דרוש מידע כח לבת שאין לה כבר חשק ללימודים מרחוק!!

tami123

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עריכה והפקת סרטים
כן
אגב הנהלות בתי הספר והסמינרים מודעים למצב.
חשוב מאד שמורות יפדבקו את הבנות ישלחו שוקולדים, פרסים ישאירו בתחילת שיעור הודעה מחמאות לבנות שהגיבו לשיעורים, מניסיון מאחת המורות זה עובד יופי!
והמורות שהשיעורים יהיו יותר קלילים בצורות מגוונות ואפשר גם הומור
הדברים האלו ממש לא מעניינים תלמידות תיכון...
 

מימימו

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
אם זה מנחם אתכם-
בסמינרים י"ג י"ד הבנות צריכות לסכם את כל השיעורים שהן שומעות(ארבע ליום)+מטלות.
חוץ מזה לשמוע הרצאות נוספות וגם לסכם.
וכמובן לימודי מגמה שנשלחים במייל/טלפון שעליהם יושבים כשש שעות ביום בממוצע.
ומי שחסר לה סיכום אחד-לא תוכל לקבל תעודה-כלשון ההנהלה.
חוצפה לשמה..
מה שכן אם הייתי שם הייתי לוקחת סיכומים מחברה ומשנה קצת מילים..
הדברים האלו ממש לא מעניינים תלמידות תיכון...
נכון מאוד!
 

סופרוומן

משתמש מקצוען
עיני יש שיעורים שיכולים לעבור לדף כתוב.
דוג'- שיעור פ.שבוע,
ספרות וכד'
או לשיעור שהמורה נותנת בו הדרכה והבנות עובדות בפועל בשכפולים.
שיעורי קודש יכולים להעשות במתכונת מענינת וברורה יותר
כל מילה
הגיע הזמן לחשיבה מחודשת על כל המערך הזה
 

דסולישה ❤

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אם זה מנחם אתכם-
בסמינרים י"ג י"ד הבנות צריכות לסכם את כל שיעורי הקודש שהן שומעות(ארבע ליום)+מטלות.
חוץ מזה לשמוע הרצאות נוספות וגם לסכם.
וכמובן לימודי מגמה שנשלחים במייל/טלפון שעליהם יושבים כשש שעות ביום בממוצע.
ומי שחסר לה סיכום אחד-לא תוכל לקבל תעודה-כלשון ההנהלה.
הסמינרים האלו....לא מתחשבים בבנות!
 

אסתררר

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
למה מגיע לנו הצרה הזאת? לא מספיק יש קורונה? לא מספיק מסיכה מחממת לנו את הפנים ומכניסה לנו בחזרה את כל החנקן לאף? לא מספיק הלכנו ברגל קילומטרים כי אין אוטובוסים? נגזר עלינו גם לשבת ולסבול סבל איטי ומתמשך מול המערכת הטלפונית? מה חטאנו כל כך הרבה?
כל מילה!!!
בחופש הגדול היה הרבה יותר נחמד
נכון, היה כבר משעמם ומיצינו מיצינו מיצינו
אבל לפחות בלי העצבים של הלמידה

לא מספיק הפוביית בידודים, וכתבות הצבע על השוטרים המפחידים, והחתונות העלובות
גם הלמידה המטומטמת הזו
 

שרינה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עצה שלי היות שאחרי כך הצוות עוקב מי היה בשיעו ומי לא וכו פשוט להדליק את הטלפון בסמן השיעור ולהשאיר את זה דלוק בשביל שיראו שהאזנת ובסוף לשאול חברה על מה היה השיעור
איך הצוות יכול לעקוב?
 

bracha5

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
אוטומציה עסקית
למעשה אני חושבת שהמערכת אמורה לעבוד ברמה הארצית:
הקלטות איכותיות, מורות עם קול רדיופוני ועריכה
+ שאלון אמריקאי קצר על כל שיעור שאותו המורה הקבועה תבדוק ותפדבק את החינוך העצמאי. יעשו ועידה בכל מקצוע פעם בשבוע להבהיר נקודות שלא היו ברורות לכל הכיתה.
אם מותר להשתמש בספר , למרות שלא כל מורה כתבה בעצמה אפשר ליצור חומר מוקלט ארצי. מוקפד, ערוך, איכותי
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
בכיתה ה' לומדים שברים.
חומר מאד חשוב ובסיסי. שקשה להבין בלי המחשה ברורה.
לא מאמינה שמישהי באמת מבינה מה זה שבר דרך הטלפון - ותהיה המורה הכי מקסימה.

במיוחד שכמו שציינו לעיל המורות מתקדמות בחומר מהר - כי אין כבר תלמידות "מתקשות".
יש מקצועות שסובלים סבל עמוק.
וחבל שלא חושבים על עצירת הלימודים בהם, תוך שימור הקיים בלבד.
כן כן!
אין טעם ללמד מתמטיקה ביסודי. פשוט אין. אני לא מורה, אבל סיפרה לי מורה קרובה שבסוף השנה הקודמת (אחרי כ-4 חודשים בלי לימודים) לא היה זכר ללמידה. פשוט כלום.
אולי כדאי להתקדם בהיסטוריה, מקצועות קודש, כל מה שמצריך פחות המחשות והסברים למתקשות, או לבצע התאמות- לדוגמא באנגלית ללמד יותר דיבור ושמיעה ולא להלחם בעקשנות על לימוד האותיות, למשל.
הפיקוח, איפה הוא?
 

פרפר סגול

משתמש מקצוען
בכיתה ה' לומדים שברים.
חומר מאד חשוב ובסיסי. שקשה להבין בלי המחשה ברורה.
לא מאמינה שמישהי באמת מבינה מה זה שבר דרך הטלפון - ותהיה המורה הכי מקסימה.

מורה חכמה תשלח את הבת למטבח ותעשה איתה אקשן עם כפות מדידה, חבילות שוקולד ומילוי כוסות במים.

בוא נגיד ככה,
עכשיו אפשר ללמוד על מורות רבות, מי מהן מורה בנשמתה ומי, אהמממ
נגיד בעדינות, כבר נשחקה...

למה מגיע לנו הצרה הזאת?

זה מה שקורה כששותקים!
 

ש.א.ז.

משתמש פעיל
עוד לא קראתי את כל האשכול...
אז בואי אני יגיד לך שחלק מרכזי מהבעייה שמורות מיסתמכות על ההזנות ואחרי כך יש מיבחנים(לא מאשימה את המורות כי זה חלק מהחובה שלהם)
ויש בין 5 ל8 שיעורים ביום (תלוי באיזו כיתה...) ומי שלא שמעה את השיעור עד 12:30 בלילה - נחשב לה לחיסור, ובסוף שבוע מורידים את כל ההקלטות של אותו שבוע.....
ואם הילדה רצתה ללמוד עם חברה כדי להבין יותר וגם למען הגיוון והריענון - אז זה רשום על שם זו שהזינה את המס' זהות שלה... והשניה???? מה איתה:
עצה שלי היות שאחרי כך הצוות עוקב מי היה בשיעור ומי לא וכו פשוט להדליק את הטלפון בזמן השיעור ולהשאיר את זה דלוק בשביל שיראו שהאזנת ובסוף לשאול חברה על מה היה השיעור
רק הבעיה היא שכמה שיש דקות חינם, בסופו של דבר הן מוגבלות, ותכפילי בבית שבלעה"ר יש 6 בנות שצריכות לשמוע שיעורים... אז נכון שיש פלאפון נוסף שהתחדש לכבוד התקופה הזו, אבל עדיין זה לא מספיק, וצריך לחכות בתור למכשיר שיתפנה, ומי משלם על כמה מכשירים נוספים? זה לא כלול בשכ"ל... (ועוד לא החשבתי את הבנים...)
והדקות מתארכות גם כי כדי להבין את המורה לפעמים צריך להחזיר מס' פעמים אחורה, ואם זה סיכום, אז בכלל..... ואז שיעור של 20 דק' לוקח 40 לפחות...
 

סופרוומן

משתמש מקצוען
מי שחסר לה סיכום אחד-לא תוכל לקבל תעודה-כלשון ההנהלה.
או כמו הבת שלי שבשביל ציון הייתה צריכה לשלם על עוד שעור בטלפון אלא מה?
לסכם ולעשות מטלה על שעור שהאזינה לו רק המערכת לא זיהתה השתתפות...
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
למעשה אני חושבת שהמערכת אמורה לעבוד ברמה הארצית:
הקלטות איכותיות, מורות עם קול רדיופוני ועריכה
+ שאלון אמריקאי קצר על כל שיעור שאותו המורה הקבועה תבדוק ותפדבק את החינוך העצמאי. יעשו ועידה בכל מקצוע פעם בשבוע להבהיר נקודות שלא היו ברורות לכל הכיתה.
אם מותר להשתמש בספר , למרות שלא כל מורה כתבה בעצמה אפשר ליצור חומר מוקלט ארצי. מוקפד, ערוך, איכותי
התלבטתי אם לכתוב זאת, היה נשמע לי חלום ורוד מידי...
ולא מציאותי- כי הוא ישבית המון צוות הוראה.
בעיקרון, מה שאנחנו צריכים לכל רשת זה 3 מורות שילמדו, נגיד, אנגלית לכיתות ד' ה' ו'. מורה אחת תכין את החומר בצורה מושכת, מורה שניה תקריין בקול מתאים וערב, מורה שלישית שתעבוד על חוברות למידה וכדו'-חומרי שטח.
שאר המורות רק צריכות לעקוב אחר הלמידה ולעזור בשעת הצורך.
 

קצרה

משתמש מקצוען
יש הורים שאמורים לעבוד, איכשהו, בין לבין. מישהו אמור גם לפרנס את כל התלמידות החרוצות.

וגם אם נניח שכולם מובטלים, עדיין - אמא לארבע בנות בגיל בי"ס, לא יכולה, עם כל הרצון הטוב, לשבת כל היום ולחפש ניתובים ושיעורים ולגלות שכתוב במערכת שיעור חשבון ב-12:15 אבל הוא לא קיים, או שכישורינו דלים מכדי למצוא איפה הוא כן קיים.
לחילופין לראות את הילדה השקטה והעדינה בוהה המומה בשפופרת ממנה בוקעת קקפוניית 'שיחת ועידה'.

למה מגיע לנו הצרה הזאת? לא מספיק יש קורונה? לא מספיק מסיכה מחממת לנו את הפנים ומכניסה לנו בחזרה את כל החנקן לאף? לא מספיק הלכנו ברגל קילומטרים כי אין אוטובוסים? נגזר עלינו גם לשבת ולסבול סבל איטי ומתמשך מול המערכת הטלפונית? מה חטאנו כל כך הרבה?

אם אנחנו המורים - נקבל גם את הכסף מהמדינה...
ונלמד ישר מתוך ספרי הלימוד של הילדים. בלי להתגע על איזה קווים.
וגם - נחליט בעצמינו מה לומדים וכמה לומדים.
אם כבר חינוך ביתי - אז עד הסוף.

ובית הספר שלנו הגדיל לעשות.
הוא "מכיר בקושי של ההורים ולכן מסייע להם".
מכל רעיונות הסיוע שעלו במוחם נמצאו ה"סיועים" הבאים -
1. חתימת הורים על כל שיעור שהילדה הקשיבה + הכינה שיעורי בית
2. מחיקת שיעורים קודמים מהמערכת - לוודא שכל ילדה מקשיבה ביום השיעור ולא חלילה למחרת.

כל יצירתיות או נסיון אמיתי להבין את השטח או ליצור למידה אמיתית ולא "דקות ""הקשבה"" " - לא קיים.
החינוך העצמאי מתגלה באופן לא נעים כעסוק בדיוק כמו החינוך הכללי אך ורק במשכורת המורים גם אם התלמידות לא תדענה כלום ורק תאנקנה ותסבולנה יחד עם הוריהם כדי למלא בדקדקנות את הוראת החשכ"ל לווידוא "קיום למידה יעילה מרחוק" - כתנאי לקבלת השכר למורות.
בושה.
 

אסתררר

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
כי בשונה מחשבון לכתה ג' הן צריכות תעודה אמיתית ולא מזויפת...
כל המכללות והאוניברסיטאות לומדות מקוון ממרץ!!
מה נבדלו הסמינרים?
מצפצפים כי הם לא בהסכמים קיבוציים של הוראה, וצריכים את הכסף הזה....
 

דדד

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
התמחויות זאת בעיה לאשכול נפרד.
לומדות שם בנות שאמורות להתחתן ולפרנס. אם מפסיקים את הלימודים- צריך לעצור לשנה את כל מערך השידוכים.
אי אפשר להוציא לשוק אלפי בנות שאין להן בסיס לפרנס, כשהשוק גם ככה רע יותר מאי פעם.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית יְהוָה נֵלֵךְ:ב עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם:ג יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו:ד שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם יְהוָה:ה כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד:ו שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ:ז יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ:ח לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ:ט לְמַעַן בֵּית יְהוָה אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה