התייעצות ליווי של נהג חדש - יש מינימום של שעות?

אמיר88

משתמש חדש
רציתי לשאול לגבי ליווי של נהג חדש, אם מישהו פה מכיר את הנושא הזה - כתוב פה https://www.gov.il/he/Departments/Guides/new_driver?chapterIndex=3 שזה צריך להיות לפחות חצי שנה ואז מצהירים באתר שלהם שנגמרה התקופה, אבל כמה שעות נהיגה עם ליווי צריך לעשות? זה לא משהו שהם יכולים לבדוק, אבל הם בכלל שואלים על זה? אנחנו צריכים לתעד את זה איכשהו? אני גם מחפש המלצה על מצלמה לרכב שככה נוכל לעקוב אחרי הנהיגה שלו כשהוא יהיה כבר בלי הליווי - מישהו מכיר דגם טוב וזול? ראיתי פה https://www.2click.co.il/product-category/multimedia-and-smart-devices/car-video-cameras/ דגם דו-כיווני של discovery שעולה 549 ש"ח - הוא זול, אבל הוא נראה מספיק טוב? אני לא מבין אם הוא מקליט הכול או רק כשמבקשים, מישהו יודע? ואפשר למחוק את ההקלטות האלה?
 

-אליה-

טכנאי מחשבים - מכירה, התקנות מרחוק, שדרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
אבל כמה שעות נהיגה עם ליווי צריך לעשות? זה לא משהו שהם יכולים לבדוק, אבל הם בכלל שואלים על זה? אנחנו צריכים לתעד את זה איכשהו?
נראה לי 25 שעות יום + 25 שעות לילה (לא בטוח)
חותמים על זה בטופס סיום ליווי
אין צורך לתעד
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה