ייעוץ לפני רכישת דירה עם אופציה לבניה

הלוחש למניות

משתמש רשום
שלום לכולם!

אני מתעניין ברכישת דירה בירושלים, השכן בקומת קרקע הרחיב עם היתרים כ-70 מ"ר. ואני מעוניין לרכוש את הדירה שבקומה 3 ולבנות מעליו בבוא היום יחד עם השכנים.

נפגשתי לפגישת ייעוץ עם אדריכל לגבי המקום והאפשרויות, והוא אמר לי שלפי התב"ע יש עוד זכויות בניה בבניין, רק מאחר וכבר הדירה שלי ניצלה את הזכויות המגיעות לה ע"י בניה על הגג, אני אצטרך לבקש מהשכנים שאין להם לאיפה להרחיב לוותר לי על זכויות הבניה שלהם.

אמרתי את זה למוכר, והוא טוען ומתעקש שישנה תב"ע חדשה המאפשרת לבנות עם הסכמה של עוד 3 דיירים חוץ ממני.

שבתי לאדריכל, והוא אומר שהוא לא מוצא כזו תב"ע.

ניסיתי לחפש בכוחותי הדלים האם יש כזו תב"ע - ולא מצאתי.

אשמח להסתייע בכם ובניסיונכם מה הם הצעדים שעליי לעשות כדי להמשיך הלאה? איך אני מוצא קצה חוט?

תודה מראש!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה