עזרה ויטמין D3 שנשפך הרבה לפה של התינוק.

ש.ב.א

משתמש סופר מקצוען
מתוך האתר של כללית:
הוראות שימוש
טיפות של ויטמין D3
1. טיפות של 200 יחב"ל בכל טיפה מיועדות לתינוקות.

2. טיפות של 400 או של 1,000 יחב"ל בכל טיפה מיועדות למבוגרים בלבד.

3. לפני השימוש יש לשטוף היטב את הידיים במים ובסבון.

4. אסור לטפטף את תכולת הבקבוקון ישירות לפה. יש לפתוח את הבקבוקון, לטפטף את מספר הטיפות הנדרש על כפית קטנה ולבלוע את המנה.

4. אם מדובר בתינוק, יש לטפטף 2 טיפות על כפית קטנה ומיד לאחר מכן לתת את המנה לתינוק.

5. מזון אינו משפיע על ויטמין D. ניתן ליטול אותו עם מזון או בין הארוחות.

9. לאחר השימוש יש לסגור את הבקבוקון באמצעות המכסה שלו.
 

בבושקלה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
מאז ומתמיד אני נותנת עם הבקבוק לפה, לא קרה לי שנשפך, הבקבוק קשיח הטיפות לא בורחות מאליהן, ואם קרה פעם אחת שיצא עוד כמה טיפות לא קרה שום דבר.
 

גלגל הצבעים

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה והפקת סרטים
כל פעם טיפה אחת בכפית????????????
הכל נמרח על הכפית ולא נשאר כלום שיכנס גם לגוף........
מאז ומתמיד אני נותנת עם הבקבוק לפה, לא קרה לי שנשפך, הבקבוק קשיח הטיפות לא בורחות מאליהן, ואם קרה פעם אחת שיצא עוד כמה טיפות לא קרה שום דבר.
אנחנו מטפטפים לפקק ומשם לפה.
 

דפוס פוסטר

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מאז ומתמיד אני נותנת עם הבקבוק לפה, לא קרה לי שנשפך, הבקבוק קשיח הטיפות לא בורחות מאליהן, ואם קרה פעם אחת שיצא עוד כמה טיפות לא קרה שום דבר.
יש סוגים שמגיע בבקבוקון פלסטיק מדי רך, ולחיצה קלה גורמת שישפכו הרבה טיפות
 

גילה רינה

משתמש פעיל

כנראה מדובר על תינוק גדול שיודע לאכול מכפית, אני לא חושבת שבגיל חודש אפשר לתת כפית

בכ"א אצלי, אם אצטרך כל פעם להביא כפית ואח"כ לשטוף אותה (כבר אין ח"פ;))
אז בכלל אין סיכוי שהתינוק יקבל טיפות...
 

ש.ב.א

משתמש סופר מקצוען
כנראה מדובר על תינוק גדול שיודע לאכול מכפית, אני לא חושבת שבגיל חודש אפשר לתת כפית

בכ"א אצלי, אם אצטרך כל פעם להביא כפית ואח"כ לשטוף אותה (כבר אין ח"פ;))
אז בכלל אין סיכוי שהתינוק יקבל טיפות...
אצלי יש בחדר אמבטיה כפית עם בקבוק ויטמין D ובקבוק טיפות ברזל
מכינה לפני האמבטיה את הכפית עם הטיפות הדרושות ותוך כדי רחיצה שופכת לפה של התינוק.
לא צריך לדעת לאכול מכפית בשביל זה.
 

ariels

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
קרה למישהו?
מה עושים?

השאלה כמה 'הרבה' נשפך לכם,
איזה מינון יש בטיפות (200, 400, 600?),
בן כמה הקטן.
בעקרון יש בהחלט רופאים שממליצים לתת רק פעם בשבוע את כל המינון.
ומאוד קשה להגיע למינון מזיק עם ויטמין D, בפרט בטיפות של 200 יחב"ל.
פשוט תתקשרי למרפאה ותשאלי רופא, הכי בטוח.
 

מרחבית

משתמש מקצוען
לא בדקת מה לעשות, למשל אם להביא לו בימים הקרובים?
כדאי לשער איזו כמות הוא קיבל, ולברר אצל מי שמבין האם זה יכול להזיק. בכל מקרה לא לתת לו בימים הקרובים. אם קיבל, לדוגמא, עודף של כ 1,000 יחידות, והוא צריך 200 ליום, שלא יקבל עכשיו במשך 5 ימים. אם קיבל כ 2,000 יחידות, שלא יקבל עכשיו 10 ימים.
 

מרחבית

משתמש מקצוען
הלכתי בזמנו לנטורופתית שאמרה לי להפסיק עם מתן הוויטמין, הפסקנו (היה בן שנה+) והשעווה באוזניים פסקה כמעט לגמרי
אם אכן היה לו עודף מהויטמין, כדאי היה להפסיק לתקופה מסוימת. באופן כללי חשוב ביותר לתת את הויטמין הזה לפי ההוראות ולא להפסיק לגמרי. לרוב האוכלוסיה יש חוסר בויטמין D, וזהו ויטמין חיוני שמעורב בהרבה תהליכים חיוניים בגוף.

אגב, יש הממליצים לא לנקות שעווה באוזניים, ודאי לא עם מקלוני צמר גפן. דווקא הניקוי גורים לבעיות.
ציטוט מאתר 'כללית':
צרומן הוא חומר שאותו מפריש באופן טבעי העור שמרפד את תעלת השמע החיצונית. הצרומן נועד להגן על תעלת השמע בפני זיהומים, מים ופגיעה של גופים זרים.
המהלך הטבעי של העניינים הוא שהצרומן מופרש החוצה בעקבות נדידה של תאי העור בתעלת השמע החיצונית. הבעיה נוצרת כאשר יש הצטברות חריגה של צרומן שחוסמת את תעלת השמע וגורמת לתסמינים שונים.
יש כמה קבוצות של אנשים שיש להם נטייה מוגברת לייצר פקקי צרומן:
1. מי שנוהגים לנקות אוזניים באמצעות מקלוני צמר גפן. הפעולה הזאת גורמת לצרומן להיכנס לחלקים הפנימייים יותר של תעלת השמע, ולכן הוא אינו מתפנה בדרך הרגילה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה