אני משער שהיו פורמים כאן בעיר שדיברו מזה, ואולי זה ס'פאסט נישט כל כך לגברים לרכל על ספרים שבנות כותבות
אבל בהורמנא דמרן אני מרשה לעצמי
מישהו כאן שאל אותי פעם, לא זוכר מי, איזה פרות קדושות אפשר לשחוט במגזר
אז שיקרא ווקשה.
לא, היא קצת פרווה, אבל היא מוידה במקצס', היא נוגעת בכל הפרות הקדושות (מותר לה, היא בת) אבל היא לא שוחטת.
היא מתפתלת בין כל ההסברים הקיימים, בגאונות נפלאה.
החל באפליה על רקע גזעי, וכלה בחתונת שידוך חסידית (ואולי אפי' ליטאית קלאסית). בין פטרונות לדאגה, בין המקום המתנשא לאחריות.
הומור נהדר, מושחז וקצת הייתי אומר אפילו ישיבתי.
כמובן כריכה מאויירת ממרא דאתרא @אבימי שמשום מה שווה 75,000 מילים, אנחנו נצטרך לבדוק את זה, אולי נשלח איזו עמותה.
וכמובן אין פתרונות, א. כי באמת אין. ב. כי כולם צודקים, אבל כן הייתי מצפה שישאירו יותר דברים פתוחים, קצת התאכזבתי.
בכל מקרה מצווה גדולה לפתוח כל מה שאפשר לפתוח.
ורק שאלה ספרותית אחת לגב' @רותי קפלר שבגללה לא ישנתי (כמעט) בצהרי השבת הזו,
המורה לדקדוק הרשתה לך להשתמש בפועל לקנק (מל' קנאק), ותידהם (מל' תדהמה)?
אבל בהורמנא דמרן אני מרשה לעצמי
מישהו כאן שאל אותי פעם, לא זוכר מי, איזה פרות קדושות אפשר לשחוט במגזר
אז שיקרא ווקשה.
לא, היא קצת פרווה, אבל היא מוידה במקצס', היא נוגעת בכל הפרות הקדושות (מותר לה, היא בת) אבל היא לא שוחטת.
היא מתפתלת בין כל ההסברים הקיימים, בגאונות נפלאה.
החל באפליה על רקע גזעי, וכלה בחתונת שידוך חסידית (ואולי אפי' ליטאית קלאסית). בין פטרונות לדאגה, בין המקום המתנשא לאחריות.
הומור נהדר, מושחז וקצת הייתי אומר אפילו ישיבתי.
כמובן כריכה מאויירת ממרא דאתרא @אבימי שמשום מה שווה 75,000 מילים, אנחנו נצטרך לבדוק את זה, אולי נשלח איזו עמותה.
וכמובן אין פתרונות, א. כי באמת אין. ב. כי כולם צודקים, אבל כן הייתי מצפה שישאירו יותר דברים פתוחים, קצת התאכזבתי.
בכל מקרה מצווה גדולה לפתוח כל מה שאפשר לפתוח.
ורק שאלה ספרותית אחת לגב' @רותי קפלר שבגללה לא ישנתי (כמעט) בצהרי השבת הזו,
המורה לדקדוק הרשתה לך להשתמש בפועל לקנק (מל' קנאק), ותידהם (מל' תדהמה)?