עזרה התנהלות טכנית מול מטפל רגשי

תהילה!

משתמש צעיר
הפקות ואירועים
הלכתי כמה פעמים לטיפולים רגשיים וייעוץ על כמה נושאים קטנים
מציק לי המעמד שלי מולם -בהתנהלות.
יש להם עסק. נכון
אבל כדי לנהל אותו נכון, לא צריך להשתמש בכלים מניפולטיביים .
לדוג', הסתיימה שעת הטיפול ואנחנו באמצע נושא
זה בסדר שהיא רוצה לסיים כי כך נכון לה להתנהל - במקום זה היא מקשקשת לי על איכות טיפול תחום (מדובר על כמה דקות סיכום ,לא חריגה משמעותית)

במקרים כאלה, אין לי דרך לחלוק בכלל, כי היא המקצוען.

נתקלתי דווקא במטפלות מקסימות , אנושיות, והייתי מרוצה מהייעוץ מאד.
רק שהניהול הטכני בעיניי אמור להיות כמו בכל עסק אחר
כשמשלמים , משלמים כמו למעצבת פנים. (מתמקחים אם יש צורך)
כשקובעים זמן, ומאחרים/מבטלים, העסק הוא עסק ואנחנו בעמדה שווה .
את הטיפול הניחו בצד כרגע

מענינת אותי דעתכם בנושא
 

ברכה וישועה

משתמש פעיל
מסכימים לגמרי
היינו אצל מטפלת הסבירה לנו במשך 20 דקות על עצמו מה הוא למד 20 דקות על אופן התשלום ואח"ז לקחה מאיתנו תשלום מלא שזה בכלל לא היה חלק מהטיפול מה דעתכם מותר לעשות את זה?
[אח"ז שמע על בנינו ולקח עוד כסף וזה מגיע לו
 

פנינה 99

משתמש סופר מקצוען
הלכתי כמה פעמים לטיפולים רגשיים וייעוץ על כמה נושאים קטנים
מציק לי המעמד שלי מולם -בהתנהלות.
יש להם עסק. נכון
אבל כדי לנהל אותו נכון, לא צריך להשתמש בכלים מניפולטיביים .
לדוג', הסתיימה שעת הטיפול ואנחנו באמצע נושא
זה בסדר שהיא רוצה לסיים כי כך נכון לה להתנהל - במקום זה היא מקשקשת לי על איכות טיפול תחום (מדובר על כמה דקות סיכום ,לא חריגה משמעותית)

במקרים כאלה, אין לי דרך לחלוק בכלל, כי היא המקצוען.

נתקלתי דווקא במטפלות מקסימות , אנושיות, והייתי מרוצה מהייעוץ מאד.
רק שהניהול הטכני בעיניי אמור להיות כמו בכל עסק אחר
כשמשלמים , משלמים כמו למעצבת פנים. (מתמקחים אם יש צורך)
כשקובעים זמן, ומאחרים/מבטלים, העסק הוא עסק ואנחנו בעמדה שווה .
את הטיפול הניחו בצד כרגע

מענינת אותי דעתכם בנושא
ראשית שמחה שפגשת מטפלות שנהנית מהתמורה.
יש בהחלט איכות בשמירה על סטינג בטיפול
וזה כולל טיפול תחום.
להבנתי, האחריות על סיום וסגירת המפגש היא באחריות המטפלת !
וזה חשוב.
לא מסיימים מפגש ללא סיכום/תובנה /ישום.
אם המטפלת/מאמנת לצורך הענין
לא הצליחה למסגר את המפגש זו בעיה שלה.
ממש לא כמו במקצועות שאינם נוגעים בנפש האדם.
גם אם זה רשום בחוזה כשעת טיפול בת 50/60 דק'.
האיכות של הטיפול תימדד גם ביציאה מן המפגש כיחידה סגורה.
 

גלבוע

משתמש סופר מקצוען
זה בסדר שהיא רוצה לסיים כי כך נכון לה להתנהל - במקום זה היא מקשקשת לי על איכות טיפול תחום (מדובר על כמה דקות סיכום ,לא חריגה משמעותית)

במקרים כאלה, אין לי דרך לחלוק בכלל, כי היא המקצוען.

נתקלתי דווקא במטפלות מקסימות , אנושיות, והייתי מרוצה מהייעוץ מאד.
רק שהניהול הטכני בעיניי אמור להיות כמו בכל עסק אחר
כשמשלמים , משלמים כמו למעצבת פנים. (מתמקחים אם יש צורך)
כשקובעים זמן, ומאחרים/מבטלים, העסק הוא עסק ואנחנו בעמדה שווה .
את הטיפול הניחו בצד כרגע

מענינת אותי דעתכם בנושא
במקרה נתת דוגמא שהיא בסיסית לטיפול מקצועי - חובה עליה לסיים בזמן לא כי היא 'מקשקשת ' לך, אלא כי בטיפול אכן נותנים חשיבות מאד גדולה לדיוק במסגרת.
זה לא עניין טכני בכלל.
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
במקרה נתת דוגמא שהיא בסיסית לטיפול מקצועי - חובה עליה לסיים בזמן לא כי היא 'מקשקשת ' לך, אלא כי בטיפול אכן נותנים חשיבות מאד גדולה לדיוק במסגרת.
זה לא עניין טכני בכלל.
זה נכון.
מסכימים לגמרי
היינו אצל מטפלת הסבירה לנו במשך 20 דקות על עצמו מה הוא למד 20 דקות על אופן התשלום ואח"ז לקחה מאיתנו תשלום מלא שזה בכלל לא היה חלק מהטיפול מה דעתכם מותר לעשות את זה?
[אח"ז שמע על בנינו ולקח עוד כסף וזה מגיע לו
בושה לתחום.
 

דוּבי

משתמש מקצוען
מסכימים לגמרי
היינו אצל מטפלת הסבירה לנו במשך 20 דקות על עצמו מה הוא למד 20 דקות על אופן התשלום ואח"ז לקחה מאיתנו תשלום מלא שזה בכלל לא היה חלק מהטיפול מה דעתכם מותר לעשות את זה?
[אח"ז שמע על בנינו ולקח עוד כסף וזה מגיע לו
לדעתי עם אנשים כאלה צריך פשוט להראות חוסר עניין בסיפורים שלהם
לא לשתף פעולה לא להסתכל לכיוונם לא להגיב ואז הם חייבים לעבור לשלב הטיפול (כמובן לא להגזים, להפעיל ת'שכל)
ולזרוק כזה אני סומך 100% על המקצועיות ויש לבן שלנו סיפור כזה וכזה מה לעשות האם להישאר בחדר? כמובן שהוא יגיד שכן (בפעמים הראשונות) ואז לשתוק בעצם לרמז שהגיע הזמן של הילד כי הרי לוקח גם זמן בד"כ עד שהילד מתחבר
בקיצור לדחוף לשיחה עניינית!!!
 

משיבת נפש

משתמש פעיל
צודקת לחלוטין
כאיש מקצוע שבא מהתחום הנ"ל
הצורך בלסגור מפגש לסכם את המפגש ולהקדיש זמן גם למשימת יסום
הוא נחוץ מאוד וזה חלק מהטיפול
 

משיבת נפש

משתמש פעיל
לגבי הנידון של פותחת האשכול
לבוא ולספר סיפור על הצלחה או להביא דוגמאות על מקרים דומים
יש צורך בזה כי הרבה פעמים זה משרה תחושת רוגע על הלקוח שאכן הוא רואה שהגיע למישהו איכותי
אומנם לפעמים יש צורך לתת את זה במהלך המיפגשים בייחוד כשאני רואה שהלקוח לחוץ וכדו'
לכן מה שאני עושה אצלי בליקניקה זה פשוט
כשיוצרים איתי קשר אני מעדכן שניתן להגיע לפגישה אחת חינמית אני קורא לזה פגישת היכרות
שם הלקוח שואל שאלות דברים שהוא מעוניין ושם מספרים את ההצלחות עד כמה שזה נחוץ וחשוב ללקוח
אני מקשיב בקווים כללים למטרה שלישמה הגיעה
ומסביר על התהלך ובונים תוכנית עבודה וסוגרים מחיר
ושם אני מגדיר מראש שיהיה ברור כמה זמן מפגש שאם יש צורך לבטל אז עד מתי מבטלים וכו כל הפרטים שדיברו כאן
זה יוצר אווירה הרבה יותר נעימה גם לי וגם ללקוחות
 

אחד העורכים

משתמש פעיל
עריכה תורנית
לגבי הנידון של פותחת האשכול
לבוא ולספר סיפור על הצלחה או להביא דוגמאות על מקרים דומים
יש צורך בזה כי הרבה פעמים זה משרה תחושת רוגע על הלקוח שאכן הוא רואה שהגיע למישהו איכותי
אומנם לפעמים יש צורך לתת את זה במהלך המיפגשים בייחוד כשאני רואה שהלקוח לחוץ וכדו'
לכן מה שאני עושה אצלי בליקניקה זה פשוט
כשיוצרים איתי קשר אני מעדכן שניתן להגיע לפגישה אחת חינמית אני קורא לזה פגישת היכרות
שם הלקוח שואל שאלות דברים שהוא מעוניין ושם מספרים את ההצלחות עד כמה שזה נחוץ וחשוב ללקוח
אני מקשיב בקווים כללים למטרה שלישמה הגיעה
ומסביר על התהלך ובונים תוכנית עבודה וסוגרים מחיר
ושם אני מגדיר מראש שיהיה ברור כמה זמן מפגש שאם יש צורך לבטל אז עד מתי מבטלים וכו כל הפרטים שדיברו כאן
זה יוצר אווירה הרבה יותר נעימה גם לי וגם ללקוחות
כל הכבוד
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה