יסודות העיצוב - תרגיל מס' 2

Graphic

משתמש צעיר
למען הסר ספק: אין לי כל קשר אישי לתרגילים הללו, לא כמורה ולא כתלמידה - פשוט מצאתי אותם ברשת, ואני מביאה אותם לתועלת ציבור המורים:


יסודות העיצוב - תרגיל מס' 2

בתרגיל הזה היינו צריכים לקחת את אחת מהתכונות שעשינו בתרגיל הקודם, לשפר את העבודה, ובנוסף לבצע אותה בנגטיב (לבן על גבי שחור) בשני פורמטים שונים (חצי גיליון ו A5).
אני בחרתי את התכונה והעבודה שהכי התחברתי אליה, התכונה "הנינוחה".
הפעם השתמשתי במכחול וצבעי אקריליק בשביל לראות מה טקסטורה תוכל להוסיף לקו.. ניסיתי להשתמש במכחול בכדי להעביר יותר את תחושת הזרימה ופחות תחושה של "באמפר על הכביש" :)
ההערות של המרצים היו בעיקר על חוסר דיוק והתמונה הצפויה. (אני מודה, היא באמת הדימוי הראשון שעלה לי לראש, והיה איתי גם כשעשיתי את הקווים. הים הוא מה שאני רואה כל יום מהחלון, אפשר להגיד שהוא די משפיע עלי.)
 

קבצים מצורפים

  • joanna2.jpg
    KB 20 · צפיות: 25

Graphic

משתמש צעיר
הסבר על התרגיל:

זהו שכלול של תרגיל מס' 1 - המשך נושא הקו.
בתרגיל זה - הנסיונות (=סקיצות) הפכו ליצירה בפני עצמה. בתהליך זה - עבר הקו עיבוד נוסף, ובו נוספו לו תכונות המעמיקות את המסר המועבר בו. (גם אני לא הצלחתי להבין מה הקשר לתמונת הים)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה