שיתוף - לביקורת כל כך רציתי למצוא משהו במחיר טוב, אבל אין!!!!! ועוד אפשר לחשוב מה כבר חיפשתי...

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
רק רציתי משהו שעובד, לא מעבר, אבל החלטתי לנסות את מזלי בכל זאת.

מהוסס מה, נכנסתי לשטח העצום והמואר, נותן לעצמי להיסחף עם המוזיקה הקלאסית העדינה שדנדנה ברקע. הרצפה המלוטשת התיזה השתקפויות לכל עבר, וצעדתי לאט על השטיח האדום בכניסה, בוהה נדהם בשפע האדיר סביבי, ולא מצליח להאמין שהמחירים ההזויים הנקובים אכן אמיתיים. ואלו עוד מחירים מיוחדים של ימי מכירות אקסלוסיביים של פעם בשנה, מי היה מאמין.

חיכיתי לתורי, אך איש המכירות היה עסוק בינות לגדודי הרוכשים והמתעניינים. מציגים לראווה את מניפת הצבעים האפשריים, ומספרים על אופציות מיוחדות לגימורי עור.
המבצעים פה מטורפים! לחש קונה עם מבט מזוגג לרעהו, ואשה אחת בקצה אולם התצוגה מלמלה בקול עורג: בדיוק על הצבע המטאלי הזה חלמתי!

רעהו, ברנש מהוקצע בחולצה סגולה, הסתובב בינות לדגמים הנוצצים וסיפר על מעלותיו של אחד מהם: הפגוש בעיצוב חדש יותר משנת 2021, הצמיגים נאים מאוד, השלדה קלילה וחזקה להפליא, והבלימה מתבצעת כהרף עין!

אשה אחת התייעצה עם חברתה, קולה להוט: אני ובעלי חושבים שנלך על ויויאר טרייל אוקס סטנדפורד, פלוס כל ההשבחות, האביזרים והתוספות של היבואן. עסקת באנדל שווה לגמרי.

אשת המכירות הייתה עסוקה בהדגשה הייחודיות הבולטת של פאפסי 200, הדגם החדש (להיט! היסטרי! דגמי 2022) והנוצץ של אקומאנטו האיטלקית: הגג. הוא מדהים! היא השתפכה; מעוצב לתפארת, נפתח בשניה, מסתיר לגמרי את השמש, וגם ניתן לפירוק במקרה הצורך בשני קליקים!

או אז התפנה אליי סוף סוף אחד מאנשי המכירות, מדיף ריח נעים וכולו אלגנטי ויוקרתי: במה אני יכול לעזור לך?
אני.. אה... מלמתי במבוכת מה. יש לכם אולי דגמים ישנים? של אברכים? מודל חבוט שנת 2010 כזה, אבל עדיין נוסע טוב ואמין בלי בעיות?
איש המכירות הנהן לשלילה, "אצלנו מוכרים רק סחורה חדשה", ואני יצאתי החוצה, מאוכזב.
הלכתי מטרים בודדים, הסתובבתי לאחור, נפרד בליבי מהמקום. מביט שוב על השלט: טורטיה - עגלות יוקרה.
 

שלחן עורך

מהמשתמשים המובילים!
פרסום וקופי
עריכה תורנית
אומרים כבר בשורות טובות?!...
מפתיע!
וכל כך כואב!
 

ביזנסטורי - אילה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
לגברים בלבד:
כששאלתי את המוכר בחנות למוצרי תינוקות - ההוא שמכר לי את העגלה היקרה עבור בני הבכור, למה שווה לשלם על מותג כשהאיכות זהה למוצר מקביל, הוא הסביר לי בלחישה נוטפת נסיון-חיים-של-מבגורים-חכמים-שיודעים-הכל-על-הצעירים:
'אתה משלם על השקט מאשתך, לא על העגלה'...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיג

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ עַבְדֵי יי הַלְלוּ אֶת שֵׁם יי:ב יְהִי שֵׁם יי מְבֹרָךְ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:ג מִמִּזְרַח שֶׁמֶשׁ עַד מְבוֹאוֹ מְהֻלָּל שֵׁם יי:ד רָם עַל כָּל גּוֹיִם יי עַל הַשָּׁמַיִם כְּבוֹדוֹ:ה מִי כַּיהוָה אֱלֹהֵינוּ הַמַּגְבִּיהִי לָשָׁבֶת:ו הַמַּשְׁפִּילִי לִרְאוֹת בַּשָּׁמַיִם וּבָאָרֶץ:ז מְקִימִי מֵעָפָר דָּל מֵאַשְׁפֹּת יָרִים אֶבְיוֹן:ח לְהוֹשִׁיבִי עִם נְדִיבִים עִם נְדִיבֵי עַמּוֹ:ט מוֹשִׁיבִי עֲקֶרֶת הַבַּיִת אֵם הַבָּנִים שְׂמֵחָה הַלְלוּיָהּ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה