שום טיפול רגשי לא מייתר ריטלין!!נשמח לשמוע המלצות לטיפולים רגשיים לילד בן 6 שיש לו בעיית קשב וריכוז.
משהו כמו טיפול בבע''ח, או באומנות וכדו'.
למקרה שהומלץ ע''י הרופא לקחת ריטלין, אנחנו מחפשים משהו שייתר את הצורך ברטלין
תודה רבה
!!!שום טיפול רגשי לא מייתר ריטלין!!
שניהם נותנים תמיכה לילד מזוויות שונות וחשובות
וחבל שילד יסבול בלי תרופה כשאפשר לתת לו 8 שעות טובות ומקדמות
ה"מיינד פלוס' מייתר את הצורך בריטלין?בגדול קשה למצוא שיטה שמייתרת את הצורך בריטלין.
חוץ מדבר אחד שאיתו הסתדרתי מעולה. תכשיר טבעי, נקרא "מיינד פלוס". אני ממליץ עליו בחום רב מאוד, עושה עבודה נהדרת!!!
טלפון לבירורים:מיינד פלוס Mind Plus - טבעי לחיים בריאים
פורמולה חדשה ומשופרת המסייעת לטיפול בהפרעת קשב וריכוז המלווה בהיפראקטביות -ADHDwww.teva-israeli.co.il
0548519055.
בהצלחה!
רק בשביל הסדר,נשמח לשמוע המלצות לטיפולים רגשיים לילד בן 6 שיש לו בעיית קשב וריכוז.
נשמע כמו התכחשות לבעיה והתעלמות מהקושי.הרעיון שלה זה כמו שאם הילד עבר חס וחלילה תאונה ונשברה לו רגל, ניקח אותו לפיזיותרפיה ולא נוותר עד שידע חזרה ללכת. גם אם יבכה ויצרח. אותו דבר בנושא הזה. היא קוראת לשיטה שלה הפיזיותרפיה של המוח. היא מכינה תכנית עבודה והיא לא מוותרת ועושה הנחות עד להשגת המטרות. יש ילדים/הורים שזה קשה להם אבל מי שרוצה את טובת ילדו ומבין כמה העתיד של הילד מושפע מזה רואה עם זה תוצאות !!
נכוןרק בשביל הסדר,
הפרעה נוירולוגית היא לא הפרעה רגשית,
(חוץ מפעמים שהפרעת הקשב היא מסיבות רגשיות).
ואם הרגל נקטעה ולא רק נשברה?הרעיון שלה זה כמו שאם הילד עבר חס וחלילה תאונה ונשברה לו רגל, ניקח אותו לפיזיותרפיה ולא נוותר עד שידע חזרה ללכת. גם אם יבכה ויצרח. אותו דבר בנושא הזה. היא קוראת לשיטה שלה הפיזיותרפיה של המוח. היא מכינה תכנית עבודה והיא לא מוותרת ועושה הנחות עד להשגת המטרות. יש ילדים/הורים שזה קשה להם אבל מי שרוצה את טובת ילדו ומבין כמה העתיד של הילד מושפע מזה רואה עם זה תוצאות !!
כן אבל טיפול רגשי לא מטפל בהפרעת הקשב אלא בקשיים הרגשיים שנוצרו בעקבותיה.נכון
אבל כשיש קושי נוירולוגי שמוביל לתסכולים ולחויות כישלון אין סופיות סיכוי גבוה מאוד להגיע לקשיים רגשיים.
מעניין !יש את הטיפול במשחק - המשחק הקוגנטיבי של רייזי מינצברג
הבנתי שהצליחה להוריד להרבה ילדים את הריטלין/למנוע אותו.
מומלץ!!
זה שיטה חזקה אבל מוכיחה את עצמה.
הרעיון שלה זה כמו שאם הילד עבר חס וחלילה תאונה ונשברה לו רגל, ניקח אותו לפיזיותרפיה ולא נוותר עד שידע חזרה ללכת. גם אם יבכה ויצרח. אותו דבר בנושא הזה. היא קוראת לשיטה שלה הפיזיותרפיה של המוח. היא מכינה תכנית עבודה והיא לא מוותרת ועושה הנחות עד להשגת המטרות. יש ילדים/הורים שזה קשה להם אבל מי שרוצה את טובת ילדו ומבין כמה העתיד של הילד מושפע מזה רואה עם זה תוצאות !!
איזה בעיה אתם רוצים לפתור בעצם?נשמח לשמוע המלצות לטיפולים רגשיים לילד בן 6 שיש לו בעיית קשב וריכוז.
משהו כמו טיפול בבע''ח, או באומנות וכדו'.
השיטה של רייזי מינצברג נראית כמו גישה נוקשה שמשיגה שיתוף פעולה מהילד באמצעות לחץ, אבל זה עלול להוביל ל"הדחקת התנהגות", שבה הילד מפסיק בעיות בגלל פחד ולא מתוך שינוי אמיתי. זה עשוי לגרום לבעיות לחזור בצורה חריפה יותר בהמשך. טיפול יעיל לילדים עם בעיות קשב וריכוז צריך להיות מאוזן ולתמוך גם בצרכים הרגשיים של הילד, ולא רק בהשגת תוצאות חיצוניות.יש את הטיפול במשחק - המשחק הקוגנטיבי של רייזי מינצברג
הבנתי שהצליחה להוריד להרבה ילדים את הריטלין/למנוע אותו.
מומלץ!!
זה שיטה חזקה אבל מוכיחה את עצמה.
הרעיון שלה זה כמו שאם הילד עבר חס וחלילה תאונה ונשברה לו רגל, ניקח אותו לפיזיותרפיה ולא נוותר עד שידע חזרה ללכת. גם אם יבכה ויצרח. אותו דבר בנושא הזה. היא קוראת לשיטה שלה הפיזיותרפיה של המוח. היא מכינה תכנית עבודה והיא לא מוותרת ועושה הנחות עד להשגת המטרות. יש ילדים/הורים שזה קשה להם אבל מי שרוצה את טובת ילדו ומבין כמה העתיד של הילד מושפע מזה רואה עם זה תוצאות !!
מצטרפת לכל מילה!איזה בעיה אתם רוצים לפתור בעצם?
את הבעיות הרגשיות שלו? אז אכן, מטפל רגשי יכול לעזור לו.
אם הפרעת הקש"ר שלו מונעת מקושי בויסות התנהגותי או ריגשי- אז רכיבה טיפולית או אומנות יכולים בהחלט לעזור לו..
אבל אם הוא סתם ילדון חביב עם קש"ר, שקשה לו לשבת על הכיסא והוא סתם סובל מזה- למה לא לתת לו כדור? הרי לרוב הכדורים היום יש השפעה מידית.
ואגב, אז אולי הילד כבר לא יצטרך טיפול רגשי בכלל...
בהצלחה!!
השיטה של רייזי מינצברג נראית כמו גישה נוקשה שמשיגה שיתוף פעולה מהילד באמצעות לחץ, אבל זה עלול להוביל ל"הדחקת התנהגות", שבה הילד מפסיק בעיות בגלל פחד ולא מתוך שינוי אמיתי. זה עשוי לגרום לבעיות לחזור בצורה חריפה יותר בהמשך. טיפול יעיל לילדים עם בעיות קשב וריכוז צריך להיות מאוזן ולתמוך גם בצרכים הרגשיים של הילד, ולא רק בהשגת תוצאות חיצוניות.
היא בקשה טיפול רגשי בשביל למנוע ריטלין, ז"א נגד הבעיה עצמה.נכון
אבל כשיש קושי נוירולוגי שמוביל לתסכולים ולחויות כישלון אין סופיות סיכוי גבוה מאוד להגיע לקשיים רגשיים.
נקרא בקיצור ריפוי בעיסוק בשיטת קוג פאןיש טיפולי ריפוי בעיסוק שמתמקדים בתפקודים ניהוליים, התארגנות וכד', ויכולים לסייע למי שיש לו בעיה בתחומים הללו. בעיות כאלו הן תוצאה שכיחה של הפרעת הקשב. אפשר בעזרת טיפולים כאלו ללמוד שיטות שיעזרו לעקוף את בעיית הקשב בנקודות מסוימות, אבל הטיפולים עצמם לא יהיו מועילים אם הילד לא יהיה מסוגל להתרכז בהם... הטיפול התרופתי מאפשר ללמוד כלים שיסייעו להתגבר על בעיית הקשב, ואם מצליחים ללמוד אותם מספיק טוב - והבעיה מספיק קלה ומתבטאת בעיקר בתחומים שהכלים הללו רלוונטיים להם - אז אפשר בהמשך לוותר על הכדור. אבל קודם כל צריך להתחיל עם הכדור כדי לאפשר את הלמידה.
[טיפולים כאלו מומלצים הרבה פעמים גם למי שמטופל תרופתית, כי הכדור פותר את השורש הפיסי של הבעיה אבל לא מלמד מיומנויות וכלים]
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: