פונט חשוב ביותר! אל תחזרו על הטעות שלי...

קווי מתאר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי DIP
עימוד ספרים
שלום וברכה.

אני מצויה בתחום העיצוב הגרפי כבר כמה שנים טובות, רכשתי חבילות פונטים - הן מפונטביט והן מפונטייפ, וכמובן מודעת לחוקיות בעניין (לא להעביר לאחרים, זכות שימוש במחשב נייח אחד וכו'.) כמו כולכם עקבתי גם אני אחר האשכול הכאוב שפתח ר' אליהו פריד בעניין ההעתקות והשימוש הבלתי חוקי בפונטים.

ועם כל זאת - נכשלתי.

בניתי לעצמי אתר, ובתמימות השתמשתי בפונט מהפונטים הרכושים מחברת פונטייפ. מעולם קודם לכן לא התעסקתי בנושא עיצוב אתרים ולכן הנושא של פונטי ווב לא היה בתודעתי, על אף שחתמתי על כך בעת רכישת הפונטים.

קיבלתי שיחת טלפון מר' אליהו פריד, ובה הוא הסביר לי את חוסר החוקיות שבעניין. חשוב לי לציין לטובה את התנהלותו הישרה וההוגנת, הוא הציע לי מחיר מוזל מהרגיל במידה ואהיה מעוניינת להשתמש בפונט בגרסת הווב שלו. בסופו של דבר בחרתי לשנות לאחד מפונטי החינם של גוגל. להצעתי לתשלום כלשהו, כעין 'קנס' הוא סרב. הסיכום היה פתיחת האשכול הנוכחי, כדי למנוע ממקרים כאלו להישנות.

מקווה שהועלתי.
הצלחה רבה לכולם!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה