יפה לך: גוגל כרום עבר מתיחת פנים בגיל 10

תודה רבה!

מהמשתמשים המובילים!
צפה בקובץ המצורף 388355
דפדפן כרום מתחדש: גוגל השיקה את גרסת 69 של הדפדפן שלה, עם עיצוב חדש ונרחב לממשק המשתמש וגם כמה פיצ'רים חדשים - גם בגרסת הדסקטופ וגם בגרסת המובייל.

ההשקה מגיעה על רקע חגיגת העשור להשקת הכרום, שהפך להצלחה גדולה וכיום הוא הדפדפן הדומיננטי והפופולרי בעולם.

בהפרש עצום. לפי אתר Netmarketshare, נתח השוק שלו עומד כיום על 62% ברחבי העולם, כאשר הרחק מאחוריו משתרכים אינטרנט אקספלורר של מיקרוסופט (12%) ופיירפוקס של מוזילה (כ-11%).

השינוי הבולט ביותר לעין בדפדפן בגרסת המחשב הוא העיצוב החדש של הלשוניות, שהן כעת מעוגלות, והמראה הכללי נקי, לבנבן ומרווח יותר. "המראה פשוט יותר ובתקווה יתרום לפרודוקטיביות שלכם", אומרים בגוגל.

דוגמה: אם פתחתם לשוניות רבות בבת אחת, אפשר כעת לראות בצורה ברורה יותר את האייקונים של האתרים המופיעים עליהן. פיצ'ר נוסף: אם חיפשתם שם של אתר בשורת הכתובת, אבל הוא כבר פתוח בלשונית אחרת, הדפדפן יציע לכם פשוט לעבור ללשונית הקיימת במקום לפתוח את האתר מחדש.

יש גם אפשרויות חדשות להתאמה אישית: כאשר פותחים לשונית חדשה, מופיע בדרך כלל רקע לבן ודי משעמם. כעת אפשר לבחור תמונות רקע חדשה ואישית. פתחו לשונית חדשה, לחצו על גלגל השיניים בפינה התחתונה ובחרו מתוך מבחר תמונות רקע קיימות או העלו תמונה משלכם.
צפה בקובץ המצורף 388356

בנוסף, תקבלו יותר תשובות מפורטות לשאילתות ולחיפושים, ישירות בסרגל הכתובת העליון (ה-Omnibox), תוך כדי ההקלדה, בלי צורך אפילו לפתוח לשונית חדשה - למשל תוצאות הקשורות לאישים מפורסמים או למזג האוויר.

גוגל מחדשת גם את מנהל הסיסמאות, שיוכל ליצור ולהציע לכם סיסמאות חזקות ואקראיות כאשר אתם נרשמים לאתר חדש. הסיסמאות יישמרו בחשבון שלכם, כך שלא תצטרכו לזכור אותן בעל פה והדפדפן ימלא אותן אוטומטית בפעם הבאה שתיכנסו לאתר הרלוונטי.
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  4  פעמים

לוח מודעות

למעלה