עזרה חוות דעת על מיקסר הזה

מנדי פ.

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
מישהי מכירה את הדגם הזה ויודעת האם הוא טוב וחזק ? קיבלתי המלצה לקנות אותו ממחסני חשמל כי אני אופה 2 קילו מקמח כוסמין כל שבת ואני צריכה משהו חזק. פחות בקטע של עוגות...יותר החלות שבת. יש לכן המלצה אולי מה לקנות?
1000018753.jpg
 

balloon

משתמש פעיל
יוצרי ai
יש לי אותו שנה וחצי
מרוצה מאד
אף פעם לא ניסיתי לעשות 2 קילו בצק - אבל הוא חזק ממש נראה לי מתאים ל2 קילו
 

כוכב לכת

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לדעתי לא...
אם אני מצליחה לראות טוב את הדגם- זה 1,200 וואט. לא יש את היותר מתקדם- 1,400 וואט, ועדיין אני לא שמה 2 קילו בבת אחת. (ולעיתים נדירות ששמתי ממש חששתי על המנוע כששמעתי אותו מתאמץ... חוץ מזה שהכמות זה די גבולי לקערה, אפילו שהקערה די גדולה)
אבל אני מאד מרוצה ממנו חוץ מזה. יש לי אותו כבר כמה שנים.
לפי מה שביררתי מה שהכי טוב לבצקים גדולים זה הDAVO
 

Yael Mor

משתמש מקצוען
יש לי אותו 3 שנים ואני ממש מרוצה. היו כמה פעמים שעשיתי 2 קילו והיה בסדר גמור. צריך לדאוג שבלישה לא לעבור את עוצמה 1 באופן קבוע, גם עם קילו אחד (אלו ההנחיות של קנווד).
 

כוכב לכת

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
היו כמה פעמים שעשיתי 2 קילו והיה בסדר גמור
יכול להיות שח"פ הוא מתמודד, אבל לדעתי קבוע יגמור על המנוע... אם זה התכלית שלך במיקסר, אז חבל.
(לפי ההוראות של קנווד אי אפשר לשים 2 ק"ג קמח בבת אחת, כך שאפילו אין על זה אחריות).
בקיצור, אני לא ממליצה עליו לבצק. לדברים אחרים הוא מעולה.
ואם את דווקא רוצה קנווד- אז לפחות לכי על ה1,400 וואט, אולי אפילו יש להם יותר (אין לי מושג) וזה עדיף.
 
נערך לאחרונה ב:

אוהב גם מוזיקה

משתמש צעיר
במעבדה מקצועית ואמינה אמרו לי שאפילו שהחברה כותבת שאפשר לעשות בצק גדול זה עלול לגמור את המנוע,
על מיקסר קנווד 900 וואט אמרו לי לא לשים יותר מקילו ורבע
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה