דרוש מידע התנהלות שערורייתית של חברה מוכרת, מה עושים?

ניק 196

משתמש מקצוען
לפני חודש ושבוע --
הזמנתי התקן שבת למקרר, התקן של חברה מוכרת (לא משמרת השבת).
תשלום בוצע במהלך ההזמנה.
במעמד המכירה הם התחייבו לספק את ההתקנה בתוך 14 ימי עסקים (לטענתם היום, הם טענו שהתחייבו על 18, לי זכור 14, אבל זה לא משנה).
תוך התחייבות שיעשו מאמצים לספק את זה מוקדם יותר.

לפני מספר ימים--
אני רואה שאף אחד לא יצר קשר, שום טכנאי לא הגיע. כאילו כלום. וכבר עבר למעלה מחודש.
התקשרתי לשאול מה עם זה? הבטיחו לי: מנהל יחזור אליך.

היום בצהריים--
חוזר אלי העובד, אומר לי: יבוא אליך טכנאי מחר בין 10 ל2 בבוקר.
אמרתי להם: אף אחד לא יהיה בבית, אני צריך שהוא יבוא אחרי צהריים.
ואם לא אפשרי אחרי צהריים - אז יום אחר.
תשובתם: אין אפשרות יום אחר!
אז מה עושים? שאלתי.
נבטל את העיסקא!!!!!!!!!
ואכן כך היה.

וכאן הצרכן שואל--
זה הגיוני?!
אני תקוע בלי התקן על המקרר, שזה סיוט מטורף. (להשתמש עם שעון שבת, לפתוח רק כשלא עובד, בינתיים דברים מתקלקלים וכו').
ואני מחכה למעלה מחודש.
ואחר כך עוד מבטלים את העיסקא. כי לא התאים לי לקבוע מהיום למחר בבוקר.
ועכשיו אני צריך להזמין התקן ממשמרת השבת, ולחכות עוד תקופה עד שזה יגיע.

למה אנשים מתנהלים בצורה כזו????
ומה עושים איתם?
 

חסידישער

משתמש צעיר
יש מתחרים!
יש היום שתי חברות 'גלביט' שהיו מייצרים עבור משמרת השבת והיום הם עצמאיים
ומשמרת השבת שמווקים את ההתקן שלהם של חברת 'ספטימו'

מי שיתן שירות טוב ינצח! (ולגלביט אין סיכוי בלי שירות טוב כי המותג של משמרת השבת ינצח!)
 

מוישה 0

משתמש צעיר
משמרת השבת עצמה מתקינים והשירות שלהם הוא מעבר לכל דמיון,
הם עושים מאמצים להגיע אליך לפני השבת הראשונה אחרי שהזמנת!!!
מנסיון,
אנו הזמנו דרכם והשירות מעולה!!!
לנוחיותכם אני מצרף את מספר הטלפון שלהם נסו ותווכחו!
0722164422
 

תאורת חרום

משתמש סופר מקצוען
אני הזמנתי בגלביט, והייתי מרוצה מאוד (גם בזמן ההמתנה בטלפון לא חיכיתי הרבה זמן). קבעו זמן, הגיעו. הכל היה לרוחי.

(אגב, אני כל שיחה ממישהו שלא מהקרובים אליי, אני משתדל להקליט)
 

הבריסקער הנודד

משתמש מקצוען
לפני חודש ושבוע --
הזמנתי התקן שבת למקרר, התקן של חברה מוכרת (לא משמרת השבת).
תשלום בוצע במהלך ההזמנה.
במעמד המכירה הם התחייבו לספק את ההתקנה בתוך 14 ימי עסקים (לטענתם היום, הם טענו שהתחייבו על 18, לי זכור 14, אבל זה לא משנה).
תוך התחייבות שיעשו מאמצים לספק את זה מוקדם יותר.

לפני מספר ימים--
אני רואה שאף אחד לא יצר קשר, שום טכנאי לא הגיע. כאילו כלום. וכבר עבר למעלה מחודש.
התקשרתי לשאול מה עם זה? הבטיחו לי: מנהל יחזור אליך.

היום בצהריים--
חוזר אלי העובד, אומר לי: יבוא אליך טכנאי מחר בין 10 ל2 בבוקר.
אמרתי להם: אף אחד לא יהיה בבית, אני צריך שהוא יבוא אחרי צהריים.
ואם לא אפשרי אחרי צהריים - אז יום אחר.
תשובתם: אין אפשרות יום אחר!
אז מה עושים? שאלתי.
נבטל את העיסקא!!!!!!!!!
ואכן כך היה.

וכאן הצרכן שואל--
זה הגיוני?!
אני תקוע בלי התקן על המקרר, שזה סיוט מטורף. (להשתמש עם שעון שבת, לפתוח רק כשלא עובד, בינתיים דברים מתקלקלים וכו').
ואני מחכה למעלה מחודש.
ואחר כך עוד מבטלים את העיסקא. כי לא התאים לי לקבוע מהיום למחר בבוקר.
ועכשיו אני צריך להזמין התקן ממשמרת השבת, ולחכות עוד תקופה עד שזה יגיע.

למה אנשים מתנהלים בצורה כזו????
ומה עושים איתם?
זיכו על כל העסקה?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  109  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה