חינם או בחצי שקל?

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לאחר מחקר של שנים עלה ידידינו פ. על מרשם וסוד יצור גלידה בטעם שלא טעמתם מעולם. לא מהעולם הזה! אז במקום ללכת לישון עם הגילוי האגדי שלו. הוא מחליט לתרגם את מרשם המוצלח למזומנים. למה לא?

וללא ספק. מי שיטעם את הגלידה פעם אחת. לא יפספס את הגלידה הזאת כל ערב שבת. [דגימת טעימות בוצע].

השאלה היא, איך משכנעים את ה'עמך' לבוא ולטעום פעם אחת את הגלידה? שני צדדים למטבע:
1. לרגל הפתיחה - מבצע טעימות. גביע גלידה בטעם פסגות הרי האברסט חינם!* מוגבל וכו' טל"ח.
2. לרגל הפתיחה - מבצע טעימות. גביע גלידה בטעם פסגות הרי האברסט בחצי שקל!* מוגבל וכו' טל"ח.

ננתח:
במבצע 1 יש פיתוי של "חינם". חינם? תן שתיים! אבל מאידך הוא מוריד מאוד את הערך של הגלדיה האגדית. הרי לא שילמנו עליו כלום. ואין לו פרדוקס ערך בכלל.

ולעומתו במבצע 2 יש כיסוי לדלימה הקודמת. שהרי לא קיבלתי את זה ממש חינם - אין כסף. שילמתי עליו ממיטב כספי! נכון, חצי שקל. אבל זה לא 'כלום'.
אבל מאידך המחיר הנמוך יכול לתת עליו סטיגמה של דבר זול. מה? את החצי שקל שלי אתם צריכים? כלומר, זה מה שזה שווה...

מה אתם אומרים. לתת בחינם, או לבקש חצי שקל?
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
נראה לי שחברות יוקרתיות נותנות טעימות למוצרים יוקרתיים בחינם.
רק מה חייב להיות מפורסם המחיר היוקרתי של הגלידה ע"מ שהקהל יבין שמדובר במחוה טעימות.
 

גרפקליק

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
לדעתי עדיף לתת בחינם בתנאי שהטעימה יוגש בכמות קטנה מאד בכלי יוקרתי יוקרתי לנפח את המצב כמה שאפשר...
 

obyektiv

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
D I G I T A L
במחשבה נוספת חצי שקל עלול לפגוע קשות במותג
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
זו גלידה שמיועדת למי שמלקק גלידה רק לכבוד שבת?
או כזו המתאימה למי שמחפש כל ערב "משהו טוב"?

התאמה של המבצע לקהל היעד- היא תנאי להצלחתו.

יש קהל (לא קטן בכלל)שאם תבטיח לו גלידה אישית בטעם נוטף שמנת אמיתית, במחיר של 13 ש"ח ליחידה- הוא יחפש אותך בכל החנויות.

ויש את זה שלצד הקריסטל הכחול, מוכן לקנות גלידה משובחת לכבוד שבת...
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
תודה לכל העונים,

מובן מאליו שלא מדובר בגלידה. רק כמשל למוצר שאני רוצה למכור.
המוצר מכירתי בעיקר לערבי שבתות. ומתאים לכל סוג של קהל יעד.
 

לללי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
אין דבר כזה מתאים לכולם!

מוצר אכילה של ערבי שבתות-
האמריקאים לא יקנו מה שהצ'למרס, ובני עדות המזרח לא יאכלו את מה שהכין הונגרי.

וזה רק דוגמה.
מומלץ למקד את קהל היעד כמה שיותר- זה רק יועיל לפרסום ולמכירות.

אכן, לפעמים זה קשה, כי נראה שמוותרים על נתח יפה, אך לא כן הוא.
כשיודעים בדיוק מיהו הקהל, מדברים אליו בשפתו, מתאימים אליו את כל מערך השיווק (מחיר, אזור, סוג חנויות וכו'),
ובסייעתא דשמיא מצליחים!
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י לללי;997372:
אין דבר כזה מתאים לכולם!

מוצר אכילה של ערבי שבתות-
האמריקאים לא יקנו מה שהצ'למרס, ובני עדות המזרח לא יאכלו את מה שהכין הונגרי.

אכן, יש צדק בדבריך. אבל כדי למקד את הניתוח - נחשוף את המוצר.
חלות ומאפים. בעיקר לשבת וחג. וגם הזמנות מרוכזות לאירועים לאמצשבוע.

בטיול קצר שנערוך בערבי שבתות נגלה. שאת המוצר הזה כוווווווולם קונים. החל מעדות המזרח. ועד לנטורי קרתא. למעט אלו שאופים לבד בבית - שלעת עתה זה לא הקהל יעד שלנו.

ולכן, היעד המכירתי שלנו הוא לגרום לבנאדם לבוא פעם אחת ולטעום מהחלות.
וזאת הסיבה, שאי אפשר להגיש את המוצר בכלי קטן בכמות קטנה. כי אם ניתן רק לחמניה. אףאחד לא יגיע ממרחק של שתי דקות הליכה בשביל לחמניה... אבל בשביל חלה שממילא קונים - יש סיכוי גדול יותר.

ושוב, השאלה איך לחלק את המוצר הלזה?
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נקודה נוספת שעלתה לי לטובת הצד של מכירה בחצי שקל.

שהרי מובן שיש צורך להעמיד קופה מיוחדת לאלו שבאים רק בשביל ה'חלוקע' של השבוע.
ולכן, בנקודה זו אפשר לנצל את הלקוח כפול שתיים. כלומר שבקופה זו לא נכין עודף זמין למי שבא לשלם עם מטבע למעלה מחמישה שקלים. ואם אין לו מטבע קטן יותר. אז נגיד לו - קח עכשיו. ושלם בשבוע הבא. ואז הוא יכנס פעם נוספת גם בשבוע הבא...
 

קוזו

משתמש צעיר
D I G I T A L
חלוקה חינם חד פעמי במקוואות תחנות דלק לבתי'ה ולבתי כנסיות לסעודה שלישית
והיה ואכן פצחת את ה'קוד' ההצלחה מובטחת
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י קוזו;997396:
חלוקה חינם חד פעמי במקוואות תחנות דלק לבתי'ה ולבתי כנסיות לסעודה שלישית
והיה ואכן פצחת את ה'קוד' ההצלחה מובטחת

צודק, אם הייתי מחלק את זה ברחבי העיר. אין מישהו שלא יקח. אבל אני רוצה לגרום להם "לבוא" ולו פעם אחת אל תוככי החנות המהוללת... דבר שיוסף המון לקלילות של הלקוח לבוא עודפעם.
 

לאה בלוי

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
באיזה איזור זה?
אם בבני ברק - צרי איתי קשר באישי. יש לי שת״פ מעולה בשבילך.
 

למען דעת

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
ואולי דווקא 1+1? (כי הרי כל אחד צורך יותר מאחד)
 

yosil

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
במקום להדגיש את המחיר היקר אפשר להדגיש את המילה 'טעימות' כלומר זה התנסות, כמו שכל החברות היקרות נותנות דוגמיות בחינם.
כי דוגמית אי אפשר למכור, זה נזק תדמיתי כמו שאתה מציין, אז לפענ"ד תעשה חלות גדולות המוציא שאי אפשר לטעום על רגל אחד והם ימכרו ביקר כיאה וכיאות מחנות יוקרה 'בוטיק' ללחמניות, ובחוץ שיאפה הרבה חלות קטנות מזונות. גם כי מזונות בדרך כלל יותר טעים ויותר מתוק, וגם מזונות אפשר להכנס ולטעום, לא צריך לעשות נטילת ידים ולשבת וכו', אפשר לברך ולדחוףלפה, להנות ולהמשיך הלאה, (כמובן אחרי הקניה הרצינית לשבת לו לכל השכנים, כי אין מטרה שיאכל דוגמית וימשיך הלאה בלי הקניה...)
 

גרף הול

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
נכתב ע"י למען דעת;997420:
ואולי דווקא 1+1? (כי הרי כל אחד צורך יותר מאחד)

חשבתי על זה. הבעיה היא שאנשים איבדו את האימון במושג של 1+1
 

~נעמי~

עיצוב גרפי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
D I G I T A L
אולי חלוקה במצב של "קופונים" כלומר תמורת חתיכת דף קרועה מעיתון תמנע את הלחץ של החלוקה ואם הקופון יראה מרשים זה יתן ערך מוסף למוצר (רושם ראשוני)
 

yosil

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י נעמי ברקאי;997608:
אולי חלוקה במצב של "קופונים" כלומר תמורת חתיכת דף קרועה מעיתון תמנע את הלחץ של החלוקה ואם הקופון יראה מרשים זה יתן ערך מוסף למוצר (רושם ראשוני)

אנשים מרגישים לא נעים לקבל משהו תמורת גזיר עיתון. זה מזכיר את תקופת הצנע שעומדים בתור ללחמניה עם פתק...:eek:
 

ראש בריא

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
מכינים צמד לחמניות ביס (לך ולאשתך...) ומעל מדבקה עם הכיתוב "דוגמא" :)

ברור שלא בעד משו ואפילו לא חצי שקל...
לעבור ברחוב ליד דוכן חלוקת טעימות נשמע יותר לגיטימי.
(לא לילדדדדים!! אחרת כללל עמ"י יהיה שם חוץ ממי שצריך לקבל ולהתרשם..!)
המון הצלחה!
 

למען דעת

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
נכתב ע"י גרף הול;997565:
נכתב ע"י למען דעת;997420:
ואולי דווקא 1+1? (כי הרי כל אחד צורך יותר מאחד)
חשבתי על זה. הבעיה היא שאנשים איבדו את האימון במושג של 1+1

אז תקרא לזה "מבצע לחם משנה" - השני בחינם
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לא

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּךָ יְהוָה חָסִיתִי אַל אֵבוֹשָׁה לְעוֹלָם בְּצִדְקָתְךָ פַלְּטֵנִי:ג הַטֵּה אֵלַי אָזְנְךָ מְהֵרָה הַצִּילֵנִי הֱיֵה לִי לְצוּר מָעוֹז לְבֵית מְצוּדוֹת לְהוֹשִׁיעֵנִי:ד כִּי סַלְעִי וּמְצוּדָתִי אָתָּה וּלְמַעַן שִׁמְךָ תַּנְחֵנִי וּתְנַהֲלֵנִי:ה תּוֹצִיאֵנִי מֵרֶשֶׁת זוּ טָמְנוּ לִי כִּי אַתָּה מָעוּזִּי:ו בְּיָדְךָ אַפְקִיד רוּחִי פָּדִיתָה אוֹתִי יְהוָה אֵל אֱמֶת:ז שָׂנֵאתִי הַשֹּׁמְרִים הַבְלֵי שָׁוְא וַאֲנִי אֶל יְהוָה בָּטָחְתִּי:ח אָגִילָה וְאֶשְׂמְחָה בְּחַסְדֶּךָ אֲשֶׁר רָאִיתָ אֶת עָנְיִי יָדַעְתָּ בְּצָרוֹת נַפְשִׁי:ט וְלֹא הִסְגַּרְתַּנִי בְּיַד אוֹיֵב הֶעֱמַדְתָּ בַמֶּרְחָב רַגְלָי:י חָנֵּנִי יְהוָה כִּי צַר לִי עָשְׁשָׁה בְכַעַס עֵינִי נַפְשִׁי וּבִטְנִי:יא כִּי כָלוּ בְיָגוֹן חַיַּי וּשְׁנוֹתַי בַּאֲנָחָה כָּשַׁל בַּעֲוֹנִי כֹחִי וַעֲצָמַי עָשֵׁשׁוּ:יב מִכָּל צֹרְרַי הָיִיתִי חֶרְפָּה וְלִשֲׁכֵנַי מְאֹד וּפַחַד לִמְיֻדָּעָי רֹאַי בַּחוּץ נָדְדוּ מִמֶּנִּי:יג נִשְׁכַּחְתִּי כְּמֵת מִלֵּב הָיִיתִי כִּכְלִי אֹבֵד:יד כִּי שָׁמַעְתִּי דִּבַּת רַבִּים מָגוֹר מִסָּבִיב בְּהִוָּסְדָם יַחַד עָלַי לָקַחַת נַפְשִׁי זָמָמוּ:טו וַאֲנִי עָלֶיךָ בָטַחְתִּי יְהוָה אָמַרְתִּי אֱלֹהַי אָתָּה:טז בְּיָדְךָ עִתֹּתָי הַצִּילֵנִי מִיַּד אוֹיְבַי וּמֵרֹדְפָי:יז הָאִירָה פָנֶיךָ עַל עַבְדֶּךָ הוֹשִׁיעֵנִי בְחַסְדֶּךָ:יח יְהוָה אַל אֵבוֹשָׁה כִּי קְרָאתִיךָ יֵבֹשׁוּ רְשָׁעִים יִדְּמוּ לִשְׁאוֹל:יט תֵּאָלַמְנָה שִׂפְתֵי שָׁקֶר הַדֹּבְרוֹת עַל צַדִּיק עָתָק בְּגַאֲוָה וָבוּז:כ מָה רַב טוּבְךָ אֲשֶׁר צָפַנְתָּ לִּירֵאֶיךָ פָּעַלְתָּ לַחֹסִים בָּךְ נֶגֶד בְּנֵי אָדָם:כא תַּסְתִּירֵם בְּסֵתֶר פָּנֶיךָ מֵרֻכְסֵי אִישׁ תִּצְפְּנֵם בְּסֻכָּה מֵרִיב לְשֹׁנוֹת:כב בָּרוּךְ יְהוָה כִּי הִפְלִיא חַסְדּוֹ לִי בְּעִיר מָצוֹר:כג וַאֲנִי אָמַרְתִּי בְחָפְזִי נִגְרַזְתִּי מִנֶּגֶד עֵינֶיךָ אָכֵן שָׁמַעְתָּ קוֹל תַּחֲנוּנַי בְּשַׁוְּעִי אֵלֶיךָ:כד אֶהֱבוּ אֶת יְהוָה כָּל חֲסִידָיו אֱמוּנִים נֹצֵר יְהוָה וּמְשַׁלֵּם עַל יֶתֶר עֹשֵׂה גַאֲוָה:כה חִזְקוּ וְיַאֲמֵץ לְבַבְכֶם כָּל הַמְיַחֲלִים לַיהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

הבעות פנים • אתגר 57

לוח מודעות

למעלה