מהו שירות רב קו אונליין?
שירות אינטרנטי מאפשר הצגת יתרה וטעינה של חוזי נסיעה כגון: ערך צבור וחופשי חודשי, בתחבורה ציבורית על גבי כרטיס הרב קו.
תהליך הטעינה מותאם למידע על הרב קו אותו אתם מעוניינים לטעון. והוא כולל בתוכו את ההנחות הייעודיות המוקנות לך על פי חוק.
תנאים מקדימים לשימוש באתר:
- מחשבים בעלי גישה לאינטרנט.
- מחשבים עם כניסת USB.
- גלישה בדפדפנים כרום, אקספלורר 10 ומעלה.
- רב קו בעל צ'יפ בלבד!! אם ברשותכם רב קו ללא צ'יפ גשו לאחת מעמדות השירות של התחבורה הציבורית והחליפו כרטיס.
אילו חוזי נסיעה ניתן לרכוש באתר זה?
כרגע ניתן לרכוש ערך צבור וחופשי חודשי של חלק מהחברות, בעתיד יגדל מגוון חוזי נסיעה.
באתר ravkavonline.co.il, ניתן לרכוש חוזי נסיעה של החברות: מטרופולין / קווים / מטרודן / אפיקים / אגד תעבורה / סופרבוס / נתיב אקספרס / רמה גולן / סיטיפס / גלים.
באתר egged.ravkavonline.co.il, ניתן יהיה לרכוש בעתיד חוזי נסיעה של חברת אגד.
איך ניתן להירשם לפיילוט?
לא ניתן בימים אלו להרשם לפיילוט, תודה לנרשמים והנסיינים עד כה
איך מתחילים להשתמש באתר?
ראשית יש לפנות לעמדת שירות לקוחות של אחת מחברות התחבורה הציבורית: אגד / מטרודן / מטרופולין / קווים / אפיקים / אגד תעבורה/ סופרבוס / נתיב אקספרס / דן.
יש לרכוש מעמדת השירות התקן שמתחבר למחשב הנקרא קורא כרטיסים. עלות קורא הכרטיסים הינה 10 ש"ח.
בבית / מול המחשב, יש ליצור חשבון משתמש חדש.
יש להוריד את תוכנת ההתקנה של קורא הכרטיסים למחשב, ללחוץ על הקובץ שירד לשורת המשימות בתחתית הדפדפן ולהתקין קורא הכרטיסים לפי הוראות ההתקנה עד לסיום. במידה והמערכת תזהה כי תוכנת ה JAVA במחשבכם לא מעודכנת תתבקשו לעדכן אותה, עקבו אחר ההנחיות במסך.
יש לחבר את קורא הכרטיסים ליציאת ה USB של המחשב וללחוץ על הכפתור הורוד להתחברות לקורא הכרטיסים.
יש להניח את הרב קו בתוך קורא הכרטיסים, באופן שבו הריבוע הזהוב מונח בתוך הקורא, והנורית שעל הקורא נדלקת למספר שניות.
המערכת תציג את יתרות חוזי הנסיעה שיש היום על הרב קו.
ניתן לבצע חידוש של חוזה נסיעה שכבר קיים על הרב קו.
ניתן לחפש חוזה נסיעה חדש , מתוך רשימת החוזים המוצעים באתר זה בלשונית חיפוש חוזי נסיעה.
יש להזין פרטי כרטיס אשראי ולאשר את העסקה.
סיימתם, הרב קו התעדכן בחוזה הנסיעה אותו רכשתם.
לאיזה אזור בארץ ניתן לרכוש חוזים?
כרגע ניתן לרכוש חופשי חודשי לאיזורים רבים בארץ, יש להתעדכן מול רשימת החוזים למכירה במערכת, כמו כן ניתן לרכוש ערך צבור לגוש דן.
חוזים נוספים כגון, כרטיסיות וחופשי תקופתי נוסף, יתווספו בחודשים הקרובים.
אם יש לי על הרב קו חוזה שלא נמכר באתר זה? (למשל חברת דן)
אם החוזה נרכש בחברה שלא מוכרת באתר זה, אך מוצע למכירה ע"י חברה אחרת ניתן לחדש אותו ולבחור חברה אחרת לרכוש ממנה את החוזה.
אם החוזה לא מוצע למכירה באתר זה, ניתן לחפש חוזה אחר בלשונית חיפוש חוזי נסיעה.
בכל מקרה ניתן יהיה להשתמש עם החוזה שנרכש באתר זה גם בחברה שאינה מוכרת באתר זה (למשל חברת דן) כל עוד החוזה מתאים לנסיעה ומכובד בחברה זו כדוגמת ערך צבור.
האם צריך להירשם לשירות או שניתן לבצע טעינה באופן אנונימי?
חייבים להירשם לשירות ע"י יצירת חשבון באתר רב קו אונליין.
הרישום פשוט וקצר, מצריך כתובת דואר אלקטרוני, שם וסיסמא.
הרישום הינו כלי נוסף המאבטח את התהליך והוא הכרחי להצלחתו.
המערכת שומרת היסטוריה של הפעולות שביצע באתר.
כתובת הדוא"ל שמזינים בעת הרישום לאתר משמשת לשליחת אישור על פעולות הרכישה.
האם נשמרים פרטים אישיים על המשתמשים באתר?
לא נשמרים פרטים אישיים באתר.
המידע שנשמר הוא שם מלא, כתובת מייל וסיסמא.
כמו כן, נשמרות כל פעילויות הרכישה אשר בוצעו באתר.
פרטי כרטיס אשראי מוקלדים במערכת מאובטחת של חברת הסליקה ולא באתר עצמו. הפרטים נמחקים.
לאחר ביצוע העסקה. בעתיד נתין יהיה לשמור את פרטי האשראי לטובת שימוש חוזר.
האם ניתן לטעון יותר מרב קו אחד שברשותי באתר?
בהחלט, ניתן לטעון מספר כרטיסי רב קו.
באילו כרטיסי אשראי ניתן לרכוש באתר?
כרטיסי אשראי אשר הונפקו בישראל, לאומי קארד, ויזה כאל, ישראכרט, מאסטרקארד.
בעתיד ניתן יהיה לשלם גם בכרטיסי תייר.
תשלום בכרטיסי דירקט מתאפשר באתר, יש לשים לב כי המערכת מבקשת לבדוק שלכרטיס יש מסגרת אשראי מספקת, בכרטיסי דירקט נראה כאילו התבצע חיוב, לאחר כיומיים בקשה זו למסגרת מתבטלת ונותרים החיובים בפועל בלבד.
האם ניתן לרכוש בתשלומים?
לא ניתן לשלם בתשלומים בשלב זה.
בעתיד יתאפשר תשלום בקרדיט.
טענתי את הרב קו דרך האתר ואני לא מצליח/ה לתקף באוטובוס?
יש לפנות לעמדת שירות לקוחות חברת התחבורה הציבורית שאת החוזה שלה רכשת.
לאיתור שם החברה ממנה רכשת , ניתן קרוא את תוכן הרב קו באתר זה שם חברת התחבורה הציבורית רשום על יתרת החוזה.
האם ניתן להתקין את קורא הכרטיסים על יותר ממחשב אחד?
אפשר. חשוב שבעת קריאת הרב קו וביצוע הרכישה הקורא יהיה מחובר למחשב והרב קו בתוך הקורא.
לא מצליח/ה לקרוא את הפרטים על הכרטיס?
וודאו שיש לכם רב קו עם צי'פ.
אם לא התקנתם את התוכנה בעבר יש להתקין אותה – התקנת התוכנה כוללת הורדה שלה למחשב ולחיצה על הקובץ שירד לשורת המשימות של הדפדפן על מנת להפעיל את ההתקנה.
וודאו שקורא הכרטיסים מחובר למחשב דרך כניסת ה USB.
וודאו שהרב קו מונח בתוך הקורא באופן תקין – הצ'יפ בפנים.
יתכן והאתר נחסם ע"י ספק האינטרנט, ספקי אינטרנט אשר מספקים שירותי חסימות תוכן לרוב חוסמים את הגישה לאתר זה.
לאחר הזנת פרטי האשראי הטעינה נכשלת?
יתכנו מספר מקרים בהם הטעינה תכשל, בכל מקרה אם לא בוצעה טעינה לא בוצע גם חיוב של כרטיס האשראי.
יתכן שהקשר עם הרב קו או עם הקורא אבד במהלך הטעינה, יש להוציא ולהכניס את הרב קו שוב ולנסות לבצע טעינה נוספת.
יתכן ויש תקלה בצ'יפ שעל הכרטיס שלא מאפשר לכתוב עליו את החוזה, קיימים מקרים בהם ניתן לקרוא את המידע בצ'יפ אך לא לכתוב עליו, במקרה זה יש לפנות לעמדת שירות לקוחות להחלפת הכרטיס בכרטיס תקין.
יתכן שאתם גולשים באמצעות ספק אינטרנט אשר מבצע חסימות תוכן. ספק האינטרנט רימון (לדוגמא) מבצע חסימות תוכן ולא מאפשר את הכתיבה לכרטיס. רב קו אונליין פועלת מול רימון לשחרור חסימות אלו. אם אתם גולשים באמצעות ספק אינטרנט אחר המבצע חסימות תוכן שאינו רימון, אנא פנו לתמיכה באמצעות טופס צור קשר על מנת שנוכל לפנות לספק זה להסדרת השירות.
התקנתי את התוכנה ולמרות זאת מתקבלת הודעה כי ההתקן לא מותקן?
אם יש לכם windows7 ואתם גולשים באתר בדפדפן אקספלורר, יתכן כי תקבלו את ההודעה.
ההודעה לא מפריעה לפעילות השוטפת, ניתן להתעלם ממנה ולהמשיך בתהליך קריאת הכרטיס.
שילמתי בכרטיס דיקרט וחוייבתי מספר פעמים?
לפני ביצוע הרכישה, המערכת מבצעת בדיקה שקיימת מסגרת אשראי מספקת בכרטיס.
בכרטיסי דירקט בדיקה /בקשה זו נרשמת כחיוב במערכות האונליין של הבנקים השונים.
מאחר ולא מדובר בחיוב בפועל, לאחר כ 2-3 ימים "חיובים" אלו נעלמים מהפירוט של הכרטיס.
במידה וחוייבת יותר פעמים מהחוזים שרכשת, והחיוב לא נעלם לאחר 3 ימים, יש ליצור קשר עם מרכז התמיכה של רב קו אוליין.