נכתב ע"י דני;718133:
הדרך להצלחה ארוכה ורבת מכשולים והצלחות.
לפני הכל צריך סיעתא דשמיא, לגבי הורדת מחירים אני לא חושבת שאם מורידים מחירים זה גורם ללקוחות לבוא ההיפך. כשאתה מוריד מחירים אתה מוריד את הרמה של המקצוע והאיכות שלך.
מעצב מתחיל חייב לקחת פחות מותיק!!
זה מצחיק כל פעם לשמוע את הבלה.. בלה... תאמין בעצמך וכו'
ואח"כ את פוגשת אנשים מתוסכלים שגם שילמו הרבה וגם עם תוצאב בינונית מינוס.
ברור שבהתחלה לוקחים פחות!!!
ואט אט עולה המחיר.
אז מה כן?
כן לקחת מחיר
ראלי לאיכות העבודה.
20 ש"ח זה אינו מחיר ראלי לאף עבודה באף תחום בגרפיקה, 150 ש"ח כבר יכול להיות התחלה לעבודות מסוימות.
להעריך את העבודה - זה לא שתי שניות על המחשב וממילא לא להסס לעמוד על זכויותיך
במחיר שלך - כגון גביה על תיקונים והגהות, על סקיצות נוספות שלא סוכמו, שינויי מדיה, אי העברת קבצים פתוחים וכו'.
להתנהל ברצינות מול הלקוחות ויחד עם המיומנות שתעלה לעלות את המחיר.
(כן, לדעתי הלוגו שקיבלו אצלי ב-400 ש"ח ככה היה שווה, והיום כשמשלמים לי על לוגו פי כמה וכמה הוא שווה כך, הזמן עושה את שלו למי שמנצל אותו)