יונה רצה רק לנוח, איי איי איייי....

יואב ברק

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
בעודו מנמנם הרגיש יונה שכיסו רוטט. הוא שלף את מכשיר הטלפון, וגילה על הצג 'תזכורת'. הוא לחץ על מקש כלשהו, הדיח את פניו ויצא לרחוב.

היה זה יום שלישי סתמי בירושלים. מכוניות עמדו בפקק, והרמזורים הפכו להמלצה. רעש, המולה, אנשים חולפים כרוח. ויונה פוסע על האספלט וחושב מחשבות. על היותו ילד תפנוק בבקעת החוף, וכיום, אברך, מעוטר זקן, וירא ה'. מהלך הוא בנחת, בדרכו לאסוף את רינתו'ש הקטנה מהגן.

אשתו, שתהיה בריאה, הודיעה לו עוד בבוקר עודה פורסת ירקות, היום תאסוף את רינתו'ש מהגן? והוא הציץ בעיתון כמו בכל יום. העיתון מקופל על השיש, והוא מציץ מבין כפליו, נזהר לבל יגע בו, רק מציץ ממרחק, עומד על חדשות היום, בקיצור. בסדר יונה? אמרה מנסה לתפוס את תשומתו, והוא גוהר על העיתון בראש מעוקם, מנחש כותרות, בהצלחה נמרצת.

הוא שמע אותה. את אשתו. זאת אנו יודעים לעת צהרים, יונה נעקף ממזרח ומתימן, עוברי אורח לחוצים, הוא חושב בין לבין. ראשו מתפקע מחשבות כמו סל ניירות, סקיצות, שירטוטים, ועוד כמה תובנות מעוקמות. על עולמינו זה, ועל ש"י אחרים.

ואת הכאוס המשתולל גודע הטלפון. הוא מציץ במסך, רק אז מגלה 'אשתי היקרה'. הוא ממהר לענות, והוא שומע, למה לא אספת את רינתו'ש? דיברתי איתך?!

================================================================

תסריט מוזר שרדף אותי.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קטו

א לֹא לָנוּ יי לֹא לָנוּ כִּי לְשִׁמְךָ תֵּן כָּבוֹד עַל חַסְדְּךָ עַל אֲמִתֶּךָ:ב לָמָּה יֹאמְרוּ הַגּוֹיִם אַיֵּה נָא אֱלֹהֵיהֶם:ג וֵאלֹהֵינוּ בַשָּׁמָיִם כֹּל אֲשֶׁר חָפֵץ עָשָׂה:ד עֲצַבֵּיהֶם כֶּסֶף וְזָהָב מַעֲשֵׂה יְדֵי אָדָם:ה פֶּה לָהֶם וְלֹא יְדַבֵּרוּ עֵינַיִם לָהֶם וְלֹא יִרְאוּ:ו אָזְנַיִם לָהֶם וְלֹא יִשְׁמָעוּ אַף לָהֶם וְלֹא יְרִיחוּן:ז יְדֵיהֶם וְלֹא יְמִישׁוּן רַגְלֵיהֶם וְלֹא יְהַלֵּכוּ לֹא יֶהְגּוּ בִּגְרוֹנָם:ח כְּמוֹהֶם יִהְיוּ עֹשֵׂיהֶם כֹּל אֲשֶׁר בֹּטֵחַ בָּהֶם:ט יִשְׂרָאֵל בְּטַח בַּיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:י בֵּית אַהֲרֹן בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יא יִרְאֵי יי בִּטְחוּ בַיהוָה עֶזְרָם וּמָגִנָּם הוּא:יב יי זְכָרָנוּ יְבָרֵךְ יְבָרֵךְ אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל יְבָרֵךְ אֶת בֵּית אַהֲרֹן:יג יְבָרֵךְ יִרְאֵי יי הַקְּטַנִּים עִם הַגְּדֹלִים:יד יֹסֵף יי עֲלֵיכֶם עֲלֵיכֶם וְעַל בְּנֵיכֶם:טו בְּרוּכִים אַתֶּם לַיי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:טז הַשָּׁמַיִם שָׁמַיִם לַיי וְהָאָרֶץ נָתַן לִבְנֵי אָדָם:יז לֹא הַמֵּתִים יְהַלְלוּ יָהּ וְלֹא כָּל יֹרְדֵי דוּמָה:יח וַאֲנַחְנוּ נְבָרֵךְ יָהּ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם הַלְלוּיָהּ:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה