תח"צ התשובה הגיעה: מותר לתקף באמצע הדרך כדי לחסוך במחיר הנסיעה!!! הפרטים בפנים

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
מצורפת תשובת משרד התחבורה המאשרת חיתוך נסיעה באמצע ,
בתנאי שהתחנה הינה פחות מ 15 ק"מ מהתחנה הקודמת,
כמו"כ היא משמשת לאיסוף והורדה גם יחד.

מצו"ב הפרק המפרט את הנושא ומסמכים המעידים על כך.
בכדי למנוע חילול השם על כך,
מצוה לפרסם ולהסביר לציבור הנוסעים והנהגים התמהים על כך.

דוגמא מצויה בזה היא נסיעה ממודיעין עילית לירושלים,
שניתן לשלם 5.5 ולתקף שוב בצומת בית חורון,
או נסיעה ממודיעין עילית לבני ברק שניתן לשלם 5.5
ולתקף שוב בצומת גמזו.
דוגמא עסיסית יותר היא
נסיעה בקו 961 מבית שאן לירושלים,
כאשר כל התחנות משמשות לאיסוף והורדה,
וביניהן יש פחות מ-15 ק"מ [את זמן הנסיעה לא בדקתי],
כך שניתן לנסוע ב-5.5 ש"ח
רק צריך לתקף בכל תחנה שלפני ה-15 ק"מ
[יכול להיות שיש הרבה קווים מוצלחים לזה
אולם לא בדקתי את כולם...
(זהו מקצוע של ממש לעבור על כל הקווים הבינעירוניים
ולהנפיק דו"ח לציבור מהו מחירו המינימלי של כל נסיעה....).
 

קבצים מצורפים

  • טיוטא-פרק י''ז.pdf
    KB 53.8 · צפיות: 146
  • חיתוך נסיעה - תשובת משרד התחבורה.pdf
    KB 335.1 · צפיות: 162
  • חיתוך נסיעה - תשובת אגד.pdf
    KB 296.9 · צפיות: 144

מצליחנות

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
שאני יבין (גילוי נאות: לא משתמש בתחב"צ) הכוונה לשלם כמה פעמים באותה נסיעה 5.5? או פעם אחת באמצע?
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
שאני יבין (גילוי נאות: לא משתמש בתחב"צ) הכוונה לשלם כמה פעמים באותה נסיעה 5.5? או פעם אחת באמצע?
ב5.5 שח יש מעבר חינם לשעה וחצי וכך אתה נוסע מב"ב לחיפה ב5.5 שח בתנאי שכל 14 ק"מ אתה קם לתקף או ללחוץ באפליקציה
 

מצליחנות

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
ב5.5 שח יש מעבר חינם לשעה וחצי וכך אתה נוסע מב"ב לחיפה ב5.5 שח בתנאי שכל 14 ק"מ אתה קם לתקף או ללחוץ באפליקציה
ואו מגניב!!
וזה חוקי ממש לפי מה שאתה מביא כאן?
רק שרה כמו מיכאלי לא תשים לב למחדל שכזה
ועוד שאלה האם הוא נותן לתקף באותו מסוף (שבו תיקפתה בתחילת הנסיעה) את אותו כרטיס פעם נוספת?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
מצורפת תשובת משרד התחבורה המאשרת חיתוך נסיעה באמצע ,
בתנאי שהתחנה הינה פחות מ 15 ק"מ מהתחנה הקודמת,
כמו"כ היא משמשת לאיסוף והורדה גם יחד.

מצו"ב הפרק המפרט את הנושא ומסמכים המעידים על כך.
בכדי למנוע חילול השם על כך,
מצוה לפרסם ולהסביר לציבור הנוסעים והנהגים התמהים על כך.

דוגמא מצויה בזה היא נסיעה ממודיעין עילית לירושלים,
שניתן לשלם 5.5 ולתקף שוב בצומת בית חורון,
או נסיעה ממודיעין עילית לבני ברק שניתן לשלם 5.5
ולתקף שוב בצומת גמזו.
דוגמא עסיסית יותר היא
נסיעה בקו 961 מבית שאן לירושלים,

כאשר כל התחנות משמשות לאיסוף והורדה,
וביניהן יש פחות מ-15 ק"מ [את זמן הנסיעה לא בדקתי],

כך שניתן לנסוע ב-5.5 ש"ח
רק צריך לתקף בכל תחנה שלפני ה-15 ק"מ

[יכול להיות שיש הרבה קווים מוצלחים לזה
אולם לא בדקתי את כולם...
(זהו מקצוע של ממש לעבור על כל הקווים הבינעירוניים
ולהנפיק דו"ח לציבור מהו מחירו המינימלי של כל נסיעה....).
תמחק מיד את פרטיך מהמכתבים!!

בנוסף משרד התחבורה עצמו לא כותב במפורש שאפשר לעשות זאת (שני תיקופים בנסיעה אחת) אלא אולי רק רומז זאת.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
השאלה האם כל תיקוף מוסיף עוד 90 דקות או שב90 דקות ניתן לנסוע כמה שרוצים אבל רק מהתיקוף הראשון וברגע שעובר 90 דקות אז לא יעבוד שוב ?
 

byy

תכנון ועיצוב פנים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
כמה זה בדקות 15 ק"מ. כלומר, כל כמה זמן צריך לקום מהכסא?:)
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען
השאלה האם כל תיקוף מוסיף עוד 90 דקות או שב90 דקות ניתן לנסוע כמה שרוצים אבל רק מהתיקוף הראשון וברגע שעובר 90 דקות אז לא יעבוד שוב ?
ניתן לנסוע כמה שרוצים מהתיקוף הראשון. תיקופים נוספים בתוך ה90 דקות מהתיקוף הראשון, לא מתחילים מחדש את ה90 דקות.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
ניתן לנסוע כמה שרוצים מהתיקוף הראשון. תיקופים נוספים בתוך ה90 דקות מהתיקוף הראשון, לא מתחילים מחדש את ה90 דקות.
אז מה מרוויחים ברעיון הזה לתקף שוב בתוך 14 ק"מ ?
בנוסף נסיעות ארוכות מעל שעה וחצי זה לא יעבוד טוב כי בסוף הנסיעה לאחר שעה וחצי יגמר המעבר וייצא שהנוסע נוסע ללא הסדר נסיעה !
 

Sara Rivka

משתמש מקצוען
שבתוך 90 דקות אפשר לנסוע ב5.5 ש"ח, במקום ב12 ש"ח או יותר.
לדוגמא:
דוגמא מצויה בזה היא נסיעה ממודיעין עילית לירושלים,
שניתן לשלם 5.5 ולתקף שוב בצומת בית חורון,
או נסיעה ממודיעין עילית לבני ברק שניתן לשלם 5.5
ולתקף שוב בצומת גמזו.
נסיעות אלה הן בד"כ פחות מ90 דקות, וכך משלמים פחות.
 

A052

משתמש סופר מקצוען
אז מה מרוויחים ברעיון הזה לתקף שוב בתוך 14 ק"מ ?
בנוסף נסיעות ארוכות מעל שעה וחצי זה לא יעבוד טוב כי בסוף הנסיעה לאחר שעה וחצי יגמר המעבר וייצא שהנוסע נוסע ללא הסדר נסיעה !
אין בעיה ליסוע 5 שעות בקו שנוסע ברדיוס של 15 ק"מ, צריך לתקף רק פעם אחת בכל קו.

ובמקרה של האשכול אם תיקפתם פעם חמישית אחרי 89 דק', ולא עברתם/תעברו 15 ק"מ מהתיקוף הזה אז אין שום בעיה להמשיך ליסוע עוד שעות ארוכות.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
ובמקרה של האשכול אם תיקפתם פעם חמישית אחרי 89 דק', ולא עברתם/תעברו 15 ק"מ מהתיקוף הזה אז אין שום בעיה להמשיך ליסוע עוד שעות ארוכות.
אבל ה90 דקות יעבור אחרי דקה !
אין בעיה לנסוע כשההסדר נסיעה כבר עבר ? (אפילו שהיה תקף לזמן התיקוף)
 

A052

משתמש סופר מקצוען
תמיד בנסיעת מעבר רק התיקוף היה צריך להיות בתוך ה90 דק'.
ממש לא כל הנסיעה.
 

פרקטית

משתמש מקצוען
אפשר לתקף פעמיים באותו אוטובוס?
תמיד זה כותב שימוש כפול ולא נותן לתקף.
 

A052

משתמש סופר מקצוען
אם זה תיקוף מעבר הנהג לא צריך (בדר"כ) לעשות כלום זה רק עושה צפצוף וזהו, לא צריך ללחוץ על כלום.
 

avim10

משתמש מקצוען
ב5.5 שח יש מעבר חינם לשעה וחצי וכך אתה נוסע מב"ב לחיפה ב5.5 שח בתנאי שכל 14 ק"מ אתה קם לתקף או ללחוץ באפליקציה
איך זה מסתדר עם מה שכתבת כאן:
בתנאי שהתחנה הינה פחות מ 15 ק"מ מהתחנה הקודמת,
כמו"כ היא משמשת לאיסוף והורדה גם יחד.
צריך זהירות יתירה, תראה כמה אנשים אחריך מבינים לא נכון, ועלולים להכשל בגזל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה