סקירה טרונסמארט טריפ | אין טיול בלי רמקול

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
בס"ד
WhatsApp Image 2022-05-23 at 15.09.10.jpeg

טרונסמארט טריפ | tronsmart trip



לא היה צריך לחכות זמן רב להשקה הבאה של טרונסמארט והפעם עם סדרת רמקולים מעניינית ומחדשת, וביניהם דגם ה"טריפ" שמכוון ישירות לתחום הטיולים, ומביא בשורה לתחום.
WhatsApp Image 2022-05-23 at 15.09.04 (1).jpeg

אבל אתחיל ממה שצד את עיני וזה העיצוב של הרמקול, שמגיע לשם שינוי בארבעה צבעים שונים לבחירה (שחור, כחול, אפור ואדום) ובעיצוב מושך עין ובשונה מרוב הדגמים האחרים של טרונסמארט שמגיעים בעיצוב מידי תעשייתי, כאן נקבל צבעוניות משולבת, עם לוגו המותג מודגש ובגדול בחזית, די הזכיר לי דגם דומה של מותג אחר...

ידית בד קבועה תאפשר להצמיד את הרמקול לתיק או לכל דבר באמצעות תופסן קליפס (לא מצורף).
WhatsApp Image 2022-05-23 at 15.09.12 (1).jpeg
באריזה הבסיסית נקבל את הרמקול לצד חוברת הוראות שימוש, כבל טעינה וכבל AUX קצר, שיאפשר להשמיע מוזיקה בחיבור ישיר ולא רק באמצעות בלוטוס.

עם שליפת הרמקול מהאריזה מורגשת הנוכחות או יותר נכון אי הנוכחות של הרמקול, קל מידות וקל משקל, ובהחלט מהווה פרמטר שיקל על השאלה האם להיסחב איתו למסלול או בכלל, הוא קליל ביותר וקומפקטי ולא צריך לחשוב פעמיים.

גם מבחינת עמידות אין פשרות ואטימות מלאה ורשמית למים (ipx7) מסירים את החשש שייפול למים או לצרף אותו למקלחת טובה. ולשם כך נורית החיווי מחבר הטעינה וכניסת כבל AUX ממוקמים תחת כיסוי סיליקון אטום.

WhatsApp Image 2022-05-23 at 15.09.12.jpeg


חיבור הבלוטוס מגיע בתקן 5.3 החדש ביותר ומספק יציבות חיבור גבוהה וטווח קליטה של עד 18 מטר. בנוסף ניתן להתחבר באמצעות כבל אוקס המצורף לאריזה.

למרות גודלו, הצלילים נשמעים מעולים ונקיים מאוד לצד עומק מסויים, עוצמת הווליום יכולה להגיע לגבהים מפתיעים לעומת גודלו של הרמקול, בחדר קלאסי המוזיקה נשמעה היטב בכל פינות החדר, אם כי ההרגשה הייתה נקודתית וזה יכול לשמש כרמקול אווירה, מה שגרם לי לחשוב שבטיול זה רמקול אישי ולא משהו שנוכל להרים איתו חגיגה

למרות הגודל הקטן נוכחות הבס מורגשת עם ביצועי בס מדוייקים אם כי לא מידי ולמרות שזה מוצר של טרונסמארט שלרוב מצויידים ברדיאטור בס רועש מידי...

זמן הסוללה המוצהר הוא על עד 20 שעות פעילות בעוצמת ווליום ממוצעת, זמן הטעינה עומד על כ3 שעות, וכמו תמיד אני לא מתייחס לזמן הפעולה המוצהר לאינדיקציה אמיתית אבל בהשוואה לזמני הסוללה המוצהרים על שאר הרמקולים של החברה זה זמן פעולה גבוהה.
WhatsApp Image 2022-05-23 at 15.09.23.jpeg

לסיכום, במחיר נמוך במיוחד (23.99$ מחיר ההשקה) מגיע רמקול עם תמורה מעולה המספק פתרון למגוון רב של שימושים, עיצוביות לצד קלילות מרשימה, וזמן סוללה מעולה, ובאיכות המוכרת של טרונסמארט. ללא ספק זו תהיה בחירה מעולה...


לרכישה לחצו כאן
(קישור שיווקי, חנות היצרן)
 
נערך לאחרונה ב:

כותב מוסמך

ה
מוזיקה ונגינה
יש לו כניסה לSD או USB?
לא. בלוטוס או אוקס בלבד
ב2 החדשים יותר יש
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

א לְדָוִד אֵלֶיךָ יְהוָה נַפְשִׁי אֶשָּׂא:ב אֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:ג גַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:ד דְּרָכֶיךָ יְהוָה הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ה הַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:ו זְכֹר רַחֲמֶיךָ יְהוָה וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:ז חַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יְהוָה:ח טוֹב וְיָשָׁר יְהוָה עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:ט יַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:י כָּל אָרְחוֹת יְהוָה חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יא לְמַעַן שִׁמְךָ יְהוָה וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יב מִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יְהוָה יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יג נַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:יד סוֹד יְהוָה לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טו עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טז פְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יז צָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יח רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יט רְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כ שָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כא תֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כב פְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

פלינדרום • אתגר 52

לוח מודעות

למעלה