חו"ד- צלמת מתחילה

simba

משתמש רשום
במסגרת הקורס יצאנו לצילומים,
אנא חוו את דעתכם החשובה מאד!!!
 

קבצים מצורפים

  • DSC_0675.JPG
    1.4 MB · צפיות: 7
  • DSC_0639.JPG
    KB 698.9 · צפיות: 11

רבקה.

משתמש מקצוען
את מדברת על הקורס של יוסי, או קורס אחר?

בכל מקרה:
התמונה הראשונה היא דוגמא טובה לשימוש בעומק שדה רדוד, והצבעים מאוד נעימים, אבל חסר אוביקט מרכזי. הפרח הזה עמוס מדי בכדי להיות אוביקט מרכזי. מעבר לכך - הוא פרוש על כל התמונה במין מרכוז לא מעניין, ושווה לחשוב על מיקום אחר שלו בתמונה כך שהקומפוזיציה תהיה מעניינת יותר.
הצילום השני לא מעניין, לדעתי. מזכיר מאוד כל צילום של בנאדם שמתחיל להתעניין בצילום ונתקל בנוף יפה, אז הוא צלם עץ על רקע הנוף הזה. קומפוזיציה לא מעניינת, נוף לא מיוחד (כי הוא מצולם הרבה) ואין משהו מעבר.

בהצלחה בהמשך!
(מקווה שתקבלי את התגובה כביקורת בונה ולא תיעלבי.)
 

simba

משתמש רשום
אני מדברת על הקורס של סאצ'י... (תל חי)
תודה על התגובה, לא נעלבתי ההפך זה עוזר לי מאד
אני יעלה בהמשך עוד תמונות ואשמח אם תמשיכי להגיב..
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק לב

א לְדָוִד מַשְׂכִּיל אַשְׁרֵי נְשׂוּי פֶּשַׁע כְּסוּי חֲטָאָה:ב אַשְׁרֵי אָדָם לֹא יַחְשֹׁב יְהוָה לוֹ עָוֹן וְאֵין בְּרוּחוֹ רְמִיָּה:ג כִּי הֶחֱרַשְׁתִּי בָּלוּ עֲצָמָי בְּשַׁאֲגָתִי כָּל הַיּוֹם:ד כִּי יוֹמָם וָלַיְלָה תִּכְבַּד עָלַי יָדֶךָ נֶהְפַּךְ לְשַׁדִּי בְּחַרְבֹנֵי קַיִץ סֶלָה:ה חַטָּאתִי אוֹדִיעֲךָ וַעֲוֹנִי לֹא כִסִּיתִי אָמַרְתִּי אוֹדֶה עֲלֵי פְשָׁעַי לַיהוָה וְאַתָּה נָשָׂאתָ עֲוֹן חַטָּאתִי סֶלָה:ו עַל זֹאת יִתְפַּלֵּל כָּל חָסִיד אֵלֶיךָ לְעֵת מְצֹא רַק לְשֵׁטֶף מַיִם רַבִּים אֵלָיו לֹא יַגִּיעוּ:ז אַתָּה סֵתֶר לִי מִצַּר תִּצְּרֵנִי רָנֵּי פַלֵּט תְּסוֹבְבֵנִי סֶלָה:ח אַשְׂכִּילְךָ וְאוֹרְךָ בְּדֶרֶךְ זוּ תֵלֵךְ אִיעֲצָה עָלֶיךָ עֵינִי:ט אַל תִּהְיוּ כְּסוּס כְּפֶרֶד אֵין הָבִין בְּמֶתֶג וָרֶסֶן עֶדְיוֹ לִבְלוֹם בַּל קְרֹב אֵלֶיךָ:י רַבִּים מַכְאוֹבִים לָרָשָׁע וְהַבּוֹטֵחַ בַּיהוָה חֶסֶד יְסוֹבְבֶנּוּ:יא שִׂמְחוּ בַיהוָה וְגִילוּ צַדִּיקִים וְהַרְנִינוּ כָּל יִשְׁרֵי לֵב:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

אומנות הנייר • אתגר 58

לוח מודעות

למעלה