ממה שבררנו בזמנו-
אין ענין לעשות יש ענין להשאיר כשבונים.
https://he.wikisource.org/wiki/שולחן_ערוך_אורח_חיים_תקס_אאיפה המקור בהלכה ?
https://he.wikisource.org/wiki/שולחן_ערוך_אורח_חיים_תקס_א
בקישור מובא שאם נעשה בידי ישראל באיסור חייב לקלף חדש
לא זכיתי להבין.ממש לא נכון, לא מדובר שהפועל היה "אחמד", אלא שהבית היה שלו, והוא גר בו [פשוט וברור למעיין בפנים].
*יש התרים אחרים לא כ"כ פשוטים - יותר לימודי זכות על מי שלא מקפיד.
לא זכיתי להבין.
הבאתי את הקישור להלכה, הוספתי שיתכן וההיתר אינו פשוט, והמלצתי שהכי נכון יהיה לשאול רב לגופו של מקרה (כל פרט יכול לשנות).
אני אישית קבלתי דירה מקבלן בלי השיור, ולו בשל התחושה עשיתי את ה'אמה על אמה'.
כל מילה נכונה, לא יכולתי לבטא יותר טוב.אתה צודק, תמיד לשאול רב.
לגבי דירה מקבלן צד ההיתר הוא לא בגלל שנעשה ע"י ערבים, אלא בגלל שמי שבנה אותו לא בנה בשביל מגורים אלא כדי למכור לאחרים [וגם זה מועיל רק עד הפעם הבאה שתרצה לסייד שאז תצטרך לשייר]
וכאמור גם היתר זה לא מוסכם בכלל.
עדיף לדפוק על שפכטל במקום מברג,-לסמן אמה על אמה.
-לקחת מברג ישר, ופטיש
-לדפוק על המברג דפיקות קטנות, השיכבה הראשונה יורדת.
כדאי להקפיד על כיוון אחד, אם חשובה לכם מראה אחיד.
זה אמור להיראות נורמלי?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: