כללי לא רוצה לעצבן, אבל... תמחור!

ט תהילה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
יודעת שזה נושא מעצבן ולכל אחד יש דעה אחרת,
אבל אולי מישהו כן יכול לעזור.

אני מעמדת איזשהיא חוברת לישיבה, יש לי את המחיר שלי לעימוד, אבל עכשיו הם רוצים להכניס בסוף רשימת בוגרים עם כתובת וטלפונים וכו', ממש כמו ספר טלפונים. אף פעם לא יצא לי לעמד כזה דבר.
כמה לוקחים על עימוד כזה לעמוד?
(מדובר בערך ב 30 - 40 עמו' של הבוגרים)
כמובן - אשמח גם לתשובות של בערך!
ותודה!
 

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
בכזה פריוקט נפרש תקחי לפי שעות.
כמה שהשעה שלך שווה + 20% תוספת לתקלות וחומר שמגיע לא מוכן מספיק מהלקוח. כמובן כל זאת בנוסף למחיר העימוד הרגיל. וכמובן לתת להם הנחיות מדויקות איך למסור את החומר [ אקסל/אקסס/קודים לפני ואחרי אם יש , מיון הבוגרים לפי שם וכיתה וכו' וכו'. ] לא לחסוך בנחיות ללקוח בכגון דא!!! את יכולה למצוא את עצמך באמצע הלילה עם שאלה קטנה והכל מחכה למחר כי אין מי שיענה לך בשעה כזו.
בהצלחה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קח

א שִׁיר מִזְמוֹר לְדָוִד:ב נָכוֹן לִבִּי אֱלֹהִים אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה אַף כְּבוֹדִי:ג עוּרָה הַנֵּבֶל וְכִנּוֹר אָעִירָה שָּׁחַר:ד אוֹדְךָ בָעַמִּים יי וַאֲזַמֶּרְךָ בַּלְאֻמִּים:ה כִּי גָדוֹל מֵעַל שָׁמַיִם חַסְדֶּךָ וְעַד שְׁחָקִים אֲמִתֶּךָ:ו רוּמָה עַל שָׁמַיִם אֱלֹהִים וְעַל כָּל הָאָרֶץ כְּבוֹדֶךָ:ז לְמַעַן יֵחָלְצוּן יְדִידֶיךָ הוֹשִׁיעָה יְמִינְךָ וַעֲנֵנִי:ח אֱלֹהִים דִּבֶּר בְּקָדְשׁוֹ אֶעְלֹזָה אֲחַלְּקָה שְׁכֶם וְעֵמֶק סֻכּוֹת אֲמַדֵּד:ט לִי גִלְעָד לִי מְנַשֶּׁה וְאֶפְרַיִם מָעוֹז רֹאשִׁי יְהוּדָה מְחֹקְקִי:י מוֹאָב סִיר רַחְצִי עַל אֱדוֹם אַשְׁלִיךְ נַעֲלִי עֲלֵי פְלֶשֶׁת אֶתְרוֹעָע:יא מִי יֹבִלֵנִי עִיר מִבְצָר מִי נָחַנִי עַד אֱדוֹם:יב הֲלֹא אֱלֹהִים זְנַחְתָּנוּ וְלֹא תֵצֵא אֱלֹהִים בְּצִבְאֹתֵינוּ:יג הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם:יד בֵּאלֹהִים נַעֲשֶׂה חָיִל וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ:
נקרא  11  פעמים

אתגר AI

מלכות ה' • אתגר 119

לוח מודעות

למעלה