שלום רב!
אני לקוח של קופ"ח לאומית בירושלים. הבת שלי בת ה 3 קמה לפני שבוע עם חום, חצי פנים נפוחות, ורוקדת מכאבים בשיניים.
יום לפני זה כשהיו רק כאבים התקשרתי לשני מרפאות של קופ"ח לאומית ולא היה להם תור "לעזרה ראשונה". התקשרתי לראשי של לאומית (גם במוקד שיניים...) ואמרתי להם שאני רוצה תור איפשהו. אולם הם אמרו לי שאי אפשר להזמין דרכם אלא צריך להתקשר לכל מרפאה ולשאול. כמובן שלא יה לי את הזמן לזה במצב של הילדה. וגם תיארתי לעצמי שאם לשני מרפאות אין עזרה ראשונה באופן מיידי זה לא יעזור לי הרבה.
הלכתי לביה"ח הדסה. ושם טיפלו בה עם טשטוש ועשו לה טיפול שורש וארבע עקירות.
המחיר הוא 3000 ש"ח והייתי בטוח שבעקבות הנסיבות אקבל החזר על הטיפול (וגם ביקשתי התחייבות בהיותי שם). אלא שאחרי דין ודברים נאמר לי שאין אפשרות כזו. ו...כן, הייתי אמור לעבור מרפאה מרפאה ולא ללכת להדסה.
האם מישהו יודע לומר איך זה בקופו"ח אחרים?
והאם ניתן עדיין לעשות משהו בנושא?
(אגב דיברתי לפני זה עם אחת ממתאמי קשרי הלקוחות שאמרה לי להתקשר לראשי ולבקש תור ולהגיד להם שבינתיים לא קיבלתי ישירות במרפאות וכו'. וזה מה שעשיתי, אבל הם אמרו שאין שום אפשרות כזו)
ואני תוהה האם אכן כך זה אמור להראות? האם אני אמור לעבור על עשרות מרפאות כדי שהילדה שלי לא תצטרך לסבול?
בנוסף, לפי מה ששמעתי מאחרים הטיפול במרפאות הן מאד מוגבלות מול ילדים! - אם הילד/ה לא זורמ/ת עם הטיפול. פשוט שולחים הביתה (בשונה מהדסה ששם יש טשטוש...).
האם זה אכן כך?
אני לקוח של קופ"ח לאומית בירושלים. הבת שלי בת ה 3 קמה לפני שבוע עם חום, חצי פנים נפוחות, ורוקדת מכאבים בשיניים.
יום לפני זה כשהיו רק כאבים התקשרתי לשני מרפאות של קופ"ח לאומית ולא היה להם תור "לעזרה ראשונה". התקשרתי לראשי של לאומית (גם במוקד שיניים...) ואמרתי להם שאני רוצה תור איפשהו. אולם הם אמרו לי שאי אפשר להזמין דרכם אלא צריך להתקשר לכל מרפאה ולשאול. כמובן שלא יה לי את הזמן לזה במצב של הילדה. וגם תיארתי לעצמי שאם לשני מרפאות אין עזרה ראשונה באופן מיידי זה לא יעזור לי הרבה.
הלכתי לביה"ח הדסה. ושם טיפלו בה עם טשטוש ועשו לה טיפול שורש וארבע עקירות.
המחיר הוא 3000 ש"ח והייתי בטוח שבעקבות הנסיבות אקבל החזר על הטיפול (וגם ביקשתי התחייבות בהיותי שם). אלא שאחרי דין ודברים נאמר לי שאין אפשרות כזו. ו...כן, הייתי אמור לעבור מרפאה מרפאה ולא ללכת להדסה.
האם מישהו יודע לומר איך זה בקופו"ח אחרים?
והאם ניתן עדיין לעשות משהו בנושא?
(אגב דיברתי לפני זה עם אחת ממתאמי קשרי הלקוחות שאמרה לי להתקשר לראשי ולבקש תור ולהגיד להם שבינתיים לא קיבלתי ישירות במרפאות וכו'. וזה מה שעשיתי, אבל הם אמרו שאין שום אפשרות כזו)
ואני תוהה האם אכן כך זה אמור להראות? האם אני אמור לעבור על עשרות מרפאות כדי שהילדה שלי לא תצטרך לסבול?
בנוסף, לפי מה ששמעתי מאחרים הטיפול במרפאות הן מאד מוגבלות מול ילדים! - אם הילד/ה לא זורמ/ת עם הטיפול. פשוט שולחים הביתה (בשונה מהדסה ששם יש טשטוש...).
האם זה אכן כך?