סקירה טריביט x sound go, רמקול נייד ופרקטי לשימוש יומיומי

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
בס"ד

IMG_20210723_131851.jpg


טריביט איקס סאונד גו | tribit xsound go

רמקול נייד האולטימטיבי למחשב. זה השורה התחתונה אחרי שימוש של מס' שבועות. בין אם למחשב נייח (במידה ויש לכם חיבור בלוטוס או שתרצו לחבר עם כבל אוקס), ודאי למחשב נייד, זה עושה את העבודה ובגדול.

לשימוש אישי אתם לא צריכים יותר מזה, מדובר ברמקול קטן וקליל שיאפשר לכם לשאת אותו בניידות מקסימלית מחד ומאידך בלי לוותר על מה שאתם 'דורשים' מרמקול נייד, עוצמת ווליום גבוה ובאסים טובים.

נתחיל מהתחלה, הרמקול מאופיין במפרט גבוה לצד תג מחיר נמוך ותג ניידות גבוה (380 גרם), זה לא רמקול למסיבה, אבל בהחלט יוכל לשמש למגוון צרכים.


IMG_20210723_131944.jpg


מבנה הרמקול אליפסי שוכב, ומגיע ב2 צבעים שחור וכחול, הצבע הכחול בגוון מעומעם פשוט יפה, אם אין לכם משהו נגד זה פשוט תלכו עליו..., בחזית הרמקול העשויה מרשת ברזל, מוטבע מותג הרמקול – טריביט, מאחור יופיע הדגם ותחת מכסה נמצא את חיבור הטעינה מסוג טייפ סי (סוף סוף) וחיבור אוקס. לצד זה נמצא שרוך בגוון הרמקול לאחיזה ולתליית הרמקול. איכות המוצר מורגשת היטב ונותנת תחושה של איכות ואמינות.

מעל הרמקול מופיעים לחצני השליטה, הכוללים כיבוי והדלקה, ניהול חיבור הבלוטוס, לחצן רב שימושי (הפעלה / עצירה / מעבר בין השירים) ולחצני הווליום. כמו כן נורית חיווי, ומיקרפון לניהול שיחות באמצעות הרמקול.


IMG_20210723_132006.jpg


למרבה הפלא כל הלחצנים מגיעים במבנה שטוח וללא תאורה, ובמקום עם חושך צריך פשוט לנחש על איזה כפתור ללחוץ.

ארבעה רגלי סיליקון בתחתית מודבקים בשביל לתפוס את הרמקול על משטח ביציבות.


גם בדגם הזה ניתן לסנכרן בין 2 מכשירים דומים לקבלת מצב סטריאו.

זמן הסוללה המוצהר הוא 24 שעות, בדרך כלל חישוב זמן הסוללה הוא על עוצמת ווליום ממוצעת, מבדיקה שלי זמן הסוללה באמת גבוה, ומתקרב למוצהר. כל זה מתקבל תמורת 5 שעות טעינה, זה די הרבה לעומת גודל הסוללה (4400 מ"א).

מבחן השטח

בלחיצה בודדת וקלה על לחצן ההפעלה הרמקול נדלק ומשמיע צליל חיווי, חיבור הבלוטוס מתבצע מהר כמו כל חיבור בלוטוס כיום, ותוך כמה שניות פשוט הפותעתי, הוא פשוט מטעה, נכון – הוא לא מהקטנים בקטגוריה, אבל התוצאה פשוט מדהימה, מה ש16 וואט יכולים לעשות..., איכות צליל טבעית ומדוייקת, עם ליווי בס מעולה (ומספק למרות שלא נקבל בדגם הזה את לחצן האקסטרה בס), וגם בווליום הכי גבוה הסאונד לא ייפגם, ובכל הטווחים נקבל נגינה מדוייקת ומרשימה.

טווח הכיסוי של הרמקול יכול בהחלט לשמש לחדר ממוצע, אם כי לשימוש אישי ולא בשביל להרים איתו 'אירוע' בחדר... הבלוטוס מדור 5.0 וטווח הקליטה של הבלוטוס סטנדרטי ומאפשר מרחק של כ10 מטרים.

פיצ'ר נוסף שקיים ברמקול הוא הגנה מלאה ממים גם אם תטבלו איתו במים, הרמקול לא יינזק, כך שתוכלו לקחת אותו לים או לבריכה בלי לחשוש.

ברמקול קיים מנגנון כיבוי לאחר מספר דקות ללא חיבור בשביל לחסוך בסוללה.

זה רמקול שתוכלו פשוט לקחת אתכם לכל מקום ובקלות מירבית, למגוון שימושים בלי לתפוס מקום משקל או לחשוש מנזק.


IMG_20210723_132824.jpg


גם רמקול זה נמכר בבלעדיות על ידי היבואן קוקופלי ספיריט – טריביט ישראל, ונשלח על ידם במהירות לבית או לנקודת חלוקה.


בחבילה:
רמקול נייד
כבל טעינה טייפ סי לטייפ a
חוברת הוראות

לרכישת הרמקול:
(קישור שיווקי)

 
נערך לאחרונה ב:

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
עוד מבית האיכות של טריביט



 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה