבצע ברכות...אשמח לעזרתך..
שלחי לי מייל אל :<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי> ואשמח לסייע
[אנחנו הקמנו אותו ב'ימות המשיח'
והוספתי ערוצים לשידור.
הגדרתי ערוץ אחד [בשלוחה של הכיתה שלי, עם אפשרות לכולן להיכנס] כ'הקלטות' כמדומני ובו רק ניתן להקליט אליי.
כמו"כ יש אפשרות למאזינים להגיב [ואת צריכה לאשר וככה את שומעת...]
 

תמר בר אילן

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי

נקודה אחת

משתמש סופר מקצוען
מאוד רוצה לשלב קולות מתאימים, ומוזיקת רקע בסיפור יציאת מצרים של התלמידות, שיהיה יותר אטרקטיבי.
אם יש לאיזו מורה נדיבה- אשמח מאוד!
תודה!
 

נקודה אחת

משתמש סופר מקצוען
לסיפור יציאת מצרים דרושה:

1. מוזיקה מפחידה, אבל לא מדיי גויית
2. מוזיקה מרגשת
3. קולות של חיות רעות, אריות
4. ציוצים
5. רעש של עבודה, ברזלים, דפיקות...
6. עוד מתאימים יתקבלו בברכה וישמחו את תלמידותיי עד מאוד. תודה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה