חוות דעת לפרסום לסרט.

קול הבמה-חיה ל. יונה

משתמש מקצוען
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
אשמח לקבל את חוות דעתכם המקצועית לפרסום המצורף.

ומי יודע? היכן כדאי לפרסם כדי שמתנסים יכירו וישכירו?
תודה!
 

קבצים מצורפים

  • פרסום.jpg
    פרסום.jpg
    1.8 MB · צפיות: 523

שיפט

משתמש פעיל
בגדול זה בסדר
ממולץ לסדר את הטיפוגרפיה, ולהחליף פונט
לגבי הפרסום- יש אתר חדש של מירי ק. מרכז הבמה - כמדומני יכול לעזור לך
המון הצלחות!!!
 

מלפפון

משתמש סופר מקצוען
מי קהל היעד שלך ואיפה הוא יושב ומה הןא קורא?

שווה לך בהתחלה לקחת מפיצה או אשת שיווק שתלך לבתי הספר או קהל היעד שאת רוצה לעניין אותם, ופשוט להראות להם קליפ, שיבינו שיש פה משהו איכותי ושווה.
רכזות חברתיות וכו.

(הסמינר החדש מפרסם חוברת כזו בהשתלמויות שלו, אני לא קוראת, אבל בטוחה שרכזות חברתיות מעניינות בקדחתנות כדי למצוא תכניות ראויות, גם מעלות בית יעקב שולחים לי חוברות).
 

מילולית

משתמש מקצוען
כנ"ל: ממליצה לך להעסיק אשת שיווק שתכין מודעה מוכרת ומעניינת ותשלח מיילים לסמינרים ולשלוח להם קליפ לדוגמה.
 

efigraf

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
המודעה לא נראית מספיק מקצועית ומשכנעת. הייתי ממליצה לך לקחת גרפיקאית מקצועית שתכין לך מודעה שתשכנע. (הרי בסה"כ הגרפיקה זו ההוצאה הכי קטנה בהפקה של סרט, ולא כדאי דווקא שם לחסוך.)
בהצלחה רבה!!!
 

הגיג

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
גם הטקסט לא מספיק משכנע. שורת התיאור משתמשת בסופרלטיבים וזה לא הכי מומלץ, והתיאור של בין אחים עוינים לאלוקים וכו' - פשוט מדי. אני לא כ"כ מצליחה לתת דוגמה של תיקון כי הנושא לא ידוע לי מספיק, צריך משהו שיזעק את הדילמה בלי לכתוב שזה דילמה, מסוג של:
לתת לה למות. לנטוש את כל הקדוש והיקר.
אין אפשרות שלישית.

גרפיקה משכנעת, אמנם, עשויה לחסוך לך במלל, אם דברים ידברו בעד עצמם.
 

BOMERANG

פיתוח אתרים ומיתוג עסקי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כדאי לתת צבעים יותר דרמתיים
לשנות פונטים- יש יותר מידי. ופונט לועזי מתאים לפונט עברי.
ויישור שוליים!!
תחשבי על מראה המודעה. היא עומדת במבחן מול הופעות אחרות.
איך העיצוב שלה ביחס אליהן מאד משפיע על החלטת הרכזות החברתיות במה לבחור.
 

קופירייטה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
פרסום וקופי
הפקות ואירועים
גם אני חושבת שכדאי לך לפנות לגרפיקה מקצועית,
וגם אם לא - להוסיף עשן, חושך, משחקי תאורה - ככה מפרסמים היום סרטים.
לגבי פרסום - יש פורות של רכז\ות תרבו חרדיות, תנסי למצוא שמה מישהי דומיננטית, ליצור איתה קשר ולעניין אותה בתוכן, משם זה כבר רץ מעצמו.
יש גם את במת מנהלים, המינהלת ודומיהם.
המינהלת משמש הרבה מאוד את בתי הספר - וזה יכול להתאים מבחינת סגנון הסרט.
במת נהלים גם מאוד שימושי, בעיקר אצל רכזות תרבות ומתנ"סים.
לחילופין יש משווקות שלוקחות אחוזים, אם מעניין אותך אוכל לתת לך פרטי התקשרות.
 

יונתן ליפשיץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
תקשיבי, זה לא זה...
כדאי לקחת שירות של משרד פרסום
שיטפל בטקסטים ובעיצוב.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  6  פעמים

לוח מודעות

למעלה