איך אתם תתמודדו עם לקוח שרוצה לחסוך לעצמו את ההוצאה על לוגו:
''אני לא חושב שאני צריך ממש לוגו, רק ליד השם בכרטיס ביקור תוסיפי איזה משהו קטן שילווה ככה.. שלא יהיה ריק..'' עכשיו, אם מדובר באחד מהאלמנטים ששילבתם בעיצוב של הכרטיס (לא משנה אם זה פרח , פרפר או עגבניה..) אז בשבילו זה רק לשים אותו ליד השם של העסק ואז הוא יוכל להשתמש בו גם בניירת וכו'.. אז יופי יש לו לוגו בלי לשלם ב-2 דקות ובלי כל הפרוצדורה..
טוב מה עושים?
1. לשים לו את האלמנט שהוא ביקש בלי לעבוד עליו ושיהיה מרוצה
2. להגיד לו שמבחינתי זה לוגו לכל דבר והוא יצטרך לשלם עליו מחיר רגיל
3.לקחת על זה תוספת תשלום סמלית
4.להגיד לו שאני לא עושה דברים כאלה ושזה לא מקצועי ולא להסכים
ואז..
2. 3. הלקוח יתקומם למה הוא צריך לשלם על זה מאות שקלים?
4.הוא לא יבין למה הוא הוא משלם על עבודה ואי אפשר לעשות לו משהו קטן ב-2 שניות
לי אישית מאוד חשובה שביעות הרצון של הלקוח, כאן מדובר על עבודה עם סוג לקוחות שלא יודעים להעריך עיצוב מקצועי ושכבר התחלתם לעבוד איתם, מה הייתם עושים??
''אני לא חושב שאני צריך ממש לוגו, רק ליד השם בכרטיס ביקור תוסיפי איזה משהו קטן שילווה ככה.. שלא יהיה ריק..'' עכשיו, אם מדובר באחד מהאלמנטים ששילבתם בעיצוב של הכרטיס (לא משנה אם זה פרח , פרפר או עגבניה..) אז בשבילו זה רק לשים אותו ליד השם של העסק ואז הוא יוכל להשתמש בו גם בניירת וכו'.. אז יופי יש לו לוגו בלי לשלם ב-2 דקות ובלי כל הפרוצדורה..
טוב מה עושים?
1. לשים לו את האלמנט שהוא ביקש בלי לעבוד עליו ושיהיה מרוצה
2. להגיד לו שמבחינתי זה לוגו לכל דבר והוא יצטרך לשלם עליו מחיר רגיל
3.לקחת על זה תוספת תשלום סמלית
4.להגיד לו שאני לא עושה דברים כאלה ושזה לא מקצועי ולא להסכים
ואז..
2. 3. הלקוח יתקומם למה הוא צריך לשלם על זה מאות שקלים?
4.הוא לא יבין למה הוא הוא משלם על עבודה ואי אפשר לעשות לו משהו קטן ב-2 שניות
לי אישית מאוד חשובה שביעות הרצון של הלקוח, כאן מדובר על עבודה עם סוג לקוחות שלא יודעים להעריך עיצוב מקצועי ושכבר התחלתם לעבוד איתם, מה הייתם עושים??