שיתוף כתר מלוכה ישי ריבו בביצוע רוק קצבי (+ נצח ישראל שוואקי).. מה אומרים ?

אר15

משתמש רשום
מוזיקה ונגינה
ממששש יפה,
אני אהבתי!!
רק שהשיר כתר מלוכה נראלי מדי ארוך(לא יודעת מה המקורי)
אהבתי את השילוב עם הרוק, למרות שבהתחלה פחות התחברתי לסגנון
בקיצור מאד יפה לטעמי
 

קלאסיקה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מאוד יפה ומקצועי!

אם ביקשת ביקורת כל כך יפה ;) אז כמה נקודות:
1. שים לב שבבית הראשון אתה מתחיל לנגן על הפעימה החלשה ולא בפעימה החזקה, זה יוצר איחור וחוסר סדר בכל הקצב שאחר כך.
2. קצת ארוך לדעתי, זה מתחיל לחזור על עצמו ואין חידוש.
3. יש כמה טעויות קלות באקורדים.
4. פחות ביקורת ויותר טעם אישי: הביצוע קצבי מידי לשיר לדעתי, עשית ממנו שיר רוק וקצת עמוס מידי מבחינת התופים והמעברים.

בכל מקרה יפה מאוד, והסולואים והמשחק עם הגיטרות נחמדים (לא כל כך מבין בזה אבל זה נשמע טוב).
 

אש א.ש.

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אם ביקשת ביקורת כל כך יפה ;) אז כמה נקודות:
קראתי כל מילה בשקיקה. תודה.
1. תסביר יותר את העניין עם הפעימות.
2. לא נורא.. זה לא ביקורת על הנגינה.
3. הטעויות באקורדים.. שמתי לב. זה היה מהטירוף של המקצב שלא כ"כ מתאים לשיר ובלבל לי את הריכוז, וגם המשחקים עם הפיץ' תוך כדי ביד שמאל מפריעים. רק תגיד אם זיהית טעויות של פקשושים או טעויות אורגינליות - ז"א שלא עשיתי אקורד נכון במזיד. (תשובתך כאן חשובה מאוד)
4. ברור שזו פרשנות מחודשת לשיר וזה פה העניין.
שוב: תודה ענקית.
 

קלאסיקה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לגבי הפעימות: מקצב 4/4 מחולק לשתי פעמות חזקות ושתי פעמות חלשות (1 ו-3 חזקות, 2 ו-4 חלשות). המקצב בנוי באופן של מחזור של כמה תיבות ואז חזרה. צריך לשים לב באיזו פעימה בקצב השיר מתחיל (במקרה הזה בפעימה 1) ושם להתחיל. בכל אורגנית קצת מתקדמת יש נורה מהבהבת או סימון במסך שמסמן את הקצב ואת הפעימה שבה נמצאים.

לגבי האקורדים: יש כמה טעויות שנובעות ממהירות הנגינה והחלפה קצת מהירה, אבל יש כמה שנובעות מחוסר דיוק באקורדים המקוריים של השיר.

בהצלחה!
 

אש א.ש.

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לגבי האקורדים: יש כמה טעויות שנובעות ממהירות הנגינה והחלפה קצת מהירה, אבל יש כמה שנובעות מחוסר דיוק באקורדים המקוריים של השיר.
לא אלאה את כבודו, אבל לעונג יהיה לי אם יוכל לפרט את המיקומים הבעייתיים מבחינת חוסר דיוק באקורדים המקוריים..
 

אש א.ש.

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
1. שים לב שבבית הראשון אתה מתחיל לנגן על הפעימה החלשה ולא בפעימה החזקה, זה יוצר איחור וחוסר סדר בכל הקצב שאחר כך.
יואוו עכשיו הקשבתי לזה, ואתה צודק !!! אני לא מאמין שלא שמתי לב לזה.. לא מתאים לי.
תמיד בשעת ההקלטה נהיה לחץ כזה שגורם לשגיאות שבחיים לא יקרו בלייב.. נכון ?
 

קלאסיקה

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לא אלאה את כבודו, אבל לעונג יהיה לי אם יוכל לפרט את המיקומים הבעייתיים מבחינת חוסר דיוק באקורדים המקוריים..
אני לא כל כך זוכר את השיר מקורי, רק הרגשתי שהאקורדים לא מדויקים לפי מה שזכרתי. אחרי שאשמע שוב אוכל לומר יותר מדויק.
 

שמחת חיים

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
אשמח (גם) לביקורת אבל ברחמים..
יפה מאוד
אהבתי את הרעיון
מקצב יפה (מהיכן?)
אתה משתפר מהקלטה להקלטה!!

הפריע לי האקורדים, ואני לא מדבר על אקורדים שהם לא כמו במקור
אלא הדיוק שלהם על הביט.
תבין, ברגע שאתה לוחץ אקורד באורגנית - כביכול יש כאן שש כלים שמנגנים לפיו,
אם לא תתן את האקורד בול במקום - ישמע שיש כאן נגנים מבולבלים ולא מדויקים.

תמיד בשעת ההקלטה נהיה לחץ כזה שגורם לשגיאות שבחיים לא יקרו בלייב.. נכון ?
לייב זה יותר מלחיץ ומבולגן מאשר הקלטה בחדר ממוזג - האמן לי....
אבל הדרך להיות מדויק ולא לעשות שגיאות, זה בדיוק הדרך שאתה עושה
- לנגן, להתאמן ולשמוע ביקורת.

לסיכום: אתה מדהים, ותמשיך להעלות ולהנות אותנו!!!
 

הדוד סם

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
יפה מאוד
אהבתי את הרעיון
מקצב יפה (מהיכן?)
אתה משתפר מהקלטה להקלטה!!

הפריע לי האקורדים, ואני לא מדבר על אקורדים שהם לא כמו במקור
אלא הדיוק שלהם על הביט.
תבין, ברגע שאתה לוחץ אקורד באורגנית - כביכול יש כאן שש כלים שמנגנים לפיו,
אם לא תתן את האקורד בול במקום - ישמע שיש כאן נגנים מבולבלים ולא מדויקים.


לייב זה יותר מלחיץ ומבולגן מאשר הקלטה בחדר ממוזג - האמן לי....
אבל הדרך להיות מדויק ולא לעשות שגיאות, זה בדיוק הדרך שאתה עושה
- לנגן, להתאמן ולשמוע ביקורת.

לסיכום: אתה מדהים, ותמשיך להעלות ולהנות אותנו!!!

חולק על הקטע האחרון,
אני בלייב יוצא לי ביצועים יותר טובים מאשר בבית.
ההגברה והעוילם שרוקדים עוזרים...
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  53  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה