חיים הקוסם
משתמש מקצוען
מצורפת תשובת משרד התחבורה המאשרת חיתוך נסיעה באמצע ,
בתנאי שהתחנה הינה פחות מ 15 ק"מ מהתחנה הקודמת,
כמו"כ היא משמשת לאיסוף והורדה גם יחד.
מצו"ב הפרק המפרט את הנושא ומסמכים המעידים על כך.
בכדי למנוע חילול השם על כך,
מצוה לפרסם ולהסביר לציבור הנוסעים והנהגים התמהים על כך.
דוגמא מצויה בזה היא נסיעה ממודיעין עילית לירושלים,
שניתן לשלם 5.5 ולתקף שוב בצומת בית חורון,
או נסיעה ממודיעין עילית לבני ברק שניתן לשלם 5.5
ולתקף שוב בצומת גמזו.
דוגמא עסיסית יותר היא
נסיעה בקו 961 מבית שאן לירושלים,
כאשר כל התחנות משמשות לאיסוף והורדה,
וביניהן יש פחות מ-15 ק"מ [את זמן הנסיעה לא בדקתי],
כך שניתן לנסוע ב-5.5 ש"ח
רק צריך לתקף בכל תחנה שלפני ה-15 ק"מ
[יכול להיות שיש הרבה קווים מוצלחים לזה
אולם לא בדקתי את כולם...
(זהו מקצוע של ממש לעבור על כל הקווים הבינעירוניים
ולהנפיק דו"ח לציבור מהו מחירו המינימלי של כל נסיעה....).
בתנאי שהתחנה הינה פחות מ 15 ק"מ מהתחנה הקודמת,
כמו"כ היא משמשת לאיסוף והורדה גם יחד.
מצו"ב הפרק המפרט את הנושא ומסמכים המעידים על כך.
בכדי למנוע חילול השם על כך,
מצוה לפרסם ולהסביר לציבור הנוסעים והנהגים התמהים על כך.
דוגמא מצויה בזה היא נסיעה ממודיעין עילית לירושלים,
שניתן לשלם 5.5 ולתקף שוב בצומת בית חורון,
או נסיעה ממודיעין עילית לבני ברק שניתן לשלם 5.5
ולתקף שוב בצומת גמזו.
דוגמא עסיסית יותר היא
נסיעה בקו 961 מבית שאן לירושלים,
כאשר כל התחנות משמשות לאיסוף והורדה,
וביניהן יש פחות מ-15 ק"מ [את זמן הנסיעה לא בדקתי],
כך שניתן לנסוע ב-5.5 ש"ח
רק צריך לתקף בכל תחנה שלפני ה-15 ק"מ
[יכול להיות שיש הרבה קווים מוצלחים לזה
אולם לא בדקתי את כולם...
(זהו מקצוע של ממש לעבור על כל הקווים הבינעירוניים
ולהנפיק דו"ח לציבור מהו מחירו המינימלי של כל נסיעה....).