יש!!!!! ציור קיר חדש!!!

שבע ווין

משתמש מקצוען
זו היתה חתיכת עבודה...
אבל היה כיף.
הקיר הוא קיר חיצוני כמו שאתם רואים, בחצר גן. קיר חיצוני של מקלט מימי טרפפ"ו. טוב, המדינה פה לא כל כך זקנה, כנראה מקלט מתש"ח.
בא נאמר שבוני במקלט לא השקיעו במיוחד בצד החיצוני של הקיר, וכשבאתי לצייר אותו הקיר היה מלא שעקרוריות, חבורות, ומאות (!) חורים.
מה גם, שכשניסיתי להעביר צבע על הציור הקודם שהיה שם - הצבע לא נקלט, וירד באבחת סמרטוט. ולא רק זה אלא שבמקומות מסוימים הצבע החל להתקלף, וירד בצורה מוזרה - כמו נייר מודבק.
במר יאושי הלכתי לחנות טמבור וחזרתי ממנו עם ציוד. שלב ראשון - גרדתי את הקיר. וואו, איזו עבודה...
שלב שני, סתמתי את כל החורים, ואני מזכירה לכם שמדובר במאות, לא מגזימה.
שלב שלישי - כיסיתי את הקיר עם שתי שכבות של בונדרול - חומר מקשר בין הטיח לבין הצבע.
שלב רביעי - כיסיתי את הקיר בלבן יפה וצח.
הפכתי לשיפוצניקית...:p

זהו.
אפשר להתחיל לצייר.
מפה והלאה זה כבר היה רק הכיף.. הציור, הצביעה.
כהרגלי צבעתי במברשת ומכחול בלבד, מה שנותן לציור תחושת חמימות וביתיות.

ואחרי שקראתם את כל הדרשה הזו - אני מרשה להסתכל בציור. ;)
אם תגדילו ותתעמקו אני מאמינה שתמצאו את המקומות שלמרות הכל, הקיר עדיין לא חלק...

את הענף העליון הוספתי לאחר שכבר ציירתי, לבקשת הגנת שהיה לה ריק למעלה,
אני מאמינה שאם הייתי מתכננת אותו מלכתחילה הייתי דואגת לחיבור בניהם.
הציור צוייר בגן שכונת מקור ברוך, ירושלים.

תהנו!
אשמח לתגובות!
 

קבצים מצורפים

  • ציור קיר לפורום.jpg
    ציור קיר לפורום.jpg
    KB 123.4 · צפיות: 12

בת מלך

משתמש מקצוען
הילדה הזמינה אותי בכזה חיוך, כדאי לי לבוא לגן הזה...
הציור מיוחד, והיצירה עוד יותר
 

בתיה G

איור פרסומי . איורים לילדים . קומיקס
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
איזה מתוק!!!!!!
ממש מזמין!!!!!!
אפשר לחזור לגן?;):p

לתשומת ליבך - 2 נקודות שהפריעו לי מיד:
1- איך השלט מחובר לעץ? החבל קשור לעץ, ונכנס לתוך החורים של השלט, אבל איך הוא מחזיק אותו??? החבל צריך להיות קשור סביב החור...
2- משום מה השיער של הילדה נראה לי דליל מידי... לדעתי בצד שמאל של הפנים צריכים להוסיף עוד שיער, שיהיה יותר מלא, זה גם יוסיף למתיקות שלה! (אם זה עדיין שייך... אם לא - לא נורא ללמוד משהו לפעם הבאה;):))

המון הצלחה הלאה!
ואני ממש אוהבת את היצירות שלך!
תמשיכי לשתף...:)
 

שבע ווין

משתמש מקצוען
תודה!
בתיה, שתי ההערות שלך נכונות לגמרי, תודה לך.
את ההערה של השיער - הערתי גם אני לעצמי לאחר מעשה.
לגבי החבל - מלכתחילה שרטטתי את הקשר של החבל. אחר כך, בצביעה, היה נראה לי שזה מכביד על הציור, אחרי הכל זה לא סגנון מלא בפרטים. אבל אולי באמת טעיתי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  2  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה