להדליק את הדמיון | 1

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
מצב
הנושא נעול.

חוצ ניק

משתמש צעיר
נכון, מסתבר שלא טעמתי.
 

Deena

משתמש פעיל
חבל. פספוס של מודעה.
הרעיון יפהפה אבל אם רק היו עושים את הספגטי לבן ממש - זה היה מוצלח יותר.
כאן הייתי צריכה לשבור את הראש למה בדיוק הם התכוונו - ספגטי עם מיונז? חוץ מהאנגלים, מי אוכל את זה בכלל?
מה לעשות שאני מאלו שדבר ראשון מסתכלים על התמונה ורק אחר כך על הפריטים הקטנים למטה.
אבל המיונז שם למטה בקטן גדול.
איפה ראיתי משהו דומה לאחרונה? (כאן באשכול)
 

2OR

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
באמת לא נראה שהמודעה הצליחה להעביר את המסר.
הפעם, ממש תודה על ההסבר...
 

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י Deena;194708:
חבל. פספוס של מודעה.
הרעיון יפהפה אבל אם רק היו עושים את הספגטי לבן ממש - זה היה מוצלח יותר.
כאן הייתי צריכה לשבור את הראש למה בדיוק הם התכוונו - ספגטי עם מיונז? חוץ מהאנגלים, מי אוכל את זה בכלל?
מה לעשות שאני מאלו שדבר ראשון מסתכלים על התמונה ורק אחר כך על הפריטים הקטנים למטה.
אבל המיונז שם למטה בקטן גדול.
איפה ראיתי משהו דומה לאחרונה? (כאן באשכול)

חולקת עלייך,
פספוס של מודעה? כנראה שעדיין לא הבנת אותה..
אף אחד לא ביקש ממך ללכת לאכול את המיונז כמו ספגטי..ולא מיונז עם ספגטי :eek:

מיונז בצבע לבן?????

כל המטרה היא להראות את השוני בין המיונז הרגיל לבין עם פקק לחיץ..
ואת זה המודעה מעבירה-מה לעשות מצוין (לדעתי לפחות)

זאת המטרה של כל מודעה טובה -שתתבונני בה יותר משניה...ורק אז תביני,(לביניים היא תחקק לך בתת מודע,כשתגיעי לחנות ותראי אותה על המדף תשלפי בלי להבין למה...-טוב ,אולי את לא,אבל הרבה אחרים כן)
כי אם תדפדפי אחרי שניה לעמוד הבא הם לא השיגו את המטרה.

(בשביל אחרים כמוך אני כותבת מעל הפרסומת את הרעיון-כנראה פספסת אותו..אחרת לא היית צריכה לשבור את הראש:p)

אבל כאן באמת באה שאלה שמטרידה אותי זמן רב...למי באמת מיועדות הפרסומות הללו,אם רוב רובם של האנשים פשוט לא מבינים אותם?
ואולי זאת הסיבה שבארץ הסגנון הזה לא מצוי-ולא כי אין כאן מוכשרים באמת..
 

חוצ ניק

משתמש צעיר
אסתי28
רוב האנשים כן מבינים אותם.
רמת הקריאייטיב כאן בארץ ירודה
כי הלקוחות דורשים יותר ויותר מודעות מכירתיות
ולא מודעות מיתוג.
אין מה לעשות.
חבל.
 

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מה יותר מוכר ממותג?
בהתחשב בעובדה שהקהל יעד הם לא אלו שמחפשים רק מחיר זול,
 

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסומת לסופרמרקט זול במיוחד
 

קבצים מצורפים

  • 83769.jpg
    KB 128 · צפיות: 15

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צבע ששמתייבש מהר-
מקווה שתקלטו תרעיון- לי לקח יותר מכמה שניות..
 

קבצים מצורפים

  • 83769.jpg
    KB 303.4 · צפיות: 16

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
שיעור קארטה
 

קבצים מצורפים

  • 83769.jpg
    KB 35.2 · צפיות: 16

Deena

משתמש פעיל
נכתב ע"י st28;194731:
חולקת עלייך,
פספוס של מודעה? כנראה שעדיין לא הבנת אותה..
אף אחד לא ביקש ממך ללכת לאכול את המיונז כמו ספגטי..ולא מיונז עם ספגטי :eek:

מיונז בצבע לבן?????

כל המטרה היא להראות את השוני בין המיונז הרגיל לבין עם פקק לחיץ..
ואת זה המודעה מעבירה-מה לעשות מצוין (לדעתי לפחות)

זאת המטרה של כל מודעה טובה -שתתבונני בה יותר משניה...ורק אז תביני,(לביניים היא תחקק לך בתת מודע,כשתגיעי לחנות ותראי אותה על המדף תשלפי בלי להבין למה...-טוב ,אולי את לא,אבל הרבה אחרים כן)
כי אם תדפדפי אחרי שניה לעמוד הבא הם לא השיגו את המטרה.

(בשביל אחרים כמוך אני כותבת מעל הפרסומת את הרעיון-כנראה פספסת אותו..אחרת לא היית צריכה לשבור את הראש:p)

אבל כאן באמת באה שאלה שמטרידה אותי זמן רב...למי באמת מיועדות הפרסומות הללו,אם רוב רובם של האנשים פשוט לא מבינים אותם?
ואולי זאת הסיבה שבארץ הסגנון הזה לא מצוי-ולא כי אין כאן מוכשרים באמת..
מתאפקת מאד שלא להיעלב ;)
כי דווקא כנראה את זו שלא הבנת אותי.
הבנתי מצוין את הרעיון.
הם פספסו כי אנשים לא עושים את ההקשר הזה בכלל, ועוד יותר גרוע - לא תופסים בכלל שיש כאן הקשר כלשהו.
הם לא מקשרים בין המיונז הלחיץ לבין הצורה של הספגטי - האסוציאציה הראשונית היא פרסומת לספגטי עם מיונז.
אם ה"ספגטי" היה לבן ממש, או טיפ-טיפה יותר עבה ומבריק כמו מיונז - משהו שיגרום לבנ"א להסתכל שוב על התמונה הזו, שהיא ספגטי-אבל-לא-בדיוק-ספגטי - או אז הם היו גורמים למעיין לעצור, להתבונן, ואז לקלוט ולהנות מהרעיון.
אבל כאן הם לא עשו כלום - ראיתי בסה"כ תמונה יפה של ספגטי.
אה, וכן, למטה הם המליצו לי לשים על זה מיונז, מעניין למה.

(ואם את "מוכשרת" אז תביני שכתבתי את המשפטים האחרונים בציניות ;) - נס שיש סמיילים..).

אכן, פספוס של מודעה.
 

DDFF

משתמש פעיל
בואו נעשה פשרה: שניכם לא הבנתם עד הסוף, זה לאו דווקא המיונז ה"לחיץ" כי אז מה הקטע בלחקות ספגטי דווקא?
הרעיון הוא גם שזה איכותי וטעים ולכן מילאו צלחת שלימה (יש גם סכו"ם בצד) שזה כאילו ארוחה ומנה עיקרית.
ועכשיו לST28 מעניין שאת המיונז קלטת כ"כ מהר שהוא די מסובך והפרסומת של הצבע שהוא קליל ופשטני לקח לך קצת זמן כדבריך.
וגם DEENA אולי תאירי עיני איפה הם המליצו לשים על זה מיונז? ומה זה נקרא על זה? הרי זה עצמו המיונז?!
 

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
"deena:אה, וכן, למטה הם המליצו לי לשים על זה מיונז, מעניין למה.

(ואם את "מוכשרת" אז תביני שכתבתי את המשפטים האחרונים בציניות ;) - נס שיש סמיילים..)."

אז דינה ככה:
קודם כל האנגלית שלי לא משהו..ועדיין לא הצלחתי לקרוא במודעה שהם ממליצים לשים על הספגטי מיונז.מה שכתוב:מיונז היינץ,עכשיו בבקבוק לחיץ..יש משהו שפספסתי..

שהמודעה פשוט לא תהיה מפוספסת מידי פעמים..

ובקשר לעקיצה--אל תדאגי..זה יחזור מתישהו..:p,


DDFF אכן..נקודה למחשבה מה שכתבת.טוב שיש את שבת להשחיז את המוח בסוגיה..
(כן....זה מה שאני עושה בשבת,חוץ מלהפוך את משפחה ובקהילה בנסיון נואש לחפש כתבה מעניינת;))

כי משום מה לא מתקשר לי מיונז עם ארוחה שלמה,למרות שזאת רק השאלה..
מה גם שספגטי לבד לא ממש מעורר בי תאבון (אלא א"כ הוא מצורף ברוטב נפולטינה או שמנת עם פטריות :p)
אם כי אין לי ספק שזאת הייתה המטרה וזה גם מתקשר לי מצוין עם פרסומת אחרת שלהם של קטשופ באותו רעיון..
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=13866&page=60

בעניין המודעה של הצבע-מה לעשות,ההודים לא מגיעים לי בהקשר טוב,המוח מסרב לקלוט..
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L

קבצים מצורפים

  • Extra-Extra-Large-2-3_1.jpg
    KB 270.9 · צפיות: 14
  • faktaalphabetical_1.jpg
    KB 147.7 · צפיות: 14
  • Hfreezing2_1.jpg
    KB 86.3 · צפיות: 17
  • human_trafficking_waiter_1.jpg
    KB 97 · צפיות: 14
  • 83769.jpg
    KB 416.3 · צפיות: 14

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
..תשוקה לפרטים הקטנים. שעונים
נגן MP3 סמסונג: 1 רוק אלוויס, היפ הופ
צמיג בטיחותי
עתון, חושף את מה שעומד מאחרוי הכל, בוש האבא מאחורי הכל עם שרשרת של גורמים כמו קונדי, דיק צייני,
 

קבצים מצורפים

  • iwcdarts_1.jpg
    KB 125.5 · צפיות: 23
  • samsungElvis_1.jpg
    KB 152.9 · צפיות: 12
  • samsungHiphop_1.jpg
    KB 125.8 · צפיות: 15
  • somarec1_1.jpg
    KB 94.9 · צפיות: 14
  • sonntagbush_1.jpg
    KB 169.3 · צפיות: 12

פוס

משתמש מקצוען
D I G I T A L
נכתב ע"י מקארתור;195724:
-מצית , עובד תמיד...
בדיוק הפוך.

זו פרסומת לחברת מקפיאים תעשייתים, שמותאמים במיוחד ללקוח.
כן, גם אם הוא מייצר מציתים.
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
עתון, כנ"ל, לא חשיפה בדיוק, אך איך נראה החייל מבפנים.
2 הבאים למכונית ידידותית לסביבה,

אחד מבוסס על ציור מפורסם, לא ברור הויזואל,

השני
שחמט כשכלי הדלק קבלו מט מהעצים הירוקים, קורי עכביש על צינור הדלק, הפרצוף אומר אין זמן יותר לדלק, והמכונית כעננים ידידותיים, מה זה האונייה?
 

קבצים מצורפים

  • sonntagsoldier_1.jpg
    KB 186.8 · צפיות: 13
  • vw_bluemotion_pz_dali_1.jpg
    KB 176.7 · צפיות: 21
  • vw_bluemotion_pz_magritte_1.jpg
    KB 168.4 · צפיות: 17

n_eli

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
נכתב ע"י מקארתור;195724:
-תירס XXL, למה שחור לבן?
כנראה זו חברה וותיקה, ובשביל להראות את וותיקותה הם היו חייבים להשים תמונה מאוד ישנה מהימים שהם היו הראשונים...
ובזמנם לא היה עדין מצלמה צבעונית.

- או להראות כמה הם טבעיים.
 

מקארתור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
פוס:
מה הקשר בין פריזר ליצרן מציתות,
 

אברימי

מנהל פורום סוכרת
מנהל
מנוי פרימיום
נכתב ע"י מקארתור;195735:
פוס:
מה הקשר בין פריזר ליצרן מציתות,
אפשר לקרוא גם את מה שכתוב. למרות הויזואל שתופס את העין.
 

st28

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
גולף
 

קבצים מצורפים

  • 2693899101_7bdbc4f150_o.jpg
    KB 80.2 · צפיות: 13
  • 2693898925_83f29c690c_o.jpg
    KB 66.1 · צפיות: 14
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  29  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה