כללי לוגו למוסדות

  • פותח הנושא if
  • פורסם בתאריך

if

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
כמובן שהסגנון הוא...
 

קבצים מצורפים

  • לוגו 01.jpg
    KB 216.8 · צפיות: 32

tch

משתמש רשום
להרחיב קצת את צד שמאל של החומה עד אחרי הכיתוב למטה ציון.
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
כדאי שהסרט האפור-כחול במרכז יטיל צל (עדין) על הצורה שמאחוריו.
 

veredb

עיצוב ועריכה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
עוצר נשימה
נאה ויאה למוסדות להתהדר בסמל שכזה
 

מירב

משתמש רשום
מדהים.
אין יותר מידי "משקל" לחלק התחתון?
צריך אולי גם משהו שיבלוט קצת למעלה
 

again

משתמש פעיל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מהמם!
החלק התחתון (מהסרט ומטה) נראה לי מצוין.
החלק העליון צריך לתת לדעתי עיבוד לטקסט "מוסדות ברסלב" ו"ע"ש מוהר"ן...."
כדי שיבלוט יותר ויהיה הרבה יותר גדול
הוא מקבל את הכי פחות נוכחות בזמן שהוא החלק החשוב ביותר
 

mig

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
צילום מקצועי
מרשים מאד,
ומלא הדר.
 

שמואל בזנסון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
למרות שאני לא מתחבר לסגנון, זה מאוד יפה ומתאים למטרה. הייתי מגדיל טיפה את 'ע"ש מוהר"ן וכו''.
 

דריבלית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
יפה מאד!
אין כאן איזשהו כיתוב בולט במיוחד!
מיהו המלך בשמות של המוסדות?
אותו תגדילו!
 

הרשל'ה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
אכן, נאה ומשובח, מסולסל ומשונץ כיאה וכיאות לסמל ב"עיצוב חסידי".
אממ'ה, רעיון אין כאן. ביצוע מוקפד ואסתטי להפליא, אך נטול רעיון.
הייתי מצפה שסמל המייצג מוסד בחסידות שדווקא יש לה מה למכור, יכיל בתוכו רעיון כלשהו מלבד סרטים ועיטורים (...אלא אם החומה מנסה להזכיר למישהו את מעשיהו).

בהצלחה!
 

naamah

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י הרשל'ה;566106:
אכן, נאה ומשובח, מסולסל ומשונץ כיאה וכיאות לסמל ב"עיצוב חסידי".
אממ'ה, רעיון אין כאן. ביצוע מוקפד ואסתטי להפליא, אך נטול רעיון.
הייתי מצפה שסמל המייצג מוסד בחסידות שדווקא יש לה מה למכור, יכיל בתוכו רעיון כלשהו מלבד סרטים ועיטורים (...אלא אם החומה מנסה להזכיר למישהו את מעשיהו).

בהצלחה!

(שואלת ברצינות)

האם ה"רעיון" (קונספט בלעז) הוא בכלל מרכיב בעל חשיבות (או קיים בכלל) בעיצוב בסגנון חסידי?
[אני שואלת כמי שנחשפה לסגנון העיצוב הזה רק כאן בפורומים של פרוג, ולא מבינה בו כלום]
 

הרשל'ה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י naamah;566121:
(שואלת ברצינות)

האם ה"רעיון" (קונספט בלעז) הוא בכלל מרכיב בעל חשיבות (או קיים בכלל) בעיצוב בסגנון חסידי?
[אני שואלת כמי שנחשפה לסגנון העיצוב הזה רק כאן בפורומים של פרוג, ולא מבינה בו כלום]

חשוב מאד! אלא שהקונספט למעשה די דומה.
להלן בריף ל"עיצוב חסידי" (סוג המוצר אינו חשוב):

עיטור אורנומנטלי המבוסס על עולם הצומח. עדיפות לגפן, ו/או לחילופין פרי עז צבע הנמנה על שבעת המינים, עתיר דיו קונקות וזלזלים כדי פסיכדליה בוטנית.

חרוזים / טבעות / ושרשרים בכמות שהיתה מכבדת דיה צווארו של זכר (אלפא) לבנטיני. סרטים וזנבות מתבדרים בעזות דקדושה, תוך פיזור ניצוצות זוהר שאינן מעלמא הדין.

טקסטורות ומעברי גוון וצבע השואבים השראתם מבדי הריפוד הרווחים בקווקז וסביבותיו. השימוש בגון הזהב הינו חובה (לא נתון לבחירה).

הבלטת כל הנ"ל באמצעות אמבוס אסרטיבי - ולאחר מכן הכפלה הצידה ליצירת אלמנט סימטרי.

והא.. לא לשכוח: כתר.

שבת שלום.
 

מי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י naamah;566121:
(שואלת ברצינות)

האם ה"רעיון" (קונספט בלעז) הוא בכלל מרכיב בעל חשיבות (או קיים בכלל) בעיצוב בסגנון חסידי?
[אני שואלת כמי שנחשפה לסגנון העיצוב הזה רק כאן בפורומים של פרוג, ולא מבינה בו כלום]

אומר לך את האמת, לא נראה לי שאוהדי הסגנון הנ"ל מכירים את המילה קונספט. אולי אם היינו מסבירים להם את המילה הזו (מי יודע לתרגם קונספט לאידיש? ;)) הם היו אומרים לנו שהקונספט הוא מלכות'דיג.
(אם יש צורך בתרגום - התרגום הינו מלכותיות, היינו שישדר חצר מלכות ויקטוריאנית)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה