לקוחות יקרים,
במהלך הלילה האחרון שבין ה- 26/06/24 ל- 27/06/24 בוצעו עבודות תחזוקה יזומות במערכות רימון במטרה לשפר את השירותים שאנו מספקים לכם. מדובר במערכת הנדסית שבאופן שוטף לא אמורה להשפיע על הלקוחות הגולשים ולפגוע בשירות הרציף. בחרנו כמובן לבצע את התחזוקה בשעות הלילה המאוחרות בכדי לצמצם את ההשפעה האפשרית.
למרות המאמצים וההכנות המוקדמות, נתקלנו בתקלה בלתי צפויה שהובילה לניתוק זמני של השירות. מיד עם זיהוי התקלה, הופעלו הצוותים שלנו במהירות וביעילות לחידוש החיבורים, ורוב הלקוחות חזרו לשירות מלא בטווח של עד שעתיים.
אנו מבינים שישנם עדיין מספר לקוחות החווים קשיים ואנו מחויבים להעניק להם טיפול מהיר ומקיף. צוותי השירות שלנו מטפלים בפניות של הלקוחות המושפעים במטרה להבטיח את חזרתם לשירות מלא בהקדם האפשרי.
אנו תמיד שואפים לשפר את השירות עבורכם ונמשיך לפעול במרץ כדי להבטיח שתחזוקות עתידיות יתבצעו בצורה שתמזער את הפגיעה בכם.
אנו מודים לכם על ההבנה, הסבלנות והאמון שאתם מעניקים לנו. יחד, נמשיך להוביל את חוויית הגלישה שלכם לשיאים חדשים.
בברכה,
צוות אינטרנט אתרוג
במהלך הלילה האחרון שבין ה- 26/06/24 ל- 27/06/24 בוצעו עבודות תחזוקה יזומות במערכות רימון במטרה לשפר את השירותים שאנו מספקים לכם. מדובר במערכת הנדסית שבאופן שוטף לא אמורה להשפיע על הלקוחות הגולשים ולפגוע בשירות הרציף. בחרנו כמובן לבצע את התחזוקה בשעות הלילה המאוחרות בכדי לצמצם את ההשפעה האפשרית.
למרות המאמצים וההכנות המוקדמות, נתקלנו בתקלה בלתי צפויה שהובילה לניתוק זמני של השירות. מיד עם זיהוי התקלה, הופעלו הצוותים שלנו במהירות וביעילות לחידוש החיבורים, ורוב הלקוחות חזרו לשירות מלא בטווח של עד שעתיים.
אנו מבינים שישנם עדיין מספר לקוחות החווים קשיים ואנו מחויבים להעניק להם טיפול מהיר ומקיף. צוותי השירות שלנו מטפלים בפניות של הלקוחות המושפעים במטרה להבטיח את חזרתם לשירות מלא בהקדם האפשרי.
אנו תמיד שואפים לשפר את השירות עבורכם ונמשיך לפעול במרץ כדי להבטיח שתחזוקות עתידיות יתבצעו בצורה שתמזער את הפגיעה בכם.
אנו מודים לכם על ההבנה, הסבלנות והאמון שאתם מעניקים לנו. יחד, נמשיך להוביל את חוויית הגלישה שלכם לשיאים חדשים.
בברכה,
צוות אינטרנט אתרוג