בס"ד
נתקלתי ביום שישי בפוסט של הסופר (ופלים לימון...)יהודה גזבר, והייתי שמח לשמוע את דעת חברי הקהילה בעלי הניסיון בנידון:
"באופן מפתיע למדי, הגעתי לשיווק בדרך קצת עקיפה - אנשים רצו שאני אכתוב להם אתר, מידע למשקיעים או סיפור לעסק. הרבה זמן חשבתי שזה לא המקום הטבעי שלי, אבל בשנה האחרונה אני מוצא את עצמי יותר ויותר (גם) שם. השיא היה השבוע, כשקיבלתי הצעה מלקוח פרטי שמגלגל מליונים להיכנס כסוג של שותף.
אני מניח את זה כאן כי שנים הייתה לי התחושה שכתיבה אמנותית וכתיבה שיווקית הן שתי נישות נפרדות לחלוטין שהאחת עדיפה (ערכית) על השנייה. ככל שאני יותר בעסק, אני מבין שיש המון זיקה בין השתיים (מאותנטיות, רגש ועד מחשבה על הקהל), ושהכלים שמשמשים אותי פה יכולים לשמש אותי שם".
נתקלתי ביום שישי בפוסט של הסופר (ופלים לימון...)יהודה גזבר, והייתי שמח לשמוע את דעת חברי הקהילה בעלי הניסיון בנידון:
"באופן מפתיע למדי, הגעתי לשיווק בדרך קצת עקיפה - אנשים רצו שאני אכתוב להם אתר, מידע למשקיעים או סיפור לעסק. הרבה זמן חשבתי שזה לא המקום הטבעי שלי, אבל בשנה האחרונה אני מוצא את עצמי יותר ויותר (גם) שם. השיא היה השבוע, כשקיבלתי הצעה מלקוח פרטי שמגלגל מליונים להיכנס כסוג של שותף.
אני מניח את זה כאן כי שנים הייתה לי התחושה שכתיבה אמנותית וכתיבה שיווקית הן שתי נישות נפרדות לחלוטין שהאחת עדיפה (ערכית) על השנייה. ככל שאני יותר בעסק, אני מבין שיש המון זיקה בין השתיים (מאותנטיות, רגש ועד מחשבה על הקהל), ושהכלים שמשמשים אותי פה יכולים לשמש אותי שם".