כללי ייבוא טקסט מוורד לאינדי תוך שמירת סגנונות

יוסי ג

משתמש רשום
עיצוב גרפי
ב"ה
ערב טוב.
אחרי כמה שבועות שאני עובד על טקסט בוורד ובעמל ויזע מסדר את הטקסט בו לפי סגנונות. אני מנסה לייבא את הטקסט מהוורד לאינדיזיין וכל הסגנונות קופצים לי.

יש דרך לייבא את הטקסט בלי שהכל יקפוץ?
ממש דחוף :eek:
 

5127109

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
מה הכוונה כל הסגנונות קופצים לי? סגנונות התו או הפסקה? הגדרת את כולם נכון? -
תנסה להמיר לRTF ואז ליבא. או לכה"פ בDOC ולא בDOCX. אם יש לך שמה תבות טקסט או תרשמים ושאר ירקות זה באמת מקפיץ, לפעמים. אם זה ממש קובץ גדול ץנסה לחלק אותו לכמה חלקים וליבא חלק חלק. לפעמים המאמץ הזה גדול על המחשב כדי שיצא טוב...
כמו כן אם אתה רוצה לראות במסמך הוורד רק את הסגנונות שבאמת בשימוש, תיבא את זה לאינדי, אחרי זה תיצא מהאינדי RTF ואחרי זה תראה רק את הסגנונות שאתה באמת משתשמש בהם במסמך.
ועוד טיפ - אני אישית ממש לא אוהב את היבוא של וורד ואינדי יחד, והיה לי עם זה כמה וכמה הפתעות באמצע עבודה. לכן אני נוהג לקודד כל דבר ואחרי זה לעשות עם חיפוש והחלפה החלה של סגנונות.
נניח כל בולד לשים לו פני % ואחרי זה # ולהחליף, וכנ"ל לגבי סגנונות פסקה.
 

rubi

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
בעבר היו כמה וכמה דיונים בענין, ודי מוסכם שהדרך הנ"ל היא בעיתית
מה שאני עושה מאז ומעולם וממליץ מאוד זה לצבוע את הטקסט בוורד בצבעים שונים ואז לעשות חפש צבע והחלף בסגנון. זה כל כך פשוט וזה עובד
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ו'

מא וִיבֹאֻנִי חֲסָדֶךָ יי תְּשׁוּעָתְךָ כְּאִמְרָתֶךָ:מב וְאֶעֱנֶה חֹרְפִי דָבָר כִּי בָטַחְתִּי בִּדְבָרֶךָ:מג וְאַל תַּצֵּל מִפִּי דְבַר אֱמֶת עַד מְאֹד כִּי לְמִשְׁפָּטֶךָ יִחָלְתִּי:מד וְאֶשְׁמְרָה תוֹרָתְךָ תָמִיד לְעוֹלָם וָעֶד:מה וְאֶתְהַלְּכָה בָרְחָבָה כִּי פִקֻּדֶיךָ דָרָשְׁתִּי:מו וַאֲדַבְּרָה בְעֵדֹתֶיךָ נֶגֶד מְלָכִים וְלֹא אֵבוֹשׁ:מז וְאֶשְׁתַּעֲשַׁע בְּמִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי:מח וְאֶשָּׂא כַפַּי אֶל מִצְוֹתֶיךָ אֲשֶׁר אָהָבְתִּי וְאָשִׂיחָה בְחֻקֶּיךָ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה