לאחר מחקר של שנים עלה ידידינו פ. על מרשם וסוד יצור גלידה בטעם שלא טעמתם מעולם. לא מהעולם הזה! אז במקום ללכת לישון עם הגילוי האגדי שלו. הוא מחליט לתרגם את מרשם המוצלח למזומנים. למה לא?
וללא ספק. מי שיטעם את הגלידה פעם אחת. לא יפספס את הגלידה הזאת כל ערב שבת. [דגימת טעימות בוצע].
השאלה היא, איך משכנעים את ה'עמך' לבוא ולטעום פעם אחת את הגלידה? שני צדדים למטבע:
1. לרגל הפתיחה - מבצע טעימות. גביע גלידה בטעם פסגות הרי האברסט חינם!* מוגבל וכו' טל"ח.
2. לרגל הפתיחה - מבצע טעימות. גביע גלידה בטעם פסגות הרי האברסט בחצי שקל!* מוגבל וכו' טל"ח.
ננתח:
במבצע 1 יש פיתוי של "חינם". חינם? תן שתיים! אבל מאידך הוא מוריד מאוד את הערך של הגלדיה האגדית. הרי לא שילמנו עליו כלום. ואין לו פרדוקס ערך בכלל.
ולעומתו במבצע 2 יש כיסוי לדלימה הקודמת. שהרי לא קיבלתי את זה ממש חינם - אין כסף. שילמתי עליו ממיטב כספי! נכון, חצי שקל. אבל זה לא 'כלום'.
אבל מאידך המחיר הנמוך יכול לתת עליו סטיגמה של דבר זול. מה? את החצי שקל שלי אתם צריכים? כלומר, זה מה שזה שווה...
מה אתם אומרים. לתת בחינם, או לבקש חצי שקל?
וללא ספק. מי שיטעם את הגלידה פעם אחת. לא יפספס את הגלידה הזאת כל ערב שבת. [דגימת טעימות בוצע].
השאלה היא, איך משכנעים את ה'עמך' לבוא ולטעום פעם אחת את הגלידה? שני צדדים למטבע:
1. לרגל הפתיחה - מבצע טעימות. גביע גלידה בטעם פסגות הרי האברסט חינם!* מוגבל וכו' טל"ח.
2. לרגל הפתיחה - מבצע טעימות. גביע גלידה בטעם פסגות הרי האברסט בחצי שקל!* מוגבל וכו' טל"ח.
ננתח:
במבצע 1 יש פיתוי של "חינם". חינם? תן שתיים! אבל מאידך הוא מוריד מאוד את הערך של הגלדיה האגדית. הרי לא שילמנו עליו כלום. ואין לו פרדוקס ערך בכלל.
ולעומתו במבצע 2 יש כיסוי לדלימה הקודמת. שהרי לא קיבלתי את זה ממש חינם - אין כסף. שילמתי עליו ממיטב כספי! נכון, חצי שקל. אבל זה לא 'כלום'.
אבל מאידך המחיר הנמוך יכול לתת עליו סטיגמה של דבר זול. מה? את החצי שקל שלי אתם צריכים? כלומר, זה מה שזה שווה...
מה אתם אומרים. לתת בחינם, או לבקש חצי שקל?