זה לא אתגר - זו עבודה | פרויקט הספר השיתופי יוצא לדרך | ההרשמה חובה!

ידידיה חבר

מהמשתמשים המובילים!
אחרי רחרוח מועט סביב דעת הקהל הקדוש דכאן, ולאחר המתנה להצטברות ניקים משובחים באיזור (שהגיעו ב"ה) - אני מתכבד להציע בפניכם את הפיילוט של האתגר / פרויקט החדש:

הספר השיתופי

הרעיון בקצרה הוא: קיים אצלי בסיס למותחן איכותי, ואני חושב שבעבודה משותפת של משתתפי הפורום נוכל להפוך אותו לספר איכותי מאד.

לפני שאפרט מעט, אדגיש - אני לא מחפש 'עוזרים' ו'מתנדבים'. הספר לא קיים בכלל (רק סקיצה עקרונית שלו), ומי שישתתף בכתיבתו יקבל מקום של כבוד (וכסף, בלו לו לו יצוייר) בין כותבי הספר השיתופי שייצא לאור ע"י משתתפי הפורום.

הבסיס לרעיון הוא לנצל את יכולות הכתיבה הייחודיות של כל אחד, כשכל אחד מהכותבים מתמקד בדמויות ובסצנות שמתאימות לסגנונו ולאופיו, למשל: קטעי דרמה, קטעי היסטוריה, סצנות מרגשות, וכדו'. כל כותב יופקד על זירה אחרת, וסיטואציות מסויימות גם על דמות או אירוע ספציפי מהעלילה. הקטעים יועלו באשכול מרוכז מדי שבוע, עד להשלמת הספר, כמובן כשהכל בתיאום הכרחי מראש.

בסקיצה הנוכחית ישנן כמה בעיות, ואני חש שזה דווקא ההזדמנות שלנו ללמוד ביחד איך בונים ספר, במיוחד בהתאמה למגזר שלנו, שבו צריך מחד לשמור על ייחודיות וחדשנות - ומאידך לא לעבור גבולות נחוצים.

יתכן ובהמשך ילוו את הפרויקט מדי פעם סופרים ותיקים ומנוסים שיחכימו אותנו.

כמה נקודות נחוצות לתשומת ליבכם:
  • ההרשמה חובה ומחייבת. כל נרשם יקבל שבועיים שלושה של התנסות, ובסיומם יוכל להחליט אם להמשיך בפרויקט. במידה ויחליט להמשיך - יתבקש להצהיר על כוונתו להשתתף בפרויקט עד הסוף, פרויקט שכזה לא יכול להתנהל על בסיס מרכז מבקרים.
  • קיומו של הפרויקט תלוי במספר המשתתפים.
  • ההשתתפות בפרויקט תאושר רק לאחר הוכחת יכולת, אך לא נדרש כל ניסיון מוקדם.
ההרשמה אצלי בפרטי, או במייל <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
בקשות להרשמה באשכול זה לא ייענו!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיד

א בְּצֵאת יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם בֵּית יַעֲקֹב מֵעַם לֹעֵז:ב הָיְתָה יְהוּדָה לְקָדְשׁוֹ יִשְׂרָאֵל מַמְשְׁלוֹתָיו:ג הַיָּם רָאָה וַיָּנֹס הַיַּרְדֵּן יִסֹּב לְאָחוֹר:ד הֶהָרִים רָקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ה מַה לְּךָ הַיָּם כִּי תָנוּס הַיַּרְדֵּן תִּסֹּב לְאָחוֹר:ו הֶהָרִים תִּרְקְדוּ כְאֵילִים גְּבָעוֹת כִּבְנֵי צֹאן:ז מִלִּפְנֵי אָדוֹן חוּלִי אָרֶץ מִלִּפְנֵי אֱלוֹהַּ יַעֲקֹב:ח הַהֹפְכִי הַצּוּר אֲגַם מָיִם חַלָּמִישׁ לְמַעְיְנוֹ מָיִם:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

חלון ראווה • אתגר 123

לוח מודעות

למעלה