זהירות! נציג של ’פיקוד העורף’ התדפק על דלתכם? סגרו את הדלת, והתקשרו למשטרה

נעמיתוש

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
בעקבות מספר מקרים: פיקוד העורף מזהיר מפני מתחזים שמציגים עצמם כ'נציגים' מטעמו, ולוקחים פרטים אישיים מבעלי בתים. "פקחו עיניים! הובאו לידיעתנו מקרים בהם הגיעו לבתי תושבים אנשים המתחזים לחיילים וסוקרים של פיקוד העורף ומבקשים פרטים אישיים בטענה כי מידע זה דרוש בעת לחימה"


בעקבות מספר מקרים שדווחו בימים האחרונים למשטרה, פיקוד העורף מגביר עירנות ומודיע לציבור הרחב: "פקחו עיניים! הובאו לידיעתנו מקרים בהם הגיעו לבתי תושבים אנשים המתחזים לחיילים וסוקרים של פיקוד העורף ומבקשים פרטים אישיים בטענה כי מידע זה דרוש בעת לחימה".

אחד המקרים הללו עושה שמות ברשתות החברתיות,הוא מובא לפניכם כהקלטה שרצה בשעות האחרונות.

כרגע לא ברור מי הם אותם 'נציגים' ומהם המניעים שלהם לדבר, אולם לאור הדיווחים, פיקוד העורף מבטיח כי הוא מקפיד לשמור על קשר עם הציבור ולפרסם מידע רלוונטי דרך אתר האינטרנט, האפליקציה והרשתות החברתיות.

ובינתיים, השמרו והגבירו עירנות ובכל מקרה שכזה - זכרו שלא למסור פרטים והדריכו בכך גם את הילדים. בד בבד, הודיעו למשטרה על כל תנועה חשודה באזורכם.

https://www.hidabroot.org/article/229081
 
נערך לאחרונה ב:

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכא

א שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי:ב עֶזְרִי מֵעִם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:ג אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ:ד הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל:ה יְהוָה שֹׁמְרֶךָ יְהוָה צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ:ו יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה:ז יְהוָה יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ:ח יְהוָה יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  25  פעמים

לוח מודעות

למעלה