כללי יש לי הצעה | בקשה | משאלה | רעיון

  • פותח הנושא zap
  • פורסם בתאריך

zap

משתמש צעיר
הלוואי שיהיו עוד שרוצים דבר כזה, ועוד יותר הלוואי שיקום מישהו ירים את הכפפה ויצליח לבצע....
נשאלו פה כמה פעמים שאלות ובקשות להציע דמויות שונות לראיון, וכן להביא לפה אנשי מקצוע, ואפילו היה פה רעיון חשוב להביא לפה רב לפורום...

אז נשמח מאד אם:
1. יהיה רב קבוע לפורום שבקיא בענייני הלכה שנשאלים פעמים רבות ע"י אנשים העוסקים במקצועות ובתחומים השונים של הפורום...וספיציפית בתחום העיצוב וכו'...מבחינה הלכתית..וכו'.

2. הייתי שמחה וצריכה מאד שיכנס לפורום בקביעות לפחות פעם בשבוע ואפילו רק פעם בשבוע ביום קבוע, עורך - דין מקצועי בתחום של קניין רוחני וזכויות יוצרים שישיב על שאלות הקהל. כי כל שאלה שנשאל עורך דין סתם כך בעניין זה, תדרוש מאתנו מבחינתו סכום עצום בלי פרופורציה לכל שאלה פשוטה. ויש שאלות שהן ממש קצרות ולא דורשות איזה יעוץ ממושך. סה"כ תשובה סגורה פשוט, של כן או לא, או כך או אחרת.
לי למשל בהחלט מזדמן מעת לעת שאלות בנושא זה , ואני תמיד מעדיפה לשאול לפני ונמנעת במקרה שלא הזדמן לשאול...

המשאלה שלי אולי תמימה, אך מה לעשות היא לא נובעת מתמימות, רק מצורך של שאלות מזדמנות שאין לי עדיין מענה עליהן, ולא דרך אחרת לקבל עליהן תשובה.

רעיון זה יכול אפילו להתבצע באופן של ראיון, והלוואי ע"י שילת, כמו כל ראיון שנערך פה, נתחיל מאשכול נעוץ שכל אחד יעלה שאלה שמעוניין לקבל עליה תשובה מקצועית וחוקית בתחום זה.

ואז נפנה את השאלות הללו, לאחד מעורכי הדין שעוסק בתחום, שיפרסם את עצמו דרך זה. שיענה בפעם אחת על כל השאלות שמזדמנות.

מקוה שעוד חברי פורום יגיבו בנושא, ומי יתן שיצא בס"ד אל הפועל...
תודה מראש לכל המגיבים ובהצלחה לכולם!
ZAP:eek::confused::)
 

Looooona

משתמש צעיר
לפי דעתי רעיון מעולה! האינטרס של העו"ד יכול להיות באמת הפירסום שלו כאן...
ניתן לו את הבמה יתפרסם כאן הטלפון שלו וכשמישהו יצטרך אותו באופן יותר ספציפי הוא יוכל באמת להפגש איתו באופן אישי..
אני למשל מעולם לא נזקקתי לשרותיו של עו"ד אך מאותה סיבה בדיוק אין לי שמץ של מושג למי לפנות במידה ואצטרך... (שילת, הפונטים שלי חוקיים!!) כך שפרסום שמו והמס' שלו יכול להועיל לכולם במידת הצורך..
 

ונתנו10

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
D I G I T A L
כמה לדעתכם העו"ד ישלם על הפירסום שאנחנו עושים לו?
או במילים אחרות, כמה זה שווה?
 

עמודי שש

משתמש פעיל
עימוד ספרים
לגבי הרב:
רב שיושב על האינטרנט הוא לא רב אצלי. ;)

לכן אני מציע לחילופין 2 אופציות: 1) קביעת עיתים לתורה ולימוד הלכה למעשה, כך אנחנו גם נהיה רבנים. 2) כל שאלה שתתעורר יתנדב אחד מאיתנו לשאול רב מוסמך ולהביא לכאן את תשובתו.

לגבי העו"ד:
טובת ההנאה שתהיה לו מהחשיפה הזאת בקרב אנשי מקצוע רבים, היא כדאית ומשתלמת וגם משלמת, כי תמיד יפול לו איזה תיק טוב בסוף (והלוואי שלא...).
בכל אופן עו"ד שיקדיש בשבוע לפחות שעה לסיפור הזה, יכול להיות מאוד לתועלת.

גם נזכור שיש הרבה מאוד עו"ד שאין להם "עומס" עבודה, כי השוק שם מאוד רווי בעו"ד [בערך כמו אצלינו שגרפקאים ומעמדים צצים להיות כל בוקר כפטריות אחרי הגשם], ולכן לא קשה למצוא עו"ד ברמה סבירה שיוכל לתת יעוץ טוב.
 

artist

משתמש רשום
נכתב ע"י פרינטר10;59519:
לגבי הרב:
רב שיושב על האינטרנט הוא לא רב אצלי. ;)

לכן אני מציע לחילופין 2 אופציות: 1) קביעת עיתים לתורה ולימוד הלכה למעשה, כך אנחנו גם נהיה רבנים. .
בחיים לא תהיה רב מטעם הנ"ל
 

גרפיקנער

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
חברה, דבר אחד שכחתם:

צריך להביא לכאן כמה בעלי דפוס, שיוכלו להשיב לנו על שאלות בעניני דפוס, וגם לתת הצעות מחירים להדפסות שונות (ב'זמן דיגיטלי' יש הרבה בעלי דפוס). צריך גם להעלות לכאן את החבר'ה מפונטביט ומסטרפונט שיענו על שאלות בענייני פונטים והמסתעף.
 

לרר Design

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י גרפיקנער;59632:
חברה, דבר אחד שכחתם:

צריך להביא לכאן כמה בעלי דפוס, שיוכלו להשיב לנו על שאלות בעניני דפוס, וגם לתת הצעות מחירים להדפסות שונות (ב'זמן דיגיטלי' יש הרבה בעלי דפוס). צריך גם להעלות לכאן את החבר'ה מפונטביט ומסטרפונט שיענו על שאלות בענייני פונטים והמסתעף.
זה דבר אידיאלי ביותר, כל הכבוד לך
 

ביוגרפיק

משתמש צעיר
מצטרף.

מישהוא הציע לפתוח אשכול עם כל השאלות ההלכתיות בענייני גרפיקה, היה כדאי לרכז את הכל ולהביא בפני רב ויהיו כאן התשובות לעד.

לא הייתי מעסיק כאן רב כיוון שהשאלות באיזשהוא שלב יחזרו על עצמן.
 

מעיינות21

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
איפה האנשים שעובדים בבתי דפוס?לא חסר!

תביאו לפה את הבוסים שלכם מיד!! :)
 

Looooona

משתמש צעיר
סאנדיי צודק כדאי לפתוח אשכול של שאלות (מעוגן)
ואחת לשבוע שבועיים רב יענה על כל השאלות שיצטברו שם כנ"ל עו"ד ובעלי דפוס, פונטביט מאסטרפונט וכו'
כשיהיה אשכול מסודר לזה אפילו בינתיים שאין כאן עדיין עו"ד או רב, כשהכל יהיה מקובץ בצורה מסודרת מי שיצטרך ללכת לרב באופן ספציפי פשוט יוכל להדפיס את כל השאלות שבאשכול ולשאול אותן לטובת כולנו!
ואח"כ לבוא אלינו עם התשובות.. (זה בינתיים עד שאיזה עו"ד 'יתנדב' לבקר פה..)
 

מעיינות21

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
אפשר להשיג עורך דין.
או לפחות להפנות את השאלות אליו.
פעם ב..כולם ירצו לעזור ליהודים טובים כמונו :)

לונה...ברוכה השבה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה