כיוון שבכל שנה מחדש אנחנו מוצאים את עצמנו מחפשים בפרוג ’איך לכבס ספורטליין’, כי שכחנו משנה שעברה, החלטנו לתועלת הציבור (ועצמנו) לתת את ההסברים העיקריים.
קודם כל - זה אפשרי. בכל הדגמים של סיאלו, ולכאורה גם באחרים.
1. פירוק הסל:
מקדימה הוא נשלף בקלות.
בצד האחורי, מה שנראה כמו פס צמוד לשלדה, יכול להשלף בתנועת החלקה כלפי מעלה. בשני הצדדים. צריך קצת כוח בשביל לעשות את זה.
מצ”ב צילום רגע אחרי ההחלקה:
2. פירוק המושב מהשלד:
בשביל זה צריך קודם כל להסיר את הגגון, כולל המתכת שמחזיקה אותו.
זה הגגון המפורק:
ופה במרכז התמונה רואים את התופסן ממנו פירקנו את הגגון בתנועת החלקה כלפי מעלה (יש שניים, בשני הצדדים):
וכך זה נראה רגע אחרי ההחלקה:
עכשיו צריך לפתוח רוכסנים וסקוצ’ים במושב, והוא מתפרק בקלות.
לשלוף מתוכו את הפוליגל שמחזיק אותו, דרך הרוכסן למטה.
לכבס אותו ואת הסל.
(פירוק מוחלט של הגגון וכיבוסו- מיועד למתקדמים בלבד, וכולל הברגה, אנחנו העדפנו השנה לוותר).
יצויין כי כל ה’החלקות’ המתוארות לעיל, דורשות כוח פיזי מסויים, אבל אפשריות לחלוטין לביצוע.
קודם כל - זה אפשרי. בכל הדגמים של סיאלו, ולכאורה גם באחרים.
1. פירוק הסל:
מקדימה הוא נשלף בקלות.
בצד האחורי, מה שנראה כמו פס צמוד לשלדה, יכול להשלף בתנועת החלקה כלפי מעלה. בשני הצדדים. צריך קצת כוח בשביל לעשות את זה.
מצ”ב צילום רגע אחרי ההחלקה:
2. פירוק המושב מהשלד:
בשביל זה צריך קודם כל להסיר את הגגון, כולל המתכת שמחזיקה אותו.
זה הגגון המפורק:
ופה במרכז התמונה רואים את התופסן ממנו פירקנו את הגגון בתנועת החלקה כלפי מעלה (יש שניים, בשני הצדדים):
וכך זה נראה רגע אחרי ההחלקה:
עכשיו צריך לפתוח רוכסנים וסקוצ’ים במושב, והוא מתפרק בקלות.
לשלוף מתוכו את הפוליגל שמחזיק אותו, דרך הרוכסן למטה.
לכבס אותו ואת הסל.
(פירוק מוחלט של הגגון וכיבוסו- מיועד למתקדמים בלבד, וכולל הברגה, אנחנו העדפנו השנה לוותר).
יצויין כי כל ה’החלקות’ המתוארות לעיל, דורשות כוח פיזי מסויים, אבל אפשריות לחלוטין לביצוע.